شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


هر دم از این باغ بری می رسد ......


انتشار خبر سرو غذای ۱۶۸ هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد واکنشَ‌هایی زیادی را به همراه داشت. به تازگی خبری در محافل نقل می‌شود که قرار است از هفته آینده بستی با روکش طلا به قیمت حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی در این برج سرو شود.


خبرگزاری فارس: عرضه بستنی طلا ۴۰۰ هزار تومانی از هفته آینده در برج میلاد


به گزارش البرزنیوز به نقل از فارس، تصور کنید نوکیسه‌ها و آقازاده‌های بنز و بی.ام.و سوار را که در طبقه فوقاتی در حال خوردن بستنی طلای هستند، در پایین برج مردم معمولی در بوفه معمولی رستوران در حال خوردن ساده‌ترین نوع بستنی با قیمت نازل هستند.



شهرداری تهران رستوران گردان برج میلاد را به بخش خصوصی اجاره داده است که با سرو غذای فوق العاده گران خود رکورد همه‌ رستوران‌های مجلل و گران‌قیمت را شکسته‌ است.

برج میلاد نام آسمان‌خراشی با ارتفاع ۴۳۵ متری است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برجهای دنیا مقام نخست را دارد. این سازه به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت به شمار می‌آید.

ساخت این برج بیش از ۱۱ سال طول کشید و با بودجه شهرداری تهران که از پول مردم تآمین می‌شود این سازه عظیم ساخته و آماده بهره‌برداری شد.

در گوشه و کنار این شهر غول پیکر اگر قدری جستجو کنید ، خانواده‌هایی را می‌یابید که به نان شب هم محتاجند و در گوشه دیگر شهر در ارتفاع ۲۷۶ متری در رستورانی گردان و مجلل بستنی با روکش طلای خوراکی به قیمت ۴۰۰ هزار تومان سرو می‌شود.

رستوران گردان برج میلاد به گفته مطهر نژاد مدیر عامل برج میلاد تهران مخصوص عده‌ای خاصی از افراد است و قرار نیست تمام مردم بتوانند از آن استفاده کنند.



چگونگی سرو بستنی‌هایی از طلا نیز خواندنی است:

گل رخسارمسئول رستوران گردان برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سرو بستنی طلایی حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی از هفته آینده در رستوارن گردان برج میلاد آغاز می‌شود، گفت: باید بخشی از ظروف این بستنی را از خارج کشور وارد کنیم.

وی در ادامه می‌گوید: با توجه به اینکه قیمت طلا بالا رفته است این بستنی نیز گران تر شده است.

به گفته گل‌رخسار، ۲ گرم ۳۰ سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود. البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور کنیم.

وی درباره طلای خوراکی می‌گوید: این طلا به صورت پودر و برگه است و در کشور از هر دوی آن استفاده خواهیم کرد.

مسئول رستوران گردان برج میلاد با بیان اینکه در سایر کشورها از پودر طلا استفاده می‌شده است، گفت: اما ایران دومین کشور است که از برگه طلا استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند بستنی طلا را میل کنند باید یک روز قبل سفارش دهند، گفت: ساخت این بستنی یک روز طول می‌کشد.

به گزارش فارس، به باور برخی از کارشناسان امور اجتماعی استفاده از این برج فقط مخصوص اعیان و اشراف زاده است و افراد معمولی حتی یک بار هم نمی‌توانند از این رستوران استفاده کنند این در حالی است که هزینه ساخت این برج را مردم پرداخت کرده‌اند.

نظرات  (۳)

حالا این بستنی به کی میرسه؟؟ دلم خواست هوا هم گرمه و هم گرونی!!
پاسخ:
کی میرسه؟
همین الانش هم هست . تشریف ببرید رستوران برج میلاد . فقط قبلش باید تلفنی هماهنگ کنید
پول میخواد که من ندارم!!! هر کسی میل میکنه نوش جونش ما طمع نداریم و قانع هستیم به داشته هامون... ولی برج میلاد جای خیلی خوبیه ولی همچین تحفه ای هم نیست!!!
اینو چجوری باید خورد؟؟؟!
پاسخ:
بوسیله ی دهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">