شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎


ما را چه شده که این همه میشنویم و به آن عمل نمیکنیم .به آنچه خود میگوییم پایبند نیستیم؟ شکایت به کجا بریم؟ اگر سناتور آمریکایی وقت انتخابات دوره گردی کند و برای جمع آوری رأی دست به حربه های تبلیغاتی بزند حرجی نیست. اما اگر شیعه دوازده امامی در کشور شیعی و در چهارچوب قانون مترقی جمهوری اسلامی ایران و با شعار پیروی از ولایت رهبر و امام زمان، دست به تبلیغات به سبک غربی بزند نه تنها حرجی هست، بلکه برای جامعه مفسده ایست جبران ناپذیر.




حرفم هنوز تموم نشده ها .....  تشریف بیارین ادامه مطلب ...

ذهنمان را سوق خواهیم داد به روستاها و شهرها که هر از گاهی شاهد حضور نماینده ها یا نامزدهایی بوده اند که با صدای قرّا ، میکروفون ها را با دودست در آغوش گرفته،  سینه های مستمعین را مالامال از امید و آرزو کردند:  که شق القمر را اگر شما شنیده اید ، در دوره ی نمایندگی من با چشمانتان خواهید دید. اگر مدینه فاضله را ملاصدرا در لای کتابها نگاشت، بنده در شهر و دیارتان مانند رود جاری خواهم نمود. اگر خیلی ها در حسرت احراز لقب سردار سازندگی ، امپراطور آزادی، مجسمه عدالت ، سلطان چه! و شاه چه! بوده اند، بنده کاری خواهم کرد کارستان .

اینکه ار حسن اعتماد مردم بهره برای خویش بریم و نگاهمان به کرسیهای آراسته باشد، اینکه مدینه فاضله ای دست نیافتنی ، برای خلق الله ترسیم کنیم. اینکه قبل از انتخابات، همت مضاعف مان بر کسب آرا باشد. اینکه قبل از انتخابات بر سر سفره های روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ رزمایش خدمت اجرا کنیم. اینکه در مساجد برای نمازگزاران، مانور ولایت راه بیندازیم. و و و و....

حاصل اینهمه نه تنویر افکار عمومیست که خطر تشویش افکار دارد. بهره اش شیفتگی خدمت نیست که بوی تشنگی قدرت میدهد.این را سود که نه بلکه سودا نامند. این مرام را وکالت که نه بلکه مجری اش را بی کفایت دانند. این را نه راه امام بلکه راه سراب دانند. این را ولایت پذیری که نه بلکه ولایت گریزی گویند. اگر این راه ادامه پیداکند گیریم خواص هم شدید، خاصیت نخواهید داشت. گیریم بزرگ شدید، بزرگی نخواهید داشت. گیریم نماینده شدید، آینده نخواهید داشت. گیریم نامزد شدید، نامرد خواهید شد. گیریم معروف شدید، محبوب نخواهید شد.

در دلها دردیست از آنچه چشم ها دیده و گوش ها شنیده ، از مجالس برپا شده ، از وعده های اجرا نشده، از دخالت در مسائل بی ارتباط  به نماینده، باید دور بود از شیفگی های قدرت، فرار باید از تخریبهای رقیب ،  پرهیز باید از عوام فریب، اجتناب باید از همراهی با شیطان.

البته همه ی آنچه هست ،سیاهی نیست. انتظار ما برای همه، سفیدی نیست. نمره همه، صفر نیست، انتظار برای همه صد نیست. ولایتمان آنقدر هم تنها نیست. راه مجلس برای اصلاح طلب، هموار نیست. اصول گرا در اقلیت نیست. جریان انحرافی سرمد نیست. جبهه پایداری، خالی از عمار نیست. رصدخانه مردم هم خاموش نیست.

 اما آنچه را که گفتیم از بهر آن سوداگری های چشم نواز عده ایست که برای به دست گرفتن افکار مردم بسیج شده اند تا به هر طریق ممکن به مجلس راه پیدا کنند. اگرچه به توفیق خداوند و به کمک بصیرت عموم مردم از اجرای این نقشه باز خواهند ماند ولی گفتن مطالب شاید تلنگری باشد تا مانند گذشته از گزیده شدن از سوراخ فتنه های آینده مصون بمانیم.

۹۰/۱۲/۱۱
حمید خان راضی !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">