شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

دیروز خبری خواندیم که یکی از اعضای شورای شهر و خیل عظیمی از همشهریان ، با ارسال طوماری به استانداری ، خواستار ابقای فرماندار فعلی شهرستان شده اند . در این راستا لازم دیدم برای تنویر و تنظیم ! افکار عمومی مطالبی را یاد آور شوم که هم حوصله ی خوانندگان سر نرود و هم نرمشی به انگشتانم داده باشم:

1- خانم نمازی صریحا و بدون لفافه به عرض ما مردم شریف برسانند که آیا منظور از عبارت "اعضای شورای شهر" فقط خودشان را فرموده اند یا همه اعضا را ؟ و متعاقبا بقیه اعضا هم اعلام بفرمایند که آیا همه ی آنها متفق القول چنین خواسته ای داشته و پرچمدار چنین حرکتی از جانب آن خیل عظیم شده اند ؟ آیا امضای تمام اعضای شورای شهر در آن طومار هست ؟ اگر نیست چرا از جایگاه قانونی شورا برای چنین کاری استفاده شده است ؟؟


2 - بفرض مثبت بودن جواب سوال قبلی ، آیا چنین کاری در حیطه ی وظایف شورای شهر است ؟ اگر شورای شهر اینقدر فعال و زرنگ بود که مردم غصه ای نداشتند . همین شورای شهری که در چنین مواردی فعال جلوه می کند ، بیش از 8 ماه است که از یافتن و معرفی کردن یک شهردار برای یک شهرستان معمولی عاجز مانده و حتی بعد از معرفی شهردار هم ، نه تنها گمانه زنی ها برای ابقای شهردار بازنشسته ی قبلی کم نشده ، بیشتر هم شده است !!!!!


3 - به عنوان فردی که خود را جزو خیل عظیم مردم شبستر میدانم ، صریحا اعلام میکنم که بنده نه تنها از طومار یاد شده روحم هم خبر ندارد ، بلکه از هر کسی هم پرسیدیم خبر نداشت ! احتمالا جزو آن خیل عظیم ! نبوده اند ! لطفا خانم یاد شده و اعضای شورای شهر جهت تفکیک! افکار عمومی لیست امضاء کنندگان را افشا بفرمایند !


4 - پیرو بند قبلی ، صراحتا و بدون پرده پوشی ، با استفاده از حق آزادی بیان و حتی آزادی پس از بیان ! اعلام میکنم که بنده معتقد به ابقای فرماندار فعلی نیستم ! همینطور عمه ی 60 ساله ی بنده و نتیجه ی پسری ایشان ( که عکس ایشون رو در اول مطالب مشاهده فرمودین !)  هم با من هم عقیده هستند . بنابر این ما خیل صغیر ! مردم شبستر از استاندار می خواهیم که از آن خیل عظیم ! سه نفر کسر فرموده و سپس اعلام نظر بفرمایند.


5 - توصیه ی برادرانه ام به آقای فرماندار هم اینست که با بعضی طنابها به ته چاه رفتن چندان عاقلانه نیست . اگر کمی به تاریخ معاصر ! رجوع کنند خواهند یافت که اصلی ترین مخالف شهردار سابق چه کسی بود که حتی ماندن یکهفته ای ایشان را نیز فاجعه می دانست و بعد ها طرفدار سر سخت ابقای ایشان به هر قیمتی شدند ! مراقب باشید آقای عقلمند که "این دغل دوستان که می بینی ......."


