شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


تا حالا نمیدونستم رفتن تو فاز سیاسی اینقدر فاز میده !



سال گذشته، انتشار اخبار و عکسی از حضور پسر و عروس ایشان به همراه هیات ایرانی در نیویورک، اعتراض افکار عمومی و عدالتخواهان را برانگیخت و رئیس جمهور محترم هم در این باره فقط سکوت کردند



در فهرست اسامی همراهان رئیس جمهور در سفر نیویورک سال گذشته ، این اسامی وجود داشتند: خانم فرحی شاندیز (همسر رئیس جمهور)، مهدی احمدی نژاد (پسر رئیس جمهور)، طیبه رحیم مشایی (عروس رئیس جمهور)،فاطمه احمدی نژاد (دختر رئیس جمهور)، مهدی خورشیدی (داماد رئیس جمهور)،دختر مهدی خورشیدی و فاطمه احمدی نژاد (نوه رئیس جمهور). علاوه بر احمدی نژاد، خانواده برخی از نزدیکان وی نیز در سفر نیویورک حضور داشتند. از جمله همسران برخی معاونان و مشاوران رئیس جمهور.


از آنجا که تجربه نشان داده است آقای احمدی نژاد عادت دارند در واکنش به انتقاد، بر رفتار خود پافشاری می فرمایند، بیم آن می رود که خدای نکرده امسال نیز ایشان بجز همسر که عرف بین المللی است، فرزندان و عروس و ... خود را نیز به همراه خود به سفر آمریکا ببرند.


لذا لازم است به رئیس جمهور محترم یادآوری شود همراه همراه بردن پسر و عروس و دیگر اعضای خانواده در سفرهای کاری و دیپلماتیک و آن هم با خرج بیت المال، برخلاف اصول ساده زیستی و عدالتحواهانه ایست که ایشان با تمسک به آنها رای مردم را بدست آورده اند.


از آن بدتر اینکه چنین کارهایی وهن جمهوری اسلامی نیز هست. ایران مانند شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس نیست که بیت المال همان جیب رئیس کشور باشد و حاکم، هر کسی را از اعضای خانواده و دوستانش که خواست، به خرج بیت المال با خود به سفر رسمی خارجی ببرد. در این کشور، از 8دهه پیش قانون بودجه وجود دارد و مسئولان اجرایی، نه مالک؛ بلکه امانتدار بیت المال هستند و در دنیا و آخرت باید درباره ذره ذره وجوه و امکاناتی که در اختیارشان است، پاسخگو باشند (فمن یعمل مثقال ذره شرا یره).


 امید می رود رئیس جمهور محترم در آخرین سفر خود به آمریکا در دوران ریاست جمهوری، به شعارهای 8سال پیش خود و سوگندی که در مقابل نمایندگان مجلس به قران خورده اند پایبند باشند و این بار بجز دیپلماتها و افرادی که عرفا و قانونا حضورشان در این سفر لازم است، هیچ شخص دیگری بخصوص از خانواده و نزدیکان را با خود همراه نکنند.


چنین باد.


با آرزوی خیر و توفیق الهی برای رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">