شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

عادت ما ایرانیا رو که میدونین؟ تا از مطب دکتر میایم بیرون فوری حساب میکنیم که در روز و در ماه چقدر درآمد داره؟ البته ربطی به شغل هم نداره ها ! حتی وقتی من در آمد گداهای محترم رو هم همینجوری حساب میکنم !



امروز هم از زور بیکاری نشسته بودم داشتم درآمد مدال آوران المپیک رو با جدیت محاسبه میکردم . وقتی برای هر مدال طلا 200 سکه - نقره 150 سکه و برنز 100 سکه حساب کنید ( با نرخ امروز) میکنه بعبارتی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان!


این عدد به نظرتون آشنا نیست ؟ کجا شنیدین ؟ تشریف بیارین ادامه مطالب تا بگم براتون :


درسته ! این مبلغ همون مبلغیه که برای جذب بازیکن در تیم "پ" هزینه شده ! البته همش نقد نبوده ها. یه مقدارشم ماشین چند صد میلیونی و خونه و گوشت و مرغ و ترنجبین و اینا خریدن بچه ها بردن دم در !


آقای "ر"! شما که هر وقت هر کی حرفی میزنه میگین من اندازه سن تو مدیر بودم ! پس کو ؟ چی شد پس ؟


میبینیم که کل هزینه پاداش یک کاروان مدال آوران المپیک شده اندازه پول تو جیبی یکی از باصطلاح ! بازیکنان شما ! واقعا که غیرت و مردانگی قلبشون بخوره تو سر صاحبان ساقهای بیمصرفی که فقط بفکر آرایش مو و برداشتن ابرو و جویدن آدامس و صد البته تجارت هستن !



آقای "ر" تیمی که از آن بعنوان کهکشانی یاد کردید نه تنها کهکشان که کوچه خاکی هم نشد . باخت پشت باخت و سقوط پشت سقوط ! مشخص هم هست. برای اینکه شما تاجر جمع کردید نه بازیکن !


باز هم دم تیمهای شهرستانی گرم که با یکهزارم هزینه تیم شما در جدول 12-13 رده بالاتر از شما هستند .


باز هم دم همه ورزشکارای گمنام کشتی و وزنه برداری و دو میدانی گرم که غیرت و ارق ملی براشون مهمتر از ماشین وارداتی اونم با ارز دولتیه !


باز هم دم ورزشکارای ناموفق المپیک گرم که با اینکه همه تلاششونو کردن ولی عدم موفقیت خودشونو به گردن این و آن ننداختن و مرد و مردانه اشتباهاتشون رو پذیرفتن


خدا رو شکر میکنم که هیچوقت نمیتونم مدیری مثل شما بشم ولی اگه بودم اینچنین نمیکردم ...


شما هم نکنید ......


یا حق


یکی از دوستان بسیار عزیز در تذکری بسیار بجا در مورد کلمه "ارق" فرموده اند که شکل صحیح کلمه "عرق" به معنی ریشه است . تا آنجایی که من اطلاع دارم کلمه ارق  کلمه ترکیبی  "ال" " رق" به معنی رگ است و در لغت نامه های دهخدا و معین نیز همین نکته گفته شده است . از آنجاییکه این وبلاگ بر خلاف بعضی از دوستان که وبلاگشان را کلاس ادبیات نمیدانند بسیار بسیار بسیار به اغلاط املایی و انشایی اهمیت میدهد و اصل بر این است که حتی یک کلمه غلط نیز نوشته نشود ، از دوستانی که در این مورد اطلاعات دارند تقاضا میکنم اظهار نظر بفرمایند .


۹۱/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">