6 - ایکاش من می توانستم یک نفر از آن خیل عظیم را بیابم و از ایشان بپرسم دلیل واقعیشان برای اصرار بر چنین کاری چیست ؟ مگر در این چند سال چه اتفاقی افتاد ؟ فساد و رشوه خوری در ادارات کم شده است ؟ نهاد ها کار مردم را بهتر انجام داده اند؟ بساط صبحانه خوری از ادارات برچیده شده است ؟ بیمارستان شبستر تجهیز شده است ؟ به کشاورزان آب رسانی شده است ؟ واحد های تولیدی شهرستان تعطیل نشده اند؟ بیکاری ریشه کن شده است ؟ پزشکان متخصص به شهرستان ما سرازیر شده اند ؟ عزت و کرامت مردم حفظ شده است ؟ دقیقا اینها کارهایی نیست که ما به عنوان اقلیت و شما به عنوان خیل عظیم مردم ! باید از دومین مقام شهرستان (آقای فرماندار) توقع داشته باشیم ؟


7 - آیا اعضای شورا و آن خیل عظیم! می توانند به قران و شرافتشان سوگند یاد کنند که واقعا به آن بخش از طومار که در آن نوشته شده " دستگاههای اجرایی و مسئولان شهرستان هماهنگی شایسته ای پیدا نموده اند" ایمان و اعتقاد قلبی دارند ؟ جان بچه تان راستش را بگوئید. میتوانند ؟؟؟؟؟؟؟


8 - من بر خلاف آرزومندان و حسرت خورندگان ریاست، مقام و رتبه ی اداری را "پرنده ی شانس!" نمی دانم بلکه آن را باری سنگین و مسئولیتی خطیر تلقی میکنم که مردش باید شایسته ی این کار و بایسته ی این بار باشد . حتما شما نیز کما بیش در این روزها به مجالس و محافلی دعوت شده اید که تلاش برای ابقای یک نفر ! یا عزل یک نفر دیگر! دارند . عزیزان شورای شهر و سرکار خانم نمازی. لطفا برای ما مشخص بفرمائید امضاء کنندگان طومار چند نفر بوده اند تا با تقسیم آن بر تعداد کل جمعیت شهرستان ، بتوانیم کشف کنیم که واقعا شما سخنگوی خیل عظیم مردم بوده اید یا خیر! ضمنا بی زحمت بفرمائید هزینه ی چاپ آن آگهی در روزنامه را چه کسی پرداخت کرده ؟؟؟؟؟؟


والسلام علی من اتبع الهدی ( ما شیفتگان خدمتیم ، نه تشنگان قدرت  .....شهید مظلوم بهشتی)

نظرات  (۱۹)

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۸ جوان تحصیل کرده
سلام راضی خان
آقا از وزارت کشور بدون اطلاع حهت بررسی اوضاع شبستر بازرسینی اومده بودند که هیچ فردی از ادارات شبستر اطلاعی نداشت.
با حضور این افراد وضعیت شهر معلوم شده نیازی به خانم نمازی و طومار و امضاهای جمع شده ایشون نیست. تا دیروز ایشون حرف از بیرون کردن شهردار می کردند سپس داغ ایشون رو به سینه می زدند و در صدد ابقا ایشون بر امدند.

