شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


همین اولش یه توضیح در مورد تیتر مطلب بدم که بهتون بر نخوره . منظورم توهین به هیچکس نیست . این عنوان ، اسم یک کتاب فوق العاده هست که من تا حالا بارها خوندمش و عکس کتاب رو هم تو ادامه مطالب آوردم .


اما ظاهرا هر چه از کمبودها و کاستی ها و تنبلی ها و کوتاهی های ادارات میگوییم وضع بهتر نمیشود که هیچ ! بدتر میشود و حضرات عین خیالشان نیست .


پیغامهای زیادی در قسمت نظرات پست قبل رسید که اسم اداره و نوع تخلف و حتی اسم شخص رو آورده بودند و از انتشارشون معذورم ولی اکثریت یک سوال دارند که باید به کجا و چه منبعی شکایت ببرند؟



اگر تو اداره ای کار قانونی شما راه نمی افتد ، از شما رشوه میخواهند ، برخورد مناسب با شما نمیشود ، از قانون تخطی میکنند  و ........


چند تا راه داریم


اول اینکه تو فرم تکریم ارباب رجوع بنویسید و تحویل نگهبان بدین ! ( که ایشون بلافاصله تقدیم سطل آشغال کنند . چون عملا از هیچ اداره ای تو این شهر فرمی بغیر و از تقدیر و تشکر بیرون نمیاد)


دوم اینکه تو صندوق انتقادات و پیشنهاداتش نامه بندازین ( که معمولا درست جلوی چشم نگهبان اداره هست و سال بسال فقط نامه هاشو خالی میکنند. دقت کنین که فقط خالی میکنند و کار دیگه ای روشون انجام نمیشه !)


سوم اینکه برین پیش رئیس و شکایتتون رو بگین که این خودش مشکل داره . چرا؟ چون اولا 99.99% مواقع رئیس تو اداره نیست و وقتی هم هست ملاقات کردنش کار حضرت فیله . تازشم اگه از خود رئیس شکایت داشتیم چی؟




در این موارد سرپرستی ها و ادارات کل در بعضی موارد چاره ساز هستند . مثلا اگر طرف شما کارمند بانک باشه با تماس با سرپرستی شعب میتونین شکایت کنین.


منتهی اگر همه درها به روتون بسته شده و کارمند مذکور هنوز هم داره جولان میده و چپ و راست گره تو کار شما میندازه یا اینکه زیاد چایی میخوره و شما از عهده پول چای ایشون برنمیائید!! راهش اینه :


سازمان بازرسی کل کشور

برای ارسال شکایت (مواردی که  شخصا ذینفع آن بوده و خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود میباشید) اینجا و برای اعلام هر گونه سوء جریان اداری(به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی) اینجا کلیک کنید . 



شکایت شما در سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور ثبت و به اون رسیدگی میشه ( من خودم نتیجه گرفتم - دقیقا بعد از دو روز باهام تماس گرفتن و تا اون ته تهش به شکایتم رسیدگی و حق منو گرفتن)


اکثر ظلمهایی که بهمون تو این ادارات میشه بخاطر اینه که صدامون در نمیاد و مثل گوسفند اجازه میدیم تو سرمون بزنن


احترام و انجام کار سریع در ادارات حق ماست و اطلاع رسانی در مورد حق و حقوقمون میتونه این فرهنگ زشت رو که تو ادارات ما حاکم شده و دلیل بزرگش جهل ما بوده از میان برداره .


از همه خواهش میکنم در مورد این مطلب اطلاع رسانی کنند . همه دوستان وبلاگ نویس(آقای احمدی - آقا فرزاد_آقای کوسه _آقا بهزاد_ فریبا خانم و آغداش و آقای جنت دوست و ....) اگه ممکنه و نگران ارونق و انزاب و رودقات! هستن ،  آدرس این دو تا لینک  رو تو وبلاگشون بذارن (ذکر منبع هم نمیخواد چون میدونم میونه ای با این کار ندارین ) که ایشالا یه گرهی از کار خلق الله باز بشه .





ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم(رعد۱۱)


خداوند عهد نموده در هیچ قومی تغییری ایجاد نمی کند مگر اینکه خود آن قوم  باعث این تغییر شود.

۹۱/۰۲/۱۹
حمید خان راضی !

گوسفند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">