شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

پزشکان وکارشناسان تغذیه بسیار بر خوردن صبحانه تاکید می کنند واهمیت آن را از دیگر وعده های غذایی بیشتر می دانند و مورد توصیه قرار می دهند و نخوردن آن را در طول روز دلیل ضعف و نبود تمرکز در فرد می دانند.

نمازبر هرمسلمانی واجب و موجب دوری از گناه و باعث عزت نفس میشود و اصولا فرد نماز خوان نباید از مسیر مستقیم تعیین شده خارج شود.

واما جلسه ؛همه ما می دانیم که در ادارات کشور تا دلمان بخواهد ودلتان بخواهد جلسه داریم!! اما اگر در این جلسات مدیران ومسئولین صادقانه ، دلسوزانه وبا خلوص نیت به مشکلات بپردازند ،نتیجه آن رفع وکاهش مشکلات از جامعه ،شهر وکشور است. اما اگربا سستی وضعف باشد قطعا" همه مردم نتایج ضعیف آن را در جامعه وجای جای شهر ودیار خود می بینند.حالا اصل مطلب چیست که به این مقدمه طولانی پرداخته ایم ...


 تاثیرمخرب این سه واژه را به خوبی می توانیم همه روزه در وقت اداری پشت دربهای بسته بسیاری از ادارات مهم شهرستان فرهنگ دوست شبستر با پوست ،گوشت وروح خود احساس کنیم و این نوع حرکات نامسئولانه تاثیرات سو و مخربی را بر اعصاب و روان ارباب رجوع بر جای می گذارد .

شهروندان صبح از ساعت 7 الی 30/8 و گاها ساعت  10وقت اداری پشت درهای ادارت و باجه هامعطل می مانند تا مسئولین وکارکنان ، صبحانه رایج شده در ادارات و بانکها را میل نمایند متاسفانه گاها شنیده شده است که زمان صرف صبحانه در ادارت بیشتر از یک ساعت طول کشیده است.امروزه تاثیر  نارضایتی عمومی از سه مقوله صبحانه ، جلسه ( کم خواص وبی تاثیر) ونماز (که هرچند اعلام شده 20 دقیقه، ولی وقت کشی وعدم کنترل ونظارت برآن در ادارات محسوس است ) بسیار مخرب وخطرناک شده است.


و بسیاری نیزبه بهانه مسائل امنیتی در درب ورود با نهایت احترام !! تلفن همراه شخص را می گیرند وامکان تماس با بیرون برای ارباب رجوع ( الحق که نام بدون مسمایی است) سلب می گردد. حال واقعا این نوع رفتارهای شخصی و سلیقه ای بخاطر مسائل امنیتی است یا پوشش گذاشتن بر برخورد های ناصحیحی است که در حق ارباب رجوع روا می دارند که مبادا در صورت همراه داشتن تلفن همراه از این نوع برخورد های زشت تصویر گرفته شود و چهره بعضی از مسئولان نامسئول را برملا کند ؟!بدون شک جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری بنیان نهاده شده است و هیچ وقت در هیچ زمان و مکانی خواهان نگرانی ،آزار و اذیت ملت خود نبوده و نخواهد بود . 

این نوع حرکات ورفتارهای شخصی در ادارات و سازمانها فاصله مردم با نظام را  افزایش می دهد. این همان دوستی خاله خرسه سازمانها و ادارات با نظام است که هیچ کس طالب آن نیست. بالاخره این فاصله واین راه تا به کجا ادامه خواهد داشت؟...


مسئولین محترم ادارات : ببخشید که من اهل تقدیر و تشکر و پاچه خواری بخاطر کاری که وظیفه شما بوده نیستم . بقدر کافی سایت هست که دارند چپ و راست تشکر میکنند و نیز پلاکارد و اعلامیه تا دلتون بخواد در مدح شما هست . من کاری ندارم که پیش شما گیر کرده باشه و از هفت دولت آزادم . بذارین مردم بدونن که اداره جای صبحانه خوردن نیست و شما در وقت اداری حق صبحانه خوردن ندارین . اگه شما کارگری استخدام کنین حاضرین در ساعت کارش که داره ازتون پول میگیره صبحانه بخوره؟

من و خیلی ها مثل من راضی نیستیم شما در ساعت کاری که پولش از مالیات من و ما و امثال ما تامین میشه ؛ صبحانه بخورین .

حالا که اینا رو خوندین برین تو آبدارخونه و برای هم نقل کنین و صبحانه تونو بخورین و هرهر بخندین ولی ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">