شبستر شده محل بکارگیری افراد بازنشته و چند شغله در مشاغل مختلف من جمله ریاست دانشگاهها و  شهرداریها و ...
حالا موندیم ما جوانها باید تا کی زیر سایه این افراد بمونیم بعدا می گن افراد با سابقه 4 سال مدیریت و ریاست می خوان برای هر کاری آخه با این روال که ما اصلا استخدام نمی تونیم بشیم چه برسه به ریاست و این حرفا
واقعا احسنت به این جسارت
بسکه تو سایتهای مختلف فقط بله قربان گو دیدم داشت حالم به هم میخورد
من هم با شما موافقم و مخالف ابقای فرماندار هستم
آدم بدی نیست هاااااااااااااااا
فقط دیگه فکر میکنم برامون یکنواخت شده
دلمون یه چهره ی جدید میخواد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
والا یکی نیست بگه ** ***** برو بشین تو خونه ات تو قضیه شهردار ** **** شدی بس نبود
حمید جان طبق معمول گل کاشتی .........................ایول
واقعاً عالی بود. حرف دل من نوعی را حتی بهتر از خودم زدی. اگه من می خواستم بگویم هم نمی توانستم چه برسد به نوشتن. خداوند شما را از بلایای ارضی و سماوی حفظ فرماید و قلم تان را پررونق تر از همیشه و البته در راه حق؛ ان شاءا...
پاسخ:
ممنونم
خداوند سایه ی خوانندگان فهیم وبلاگ را نیز از سر ما کم نکناد....
ما هم خواستار تغییر فرمانداری هستیم چون این وضع شهرمونه  نمیدونیم چیکارکنیم که مسئولین به داد شهرسیس هم برسند مگه اینجا جزو شهرستان نیست چرا اون ور آخرش هی در زبانشونه ولی اینجا نه
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۳ آشنای قدیمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام حمید خان
من میادم و مطالبتونو می خوندم.منتهی وقت و زمان کافی برای گذاشتن نظر نداشتم.از این بابت عذرخواهی می کنم.
من در این نظر مطالبی از وضعیت موجود را در قالب سوال میاورم تا شما هم مطاع بشید:
1-عملکرد فرماندار در این چند سال اخیر چه بوده است.؟
2-هزینه های نهارخوری و میهمانیهای دور میز بدون سند **** ******** چقدر بوده است؟
3-هزینه ***** **** **** ******** که هم بازنشسته است و هم با خود همراه آورده است تا در افزایش توانایی فرماندار تاثیر انجام کار بدون سند را بگذارد،چقدر است.؟
4-رضایت کارمندان و کارشناسان فرمانداری از فرماندار چقدر است؟
5-آقای فرماندار از افراد بنام خیر و **** *** چقدر رضایت دارند؟حرف آنان کارشناسیست و یا حرف کارشناسان؟!
6-در انتخابات مجلس آقای فرماندار و بخشدار مرکزی ایشان چقدر ** ****** * ******** ******* **** ****؟آیا این ضربه از تخصص آنان بوده است و یا افزایش تخلفات آنان؟
7-آقای فرماندار چقدر در انتصاب شهرداران شهرستان دخالت داشتند و آیا این دخالت وظیفه قانونیست و یا وظیفه جبران خدمت؟!
8-خانم نمازی چرا از آقای فرماندار در آخرین زمانهای عمر فرمانداری ایشان  اوج گرفته است؟!
7-اعضاء شورای شهر که به شهردار شدن آقای اکبر پنبه ای ن*** * *** ***** ** ******** رای داده اند(خانم نمازی+خجسته+حاج مهدی درویشی) آیا معامله را متعهد شده اند؟!
8-در دوباره شهردار شدن آقای اکبر پنبه ای (شهردار قبلی تسوج) آقای فرماندار چقدر مداخله و فشار آوردند.آیا بحث خدمت به مردم بود یا **** ** **** * ***** *********؟!!
9-مطلب انتشار خبر فرماندار جدید در وبلاگ آقای احمدی چرا بعد از یکروز انتشار برداشته شد؟!!
