شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

اگر به سایتهایی که قیمت خودرو را اعلام میکنند سری بزنید با انبوهی از تولیدات یکی از خودرو سازان داخلی مواجه می شوید . اول فکر کردم که بابا ماشا الله ! ..... چقدر تیپ ! ...... چقدر تنوع! ....... ولی آخر سر متوجه شدم که انتهای همه اینها همون پراید وطنی هست و چون مثلا نوک آنتنش را کمی رنگ قرمز زده اند ! به عنوان آپشن محسوب شده و یک تیپ جدید بحساب می آید !


در ادامه مطالب مقایسه ای بسیار سطحی بین پراید کره ای و پراید وطنی انجام شده و قضاوت به خوانندگان عزیز واگذار می شود (هر چند که خوانندگان عزیز اینقدر پرونده برای قضاوت دارند که مطمئنا به این مورد بی اهمیت نمی رسد !)


اول تصاویری از پراید کره ای :

پراید کره ای


پراید کره ای


پراید کره ای


پراید کره ای


پراید کره ای


البته بخاطر اینکه در اسلام بسیار بر حفظ آبروی مومن توصیه شده و نیز دولت تدبیر و امید و اعتدال و کلید هم بر حفظ کرامت انسانها تاکید ویژه دارد !!! بنابر این رعایت حال خودرو سازان خودی را نموده و از انتشار عکس پراید وطنی اغماض! میکنیم.


اما دیدن این تصویر خالی از لطف نیست ....

گرانفروشی


ملاحظه می فرمائید ؟ شما موقع خرید هر کدام از سه رنگ ارائه شده را انتخاب کنید باید 260 هزار تومان اختلاف قیمت رنگ بپردازید ! حالا اختلاف قیمت با چه رنگی؟ جواب این سئوال هم فضولیش به خریدار نیومده ! لازم به ذکره که انتخاب رنگ ضروریه و امکان ادامه خرید بدون انتخاب رنگ نیست !

مبلغ 307 هزار و چهارصد تومان باید بابت خدمات اضافی بپردازید و منظور هم از خدمات اضافی همان گارانتی بدنه است که شرکت محترم خودروساز گارانتی میکند که بدنه ی خودرو تحویلی در سرعتهای بالای 20 کیلومتر بر ساعت از هم نپاشد !

شاید چنین گارانتی عجیبی از نظر شما بی مورد باشد اما به نظر نگارنده همین که شرکتی جرات میکند بدنه خودرو ساخت داخل را گارنتی کند ، این رقم که سهل است ، بایستی به ایشان جایزه نوبل تعلق گیرد و اسمشان در کتاب رکورد ها ! ثبت شود ! در همینجا خواندن این مطلب را به نماینده ی محترم شبستر که از بدو انتخاب در کار تفحص از خودروساز ها هستند ، به شدت توصیه میکنم.

بالاخره وقتی بلد شده ایم میمون به فضا بفرستیم و موجود دیگری تحویل بگیریم ، چنین پیشرفتهایی از صنعت خودرو سازی هم زیاد دور از انتظار نیست.... ولی اگر از من می شنوید تا فرصت باقیست همین خودرو را هم ثبت نام کنید ....چون قیمتش در سال آینده با قیمت فعلی بی ام دبلیو X6 برابری خواهد کرد.. آن موقع میتوانید ماشینتان را با خودرو یاد شده تاخت بزنید و دعایش را به جان این حقیر بفرمائید .

الهی آمین

نظرات  (۵)

