شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

امروز داشتم از سمت جاده تسوج وارد شبستر میشدم که صحنه بسیار مشمئز کننده ای نظرمو جلب کرد و واقعا بحال خودمون افسوس خوردم . دو نفر در حال ارتکاب عمل بسیار زشتی بودند که ازشون فیلم گرفتم ولی هر چی با خودم کلنجار رفتم دلم نیومد فیلمشونو اینجا بذارم و خدای نکرده باعث ریختن آبروی مسلمونی بشم ولی چند تا عکس از صحنه جرم گرفتم که تو ادامه مطلب ببینین و قضاوت کنین:



اینجا ورودی شبستره - دست شهرداری و مامورای زحمتکشش درد نکنه که کلی اینجا گل کاشتن و باعث میشن آدم رسیدن بهار رو با تمام وجود حس کنه ولی امروز دیدم دو تا جوان بیلچه بدست دارن میرن طرف گلها - اولش فکر کردم مامور شهردارین و دارن به گلها میرسن ولی با کمال ناباوری دیدم که با بیلچه افتادن بجون گلهای وسط بلوار و چند تایی از ریشه درآوردن و راه افتادن.



داشتم ازشون فیلم میگرفتم و با دوربین تعقیبشون کردم . تاسفم زمانی به حد اعلی رسید که دیدم گلها رو بردن داخل مغازه ای که کارش در رابطه با احیای طبیعت بود و تابلوی مغازشون هم نشون میداد که کارشون مهندسی کشاورزیه !



بله عزیزان . این همون چیزیه که ما بهش میگیم خودخواهی - حق دیدن و لذت بردن گلهایی رو که با هزینه عمومی کاشته شده به راحتی از بقیه میگیریم و میبریمش داخل حریم خودمون . به این میگم فقر فرهنگی

این دیگه ربطی به شهرداری نداره - شهرداری کارشو کرده و جای تقدیر داره - این ماییم که باید نشون بدیم فرهنگدوست بودن کافی نیست و فرهنگ داشتن مهمه .

راستش نمیدونم باید در مواجهه با چنین مواردی باید چیکارکرد؟ باید به شهرداری اطلاع بدیم یا نیروی انتظامی یا اینکه کلا قضیه رو بیخیال شیم؟

اگر کسی هست که از جواب این سوال اطلاع داره تو قسمت نظرات بگن که باید چنین قانون شکنی ها و مظاهر بیفرهنگی به معنای واقعی رو بایستی چه کسی افسار بزنه؟

حق یاورتون

نظرات  (۱)

اون هاشبستری نبودند  شبستری ها علاقه ی بسیاری به گل وگیاه دارند وبه طبیعت احترام می گذارنذ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">