10-موضوع  و خروج میلیونی در اماکن ورزشی شهرستان شبستر را همه مسئولین می دانند منتهی چرا فرماندار و جمع این بزرگان از انتشار آنان مانع و در حمایت از سرپرست فعلی اداره تربیت بدنی هستند؟!!مراجعه به خبر نشست صمیمی رئیس تربیت بدنی با روئسای هیات ورزشی در بر 10 و در سایت گلشن راز مراجعه نموده و از مدیر سایت سوال بفرمائید که چرا خبر را با ****** ***** از جانب اداره تربیت بدنی اصلاح نمودند؟!!!"
11-و.......
خیلی هم نمیخام بیشتر پرداخت کنم.....به امید ظهور امام زمان(عج) که مملکت را ایشان نگهدار اشت.چون بغیر این بود این مملکت از خیلی وقت پیشتر خراب می شد.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
من اولا از شما ممنونم بابت نظر منتقدانه و نگاه تیزبین و گلایه دارم که جرا تا بحال نمی نوشتید و عذر خواهی بابت حذف بعضی کلمات نظرتون
جالب اینه که در کشور ما اکثر جوابها رو همه میدونن ولی کسی جرات طرح سوال مربوطه رو به خودش نمیده
ضمنا شماره گذاری سوالهاتون رو دست نزدم ولی 7 و 8 دوبار تکرار شده .
در مورد  سوال 8 اولی باید عرض کنم که ایشون معمولا همون دقایق آخر کارهای اساسی رو شروع میکنن !
در مورد سوال 9 دوم که من الان رفتم وبلاگ آقای احمدی رو دیدم . خبر فرماندار جدید که برداشته نشده که ؟!؟
در مورد تربیت بدنی من کوچکترین اطلاعاتی از اونجا ندارم . پیامهای زیادی هم برای وبلاگ میاد که از افرادی نام میبرن که در رابطه با تربیت بدنی سوء استفاده کردن ولی چون مستند نبودن نمیتونستم منتشر کنم
من با فرماندار تا بحال نشست و برخاستی نداشتم و طبق شنیده ها آدم خوبی هم هستند ولی از دید من آدم خوبی بودن هرچند لازمه ولی کافی نیست وباید تخصص مدیریتی کلان هم ضمیمه اش بشه و بنظر شخص من این شهرستان کارهای خیلی زیادی داره که میتونه انجام بشه و بهتر بگم میتونست انجام بشه
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید
منم موافق رفع زحمت ایشون هستم. چون به قول شما و تأیید بنده فساد از سر و کول ادارات میره بالا.  
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۱ سرپرست خانوار بیکار
من هم با نظر شما موافقم و برائت خودم رو از امضاء کنندگان چنین طوماری اعلام میکنم . بنظر من کارهای خیلی مهمتر از رفتن به مهد کودک در شهرستان وجود داره
دولت جدید ، سال جدید ، فرماندار جدید ، شهردار جدید
والسلام
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۶ آشنای قدیم
سلام دوباره
در مورد سوال 9 باید بگم،شما هم مطلب حذف شده را ندیدی.
چند روز پیش گذاشته بودن الان فرمشو عوض کرده.
در مورد تربیت بدنی هم برید و خبر نشست صمیمی با روسای هیات ورزشی را در برج 10 در آرشیو سایت گلشن راز مطالعه و با دقت فراوان بخونید.وقتی خونید یک قسمتی هست در مورد" درآمد اماکن ورزشی که قراره برگشت بخوره....(جون عمت برگشتم می خوره.؟!!یونجه می خوره نه برگشت!!!!)" با یک استعلام و بیان و شفاف سازی توسط اینجانب شما هم خواهید فهمید که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا برداشتتون از فرماندار درسته.ایشون آدمی خوب و مهربان و احساساتی هستند.منتهی این خصوصیات را در حد 20% خصوصیات یک فرماندار لایق باید دانست نه 90 %...!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