ایکاش همین لگنی را هم که اسم آن تحویل فوری است (در کشورما فوری یعنی 30 روز) سر موقع میدادند. من از همین تحویل فوری ها ثبت نام کرده ام 5 ماه است که امروز فردا میکنند .  واقعا که ایکاش آدم پولش را داشته باشد و ماشین خارجی بخرد
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۷ منصوره صامتی
سلام
اگرچه رفاه یکی از مهمترین فاکتورها و در خواست های انسان هزاره ی سوم است ولی بجاست همواره نسبت داده به ستانده را در خواسته هایمان محاسبه کنیم . متاسفانه در سالهای اخیر بدون لحظه ای درنگ یکی پس از دیگری به نهضت "هرچه بیشتر بهتر" می پیوندیم و میل به داشتن بیشتر ما را از موهبت های الهی غافل ساخته تا جایی که از هوای پاکیزه برای تنفس نیز به جهت میل به داشتن بیشتر محروم گشته ایم .
امیدوارم پیش از اندیشیدن برای خرید ماشین فارغ از برند نوع و رنگ آن به این موضوع  توجه کنیم که  در یک نگاه جامع و آینده نگرانه آیا اساسا نیازی به خرید ماشین داریم؟
  در ازای خرید این محصولات در دراز مدت چه بدست خواهیم آورد؟
در ازاء‌ آبادی اقتصاد دیگران چه بر سر اقتصاد کلان ایران عزیز خواهد آمد؟
آیا بهتر نیست ما پیشه وران مفتخر ایرانی زمین های کشاورزی خویش را آباد کنیم تا کارگران بی مزد و منت صنعت خوروسازی اروپا و آمریکا باشیم ؟
...
وبلاگ شما  در پارادوکس لینک شد
پاسخ:
سلام
وبلاگ شما رو هم من لینک کردم
ممنونم

سلام خدمت شما دوست عزیز شبستری که آذری هم هستید

من خودم اهل مراغه با غ شهر ایران هستم جایی کگه ونیزی ها به خاطرش گفتن که خوشحال شما مراغه ای ها که چنین شهری دارین.

برادر عزیزم به وبلاگ بنده هم سر بزنید .

ازهمه کسانی که این نظار رو میخونن میگم به باغ شهر هم سر بزنید

www.baghshahreiran.blog.ir

به امید روز هایی که سوار یه خودرو کاملا وطنی با استاندارد های روز باشیم

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۵ قار قار نیوز
چرا نمیگذارید قیمت پراید 40 میلیون تومان شود؟
  • به راستی قیمت خودرو باید به چه رقمی برسد تا خودرو سازان دست از سر متهم کردن جامعه و مسئولان و کل اقتصاد کشور بر دارند و اینگونه فضای اقتصادی و اجتماعی کشور را درگیر تنش و تشویش نکنند؟
  • چرا شرکتهای خودروسازی کشور از هر اتفاق و بهانه‌ای برای زدن ساز افزایش قیمت خودرو استفاده و سوء‌استفاده میکنند تا به این ترتیب هزینه و سنگینی ضرر و زیانهای ناشی از سوء مدیریت و ناکارامدی چند دهه ای خود را بر گرده مصرف کنندگانی که زیر بار انحصار این صنعت در کشور کمر خم کرده‌اند بار کنند؟
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۴ جاقا (جمعی از قشر آسیب پذیر)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این مطلب متاسفانه توسط ********** قاره ای درج نشده است. امید است که مورد توجه قرار گیرد.

می دونم که منتشر نمی کنی ولی می نویسم که حداقل خودت بخونی و اگه تونستی به اون خانم رئیس بگی. اولا عنوان اعضای شورای شهر شبستر تو خبر منتشر شده در روزنامه یعنی همه اعضای شورای شهر شبستر که اگه از یه بچه 5 ساله هم بپرسی بهت میگه که حداقل 2 نفر از این اعضا از عملکرد جناب فرماندار  راضی نیستند چه برسه به اینکه برای ابقاش طومار هم امضا کنند! البته با توجه به اینکه به دلیل ** ****** دو عضو دیگر شورا (موافقان آقای فرماندار و شهردار سابق) عملا از زمان تشکیل شورا تا امروز هر نظری که خانم نمازی داشته اند، بدون هیچ برو برگردی به تصویب رسیده است، پس می توان نظر ایشان را نظر کل اعضای شورا تلقی نمود! در ضمن ناگفته نمونه که این حداقل کاری است که خانم نمازی باید در قبال خدمات متقابل جناب فرماندار انجام می داد.

خیل عظیم مردم شهرستان هم فکر کنم همون کسانی هستند که از چند ماه قبل برای تشکر از زحمات آقای فرماندار اقدام به نصب بنر در میادین اصلی شهر کردند. مخصوصا اون بنری که از طرف اقشار آسیب پذیر نصب شده بود! (آخه من نمی دونم این چه قشر آسیب پذیری است که پول برای نصب بنر داره ولی ...)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">