سلام
در خبر ها آمده بود که :
دوره آموزشی دو روزه کارکنان شهرداری های شهرستان شبستر با عنوان تکریم ارباب رجوع و با هدف افزایش کارایی کارکنان شهرداریها برگزار شد.
بعله ............. به سلامتی و دل خوش ....... ایشالا صد دوره به این دوره ها ........
اصلا میدونین تکریم ارباب رجوع یعنی چی ؟ نه ربطی به ارباب کریم نداره. گفتم تکریم باباجان...... بذار روشنت کنم ....تکریم ارباب رجوع یعنی.....
یک عدد میز رنگ و رو رفته که برای صرفه جویی و افزایش بهره وری می توان از میزهای قبلی مدیران که جهت افزایش بهره وری با میز های چند میلیونی جایگزین کرده اند استفاده کرد.
تبصره 1 - وجود صندلی برای این میز ضروری نیست چون عمرا کسی پشت این میز نخواهد نشست !
چند برگ کاغذ بصورت پخش و پلا روی میز که عبارت "برگه نظر سنجی تکریم ارباب رجوع" و "نام کارمندانی که بهترین برخورد را با شما داشته اند" و گزینه "عالی - الهی قربونشون برم" در آنها به وضوح قابل رویت باشد
تبصره 2 - بغیر از بنود ! (جمع بند) فوق الذکر ، خوانا بودن بقیه عبارات مهم نیست چون بالاخره از بیت المال باید هزینه ی چاپ و جوهر داده شود .
یک عدد تابلو با قاب خاتم کاری شده و بسیار شکیل که "منشور اخلاقی" و "خط مشی اداری" و لطیفه هایی از این قبیل بر بالای آن بخط نستعلیق و فونت 120 نگاریده شده باشد. بقیه بندها که در ذیل این عبارت خواهد آمد با فونت "کارگری"! سایز 0.5 نوشته شود.
تبصره 3 - نام مدیر اداره با فونت "به این گندگی" در انتهای متن های غیر ضروری یاد شده الزامیست.
یک عدد صندوق که برگه ها پس از تکمیل توسط ارباب رجوع به داخل آن انداخته شود.
تبصره 4 - داشتن قفل و بست درست و حسابی برای صندوق فوق الزامی نمی باشد. چون بیت المال بودجه برای کارهای غیر زائد ندارد.
تبصره 5 - مسئول روابط عمومی هر اداره مسئول شمارش آرا "عالی" و "عشق منی" و جیگرتو خام خام" و گزارش آن به مافوق ها ! و متعاقبا اعلام آن در رسانه ها و آمار های ارائه شده (بخصوص در مناسبتها و بروشور های سازمانی) خواهد بود.
تبصره 6- همان مسئول ، بایستی تمام نظراتی را که عبارات تبصره قبلی در آن نیست را در صورت امکان اصلاح و در صورت غیر قابل اصلاح بودن به آبدارچی اداره تحویل و ایشان نیز موظف به امحای آنها و ریختن خاکستر کاغذ ها در زرینه رود می باشد.
تبصره 7 - در صورت نداشتن آب زرینه رود ، استفاده ی مقام یاد شده از برگه های فوق الذکر به عنوان زیر لیوانی یا چرک نویس فرزندان در منزل بلا مانع است .
عزیزان محترم تکریم کننده ی ارباب رجوع در شهرداری : بس کنید این نمایش ها را . بسیار نخ نما شده است . شما فقط به ارباب رجوع به عنوان "طعمه" و "شکار" نگاه نکنید ، جلوی ساخت و ساز های غیر مجاز را بگیرید ، رکود ساخت و ساز را که اکثر تقصیرش متوجه شهرداری است بحال سابق برگردانید. پرونده ی شاکیان شهرداری را رفع و رجوع کنید . اعتمادی را که از مردم سلب شده به آنها برگردانید. بخدا ما تکریم نمی خواهیم . حاضریم شهرداری حق ما را به ما بدهد ، کتکمان هم زد اشکالی ندارد ! بقول معروف شما قاچ زین را بچسبید ، سواری پیشکشتان! اگر هم خواستید این حقیر دفعه بعد چند تا عکس باحال و یک لیست بلند بالا از شاهکارهای تخلفات ساخت و ساز در همین وبلاگ بگذارم که زیاد به زحمت نیفتید. باور کنید رضای خدا و رضایت مردم را هر چند نتوانید بصورت اعداد و ارقام ارائه کنید و زیاد به درد این دنیا نخورد ، اما مطمئن باشید که روزی بکار خواهد آمد که اعداد و ارقامتان خریداری ندارد ....
پیامی که رهبر در مورد کنفرانس مبارزه با فساد داد نمیدانم چرا بعضی ها را بیدار نکرد و خیمه شب بازی برگزاری سمینارها و جلسات بیحاصل چرا تمام نشد ؟ مشکل شما تکریم ارباب رجوع نیست . قبل از آن مشکل این است که شما قسمت اول کلمه یعنی "ارباب" را برای مراجعه کننده قبول ندارید . پس چند قدم به عقب برگردید و دوباره شروع کنید ....
خانه از پای بست ویران است ......... خواجه در فکر نقش ایوان است
خیلی مخلصیم .....
همانطور که شما گفتید رضایت مردم را نمیتوانند رسانه ای کنند و حق جلسه و برگزاری دوره آموزشی هم ندارد بنابراین همین جلسات رو عشق است
ارباب رجوع کیلویی چند؟