1-آقای احمدی اولین خبرنگاری بودند که خبرکاشانی رابگوش مردم شهرستان رساندند اگر صاحب نفوذی مثل ایشان بین مسئولان شهرستان و استان نبود شاید یکهفته بعد هم این یکی وبلاگ و سایت ها در خواب بودند

2-خبر کاشانی فرماندار جدید را 24 حتی 48 ساعت بعداز احمدی سایر سایت ها منتشر کردند در حالیکه  حتی یکساعت بعد هم منتشر کنند دیگر ارزشی ندارد چون تاخیر کنندگان خبر نمیتواند ادعا کنند که ما خودمان خبر را کشف کرده ایم  زیرا  خروجی اولین فرد منتشر کننده خبر برای کل بازدیدکنندگان هر لحظه باز و قابل دسترسی است 

3- اینکه آشنای قدیمی در بند 9 مدعی برداشته شدن خبر بعداز یکروز شده اند و شما منطقی پاسخ داده اید وجود دارد حکایت ازبیطرف و بی غرض بودن تان را نشان میدهد و بخاطر اینکه آشنای قدیمی نهایت غرض ورزی خود را به نامبرده نشان دهد مجددا"نوشته فرمشو عوض کرده است در حالیکه  فرمی عوض نشده بود بلکه عکس فرمانداران و مدیران سابقی که در این شهرستان خدمت کرده بود را به همان خبر اضافه کرده بود که چه کسانی آمدند و رفتند یا ابقا شدند

4- اگر از عموم مردم شهرستان شبستر سوال کنی  اعتراف خواهند کرد که همیشه  بیش از 90 درصد اخبار سیاسی و بروز و نوبرانه شهرستان را در اولین دقایق از وبلاگ آقای احمدی مطلع شده اندو این به همه چیز می ارزد

5- بنظر میرسدبرخی از خبرها که شاید تا ماهها هم نتوان به چنین خبرهایی دسترسی پیدا کرد  آقای احمدی بطرز حرفه ای منتشر میکند گرچه برخی ها خورده میگیرند که ناقص منتشر میکند اما عارفان پیگیر خبر تکمیلی میشوند که بسیار اطلاعات مفیدی میشود

6-آقای ایلخانی مسئول گلشن راز در دومین نظر ارسالی با نام مستعار آشنا قدیم ناخواسته سورتی داده است با این جمله داخل پارانتز (  با یک استعلام و بیان و شفاف سازی توسط اینجانب شما هم خواهید فهمید که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  )

 پر واضح است و مردم منطقه وی را میشناسند که وی با این فعال فرهنگی کینه شتری دارد و هر روز با نام مستعارهای مختلف علیه ایشان به سایت ها کینه نامه ارسال میکند

7- در متن داخل پارانتز کاملا" مشخص است که جمله شفاف سازی توسط اینجانب در  سایت گلش راز فقط توسط صاحبان سایت میتواند شفاف سازی نماید افراد عادی جایی برای انتشار و شفاف سازی ندارند

8- حتی ما باور هم بکنیم که متن کاشانی بعد از یکروز بقول ایشان برداشته شده باشد باز آقای احمدی رسالت خویش را بانجام رسانده است مگر رسانه ملی ما یک خبر را 24 ساعت مدام تکرار میکنه در حالیکه یکبار چند ثانیه میگه و رد میشه اما همان خبر دست بدست بگوش مردم میرسد

اینکه 24 ساعت خبر ثابت بوده رسالت اش به منصه ظهور رسیده چون حتی یکساعت بعد هم خبر را برمیداشت باز یک قدم جلو گذاشته است

 

    

