شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام 

کمتر از دو ماه از شروع بکار این وبلاگ میگذره و شکر خدا همونطور که حدس میزدم این وبلاگ جای خودشو پیدا کرد و نشون داد که حرف حساب هنوزم خواهان داره در طول دوماه پایین اومدن ۸۰۰ هزار رتبه الکسا امری بود که محقق نمیشد مگر با در نظر گرفتن دو عامل:  

- مهمترینش شما خوانندگان عزیز بودید که با بالا بردن آمار بازدید وبلاگ باعث بهبود این رتبه شدین و از همتون تک به تک ممنونم  

- دومیش طراحی لایه به لایه وبلاگ بود که با استفاده از تکنیک لینکهای تو در تو سایت رو بسرعت در میان موتورهای جستجو بالا کشید که این امر رو هم مدیون اساتید گرانقدری هستم که براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم. 

 

نتیجه این شده که همین امروز تو گوگل کلمه -شبستر-  رو سرچ کردم و این وبلاگ چهاردهمین سایت بود و روز به روز هم در حال کمتر شدنه و انشاءالله با راهنماییهای شما خوانندگان گرامی بتونم این وبلاگ رو به صفحه اول گوگل بکشونم .  

 و اما ....


مسئله جالب تو سرچ کلمه شبستر رتبه نهم گوگل بود که سایت شهرداری شبستره (البته با اسم  درگاه الکترونیکی شهرداری شبستر) - یهو بسرم زد که وارد این سایت بشم و ببینم چه خبره  .........  و شدم ...

  

 

بله ... اینم سایت شهرداری شبستر 

 

اولش فکر کردم بدلایلی از آپدیت سایت صرف نظر میشود - ولی وقتی پیام تبریک سال ۱۳۹۱ و سخن شهردار رو دیدم فهمیدم که نه بابا - حداقل در سال ۱۳۹۱ این سایت آپ شده ولی گوشه بالای سمت چپ سایت هنوز لوگوی (سال جهاد اقتصادی) خودنمایی میکند . باور ندارین ؟ خودتون ببینین : 

 

 

 

  

 جهت اطلاع شهردار نمونه مان و کارکنان خدوم شهرداری ( این کلمه رو من نمیگم ها - خود شهردار میگه) لازم میدونم به اطلاعشون برسونم که : 

 

امروز پانزدهم فروردین سال ۱۳۹۱ هجری خورشیدیه و جهت اطلاع مجددشون معمولا اول فروردین هر سال تاریخ عوض شده و امسال هم از طرف مقام معظم رهبری سال (تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) اعلام شده و سال جهاد اقتصادی پارسال بوده . ساعت خواب! (بنابر بعضی روایات هم (صحت خواب) 

  

مسئله جالبتر این بود که در سایت قسمتی بنام عناوین مهم خبری هست . فقط یدونه خبر توشه بنام شیخ محمود شبستری مربوط به تیرماه ۱۳۸۸ که اونهم خبر نیست و یه متن در مورد شیخ محمود شبستریه که کپی بودنش تابلوئه !

 

  

 

بازم جهت اطلاعشون اعلام میکنم که از تیرماه ۸۸ تا حالا کلی خبر اتفاق افتاده ! چند تاشو که کاملا هم مربوط به شهرداری نمونه ی شهرستان فرهنگدوست ماست تو همین وبلاگ فسقلی من میتونستن پیدا کنن! بازم ساعت خواب! 

 

 

و اما جای گریه دار این سایت اینه که فقط صفحه اول سایت فعاله - رو هر کدوم از لینکهاش کلیک کردم یه پیغام خطا یا بقول شماها Error میده به این گندگی! ایناهاش :

 

 

  

آقای شهردار عزیز : 

من قبلا فکر میکردم شما بدلیل مشغله زیاد یا فرصت نمیکنین به اینترنت سر بزنین یا وبلاگهایی مثل وبلاگ من رو قابل نمیدونین بخونین چون سازمان خودتون یه سایت عریض و طویل داره ولی الان فهمیدم که سایت شهرداری شبستر در حد یه پروژه پایان ترم کاردانی کامپیوتره و نه بیشتر ( از تموم دانشجوهای عزیز کاردانی کامپیوتر عذر خواهی میکنم)  و بازم فهمیدم که حداقل یه نفر هم تو شهرداری کلمه شبستر رو سرچ نمیکنه چون اگه حتی یکنفر هم اینکار رو میکرد و یکبار مطالب وبلاگ من رو میخوند لا اقل تابلو نمایشگر جلوی شهرداری الان تاریخش درست شده بود . 

 

همین وبلاگ فکسنی رو من روزی ده بار چک میکنم ببینم مشکلی نداشته باشه - چرا سایت شهرداری از تیر 88 تا الان یدونه هم خبر جدید نداره ؟ چرا همه لینکها خرابن و فقط لینک پرداخت عوارض خودرو فعاله ؟  چرا ...؟   چرا....؟  و هزار تا چرای دیگه که چون جوابی براش نیست سوال کردنش هم بی مورده !  

 

چه میدونم شاید هم کامپیوتر و اینترنت تو شهرداری فقط برای تایپ نامه استفاده میشه ولی یکیشون که داره اون سایت عظیم ! رو میچرخونه؟  

نتیجه چی؟ درسته! من و شما این مطالب رو میخونیم و میخندیم و مسئولین هم همینطور .... 

 

سال تولید ملی مبارک !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">