پاسخ:
سلام
در ابتدا عرض کنم که من تا بحال آقای ایلخانی و آقای احمدی را از نزدیک ندیده ام و شناختم از هر دو این عزیزان ، مجازی است . و بنابر این هر کدامشان خواستند مطلبی را در پاسخ بنویسند بنده ملزم به انتشار هستم و انتشار این نظر نیز نظر شخصی من در مورد آقای ایلخانی نیست . ایشان و تمام دوستان نویسنده ، برای من قابل احترام هستند و تایید انتشار این نظر به معنی تایید محتوای آن از طرف من نیست.
تا یادم نرفته بگم که اون کلمه هم "سورتی" نیست . "سوتی" است.
اما در مورد خبرهای اختصاصی : اصولا باید زمانی که قرار است خبری به گوش مردم برسد ، آن خبر باید در اختیار خبرگزاری قرار گیرد و یا به اطلاع خبرنگاران برسد. در این شهرستان چنین نیست. خود آقای احمدی نیز اکثر خبرها را بقول خودشان از "کلاغ" می شنوند و منتشر می کنند. معلوم است که وقتی شخصی در فرمانداری باشد و با اکثر منتشر کنندگان خبر ارتباط داشته و اخبار را از طریق دوست و آشنا بشنود و درج کند ، می شود خبر دست اول! این معنی خبر نگاری نیست . اگر همه ی خبرنگاران درشرایط مساوی قرار داشته باشند ، آن موقع می شود قضاوت کرد. من هنوز هم نمیدانم از بین آقایانی که وبلاگ خبری دارند ، کدامشان خبرنگار هستند. چون خود آقای احمدی هم بارها اعلام کرده که من از جایی حقوق نمی گیرم و اسمم در جایی ثبت نشده . (البته ایشان در مورد اینکه بیمه هستند یا خیر ، چیزی نگفته اند). بنابر این ایشان هم (به ادعای خودشان) خبرنگار رسمی نیستند . چون خبرنگار ها حقوق میگیرند و اسمشان در صدا و سیما هست. آقای ایلخانی و بقیه ی دوستان نیز همینطور.
البته اگر (تاکید میکنم اگر) وبلاگ خبری داشتم احتمالا آقای احمدی و ایلخانی و بقیه ی دوستان باید خبر های دست اول را از وبلاگ من بر می داشتند . چون من حاضر نبودم بنشینم و خبر انتصاب فرماندار را کسی به من زنگ بزند و یواشکی بگوید . صاف میرفتم جلو استاندار و میگفتم داستان فرماندار شبستر چیست. صاف می رفتم جلوی اعضای شورا و میگفتم داستان شهردار چیست و هزاران چیست دیگر ....
اما چه کنیم که حتی خبر هم در شهرستان ما با رانت و رابطه و مصلحت اندیشی اداره می شود...
ولی به هر حال دست همتون درد نکنه. صادقانه بگم از هر چهل تا خبری که درج میشه شاید (آنهم شاید) یکیش برای من جذاب باشه ولی همینم غنیمته و برای همین همه ی خبر ها رو از تموم وبلاگها می خونم. حتی اگر خبر تکراری باشه نحوه ی نوشتن و نگارش مطلب هر کدوم جذابیتهای خاص خودشو داره.....
به همه ی فعالان فرهنگی شهرستان خسته نباشید میگم ..... راستی آقای خان چوبان : چی شد پس وبلاگ جدید؟ ما هر روز پیگیریم که بازم مطالب زیبای شما رو بخونیم.
جای تاسف هست که گزارش کوزه گری در کوزه کنان را خبرنگاری از استان بیاد گزارش کنه  در ثانی خیلی خبرا رو خود آقای احمدی بعد اون یکی سایت ها میزنه  پس چرا میزنه؟؟؟؟ فکر کنم شما راست میگین در خبر هم رانت خواری هست   و من سایت های گلشن راز و شبسترنیوز رو بهترین می دونم چون طرز خبرنویسی شون عالیه 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جالب است شبستر نیوز و گلشن راز به یکدیگر نوشابه باز میکنند و خودشان را عمدا" به جهالت زده اند و خیال میکنند هر گونه القا کنند مردم قبول خواهند کرد

1- در صدا و سیما برخی از خبرها و گزارشات تولیدی شهرستانها  با همکاری و مشارکت چند خبرنگار از جمله خبرنگار محلی  تهیه میشود

همین دهه فجر آقای رنگساز خبرنگار تبریز هر روز به شهرستانهای 20 گانه استان سفر کرد و با مشارکت خبرنگار همان شهرستان یک ویژه برنامه تهیه کردند که شبستر هم در دهه فجر با حضور ***** و رنگساز پخش شد

یا همین چند روز پیش برنامه نیم ساعته یوردوموز اختصاصا" از شهرستان شبستر پخش شد که آقای ***** و خبرنگار دیگر تبریز در برنامه نقش داشتند

یا در مسابقات حساس تراکتور با استقلال یا پرسپولیس یا تراکتور و الجزیره یا بیشتر مسابقات حساس فوتبال تبریز آقای ***** را روی چمن مسابقه مشاهده میکنیم که جهت کمک به صدا و سیمای تبریز حضور دارد که بسی افتخار برای شهرستان شبستر است

یا در زلزله ورزقان خبرنگاران زیادی از جمله آقای ***** به مناطق زلزله زده اعزام شده بود و گزارشات اش از تلویزیون پخش شد لابد باید خبرنگار ورزقان یا تبریز ناراحت بشوند که به حوزه آنها چرا آمده اند

یا برنامه ورزشی 90 برای مسابقات شهرستانها از جمله تبریز  خودش اکیپ میفرستدصدا و سیمای تبریز با آنهمه خبرنگار و دوربین باید از برنامه 90 ناراحت شود

ضمنا" سایت های گلشن راز و گلشن راز که اکثر خبرهایشان کپی برداری از سایت های دیگران است خیال میکنند سایت های خارج از شهرستانی ارث شخصی شان است که بجز این دو نفر دیگران حق استفاده از خبرهای خوب را ندارند

ایکاش نوشابه باز کنندگان به یکدیگر  قبل از ارسال نظر علت را بررسی کنند تا اینگونه شرمنده جهل نشوند

   

اقا من چندبار رفتم تو سایت و وبلاگ اینا نوشتم که یه شهر کوچک اندازه کف دست که معمولا خبرهای روزانه اش تعریف و تمجید از یه رییس (که ازش حق رپورتاژ گرفتن حتما) - تصادف موتور با ماشین - مرگ و میر افراد عادی یا کارمندان و ... هست و فوقش ماهی یه خبر به دردبخور رخ میده که دیگه اینقد جنگ و دعوا نداره یکی که دو کلاس سواد نداره به فعال فرهنگی معروف میشه یکی کارمند یه نهاده یکی برای مشهور شدن مینویسه و ... خب هیچ تعریفی از خبر و خبرنگاری اینجا به وقوع نمیپیونده پس واس چی به هم میپرید؟؟؟ تازه سر این قضیه که اول خبرو من فهمیدم یا تو دعوا میکنند در حالیکه این خبرها هیچ ارزش ذاتی ندارن ! یکی هر روز میاد از امار بازدیدکننده اش میگه در حالیکه این امارها هیچ کاربردی ندارن گیرم هر 150 هزار شهرستان هر روز سایت یا وبلاگ ایکس رو میبینن که چی فایده اش واسه شهرمون چیه؟؟؟ ایا باعث میشه تو صف سبدکالا چندین شهید و جانباز ندیم؟؟؟ رسانه ای که نتونه فرهنگ سازی کنه به چه دردی میخوره
و .............. که حرف خیلی زیاد است ولی افسوس
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۰ ابراهیم ایلخانی
سلام آقای راضی خسته نباشید .
این نظرات رو بنده خواندم و باز هم برای چندمین بار عرض می کنم که وجود خبرنگار نماهایی که تخم تفرقه و بد نام کردن منطقه ای را در این فضای مجازی پراکنده می کنند و هر  روز با روش های مختلف و با چاپلوسی و خودشیرینی می خواهند خود را در چشم مردم خوب نشان دهند سمی است برای قشر فرهنگی شهرستان شبستر....

امید آن می روند خداوند متعال بر همه دوستان زحمت کش عرصه فرهنگی شهرستان شبستر صبر عنایت کند!!  آمین

من الله توفیق
ایلخانی / مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی گلشن راز شهرستان شبستر
انصافا سایتون خیلی باحاله ایول

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۰ کارمند دانشگاه آزاد
با عزض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای راضی

با مطالعه مطالبی که در وبلاگ محتوایی جنابعالی وجود دارد امید در ما زنده می شود که اگر هم به حق و حقوق خود در دانشگاه نمی رسیم حداقل حرفهایمان به گوش مردم فهیم منطقه شبستر که می رسد
از جنابعالی استدعا دارم در صورت امکان و صلاحدید از دانشگاه آزاد خامنه هم مواردی را بررسی کرده و به اطلاع همشهریان عزیزمان برسانید.
وعده و وعیدهایی که ریاست دانشگاه در عرض 1 سال و اندکی که از تصدی پست ریاست ایشان می گذرد داده است کدامیک به واقعیت پیوسته است. ئاقعا برای خود و تمام همشهریان متاسفم که ایشان با این کار سرپوشی بر عدم کارایی خود می گذارند.

تغییر دانشگاه به دانشگاه علوم وتحقیقات - تصویب 3-4 رشته کارشناسی ارشد - خارج شدن از بحران و ورشکستگی و تسویه کردن معوقات کارکنان  واقعا کدامیک به حقیقت پیوسته است. جز اینکه در مقاطعی برای تبلیغات در وبلاگ جهانی که معرف حضور است تقدیر از پیرغلامان امام حسین - بازدید از خانواده شهدا و ... نمایان شده است. آیا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام نیست.

حال آنکه نماینده گرامی نیز سعی در اثبات شایستگی های فامیل خود در این منصب است واقعا دلیل این پافشاری چیست آیا 2 سال دیگر نیز جناب آقای نماینده حرفی برای گفتن خواهد داشت.

آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک اشت

پاسخ:
کلا دو تا رئیس دانشگاه که یکی رو شما گفتین و دومی هم که در کارهای تبلیغاتی حضور فعال دارند و (البته از داشگاه آزاد نیستند ، سراسری هم نیستند ، حالا خودتان بقیه مسئله را حل بفرمائید !) . تا دلتان بخواهد در امور پتو دادن به خانواده ی شهدا و حضور در مراسم افتتاح و تقدیر و تشکر و تبریک گفتن به مسئولین با همدیگر مسابقه گذاشته اند . اما اینکه آیا در پست اصلی خود نیز همان کارآیی را دارند یا خیر ، مسائلی است که بایستی کسانی که اطلاع دارند ، به سمع و نظر عموم برسانند . راستش را بخواهید من شش سالی را هم که در دانشگاه درس خواندم الان بشدت پشیمانم و حسرت می خورم که چرا همان موقع نرفتم تو کار واردات برنج هندی !
ولی معتقدم هر جا اگر حقی ضایع شد باید فریادی زده بشود . من خودم اطلاعی از وضعیت دانشگاه یاد شده ندارم ولی اگر شما اطلاعات موثق داشته باشید بنده حاضر به انتشار می باشم. ضمنا به عنوان یک شهروند نیمه آگاه نیز به روسا (حتی اساتید و دانشجویان و کارمندان و هیات علمی که در هر موردی نمیدانم اینهمه آدم از کجا خبر دار می شوند و 30 ثانیه بعد از انتساب مسئولی ، سیل تبریکات را سرازیر می کنند!) نیز توصیه میکنم به جای سعی در مطرح شدن ، به جای مسابقه تقدیر و مداحی از مسئولین ، کمی هم به فکر مسئولیت اصلی خودشان باشند . مطمئنا ، تلاش برای فرماندار شدن یا کاندید دوره ی بعدی نمایندگی مجلس ، بد چیزی نیست ولی خواهش میکنم این راه عوامفریبی را انتخاب نکنند که هر که این راه را رفت ، آرزو کرد که ایکاش نمی رفت...

ترسم نرسی به کعبه ، ای اعرابی ............. این ره که تو می روی به ترکستان است !
این آشنا قلم احمدی خبرنگار است و بس مطمئنم اگر باورندارید در وبلاگ خودش به پاسخهایی که برای منتقدین میدهد دقت کنید می فهمید گفتارش همان است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">