شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

در خبرها آمده بود که مسئولین با سرد شدن هوا از مردم درخواست کرده اند که در مصرف گاز صرفه جویی کنند آرام. البته با گرم شدن هوا چنین تقاضایی برای آب و تقریبا در تمام طول سال نیز تقاضا از مردم همیشه در صحنه ! برای صرفه جویی در مصرف برق و بنزین نیز به گوش می رسد.

از آنجا که دنیا ، دنیای مکافات است و هر عملی را عکس العملی است مساوی با آن! لیست مدارک درخواستی و انجام مراحل اداری جهت انجام صرفه جویی باستحضار ادارات محترم و مدیران محترم تر آنها ایقاد ! می گردد. بدیهی است به مدارکی که بعد از تاریخ موثر ارسال شوند همچنین مدارک ناقص و مخدوش ،ترتیب اثر داده نخواهد شد!مهر شده

1 - عکس از اداره مربوطه و و عکس تمام قد از تمام مدیران و معاونان..... 4 قطعه 3X4 با زمینه روشن ، بدون کراوات و ریش پروفسوری و ریش ستاری که دقیقا نیم ساعت قبل گرفته شده باشد.خجالتی

2 - فتوکپی از تمام صفحات تمام شناسنامه های مدیران ادارات فوق (حتی جلد شناسنامه).......   6 سریمتعجب

3 - اصل و فتوکپی (برابر اصل شده) از سند مالکیت اداره های فوق گریه

4 - واریز هزینه کارشناسی به مبلغ 171253 ریال بحساب بانک فلان نا کجا آباد و واریز مبلغ 1 ریال حسن انجام کار بحساب بانک ملی شعبه دالقوز آباد سفلی و ارسال فیش های پرداختی و 4 سری کپی فیش ها به همراه مدارکپول در دهان

5 - پوشه روغنی 12 عدد و غیر روغنی 11 عددبوسه

6 - منگنه و سوزن ته گرد و نوار چسب جهت انجام امور اداری هرکدام 6 بسته زبان درازی

7 - فتوکپی از تمام صفحات سند (یا سند های!) ازدواج مدیران متقاضی (به تقاضای مدیران مجرد ترتیب اثر داده نخواهد شد!)بوسه

8 - اصل و 8 سری فتوکپی(پشت و رو)  کارت ملی - گواهینامه موتور سیکلت و اتومبیل - کارت پایان خدمت (فقط هوشمند !) - مدارک تحصیلی (از کودکستان تا دانشگاه) - مدارک شناسایی والدین (در صورت فوت والدین گواهی فوت که به تایید اداره ثبت احوال رسیده باشد مورد قبول است)پا در دهان

9 - ارائه پرینت تمام حسابهای بانکی که ممهور! به مهر بانک مربوطه شده و به تایید بانک مرکزی رسیده باشد (کارتهای هدیه از این امر مستثنی می باشند !) متعجب

10 - مراجعه حضوری مدیران مربوطه به درب منزل مسکونی اینجانب و گرفتن نوبت از ساعت 4 صبحبی تقصیر

11 - تهیه فتوکپی از شماره مربوطه و واریز مبلغ 60 ریال حق شماره دادن ! به بانک ملی مرکزی شعبه قوچان !چشمک

12 - تحویل مدارک و اخذ تاییدیه تحویل از اینجانب (چنانچه کسی مراجعه کند و اینجانب در مرخصی یا ماموریت باشم ، یا مهمان داشته باشم ، یا جلسه داشته باشم یا در حال صبحانه خوردن باشم یا برای خانواده شهدا پتو برده باشم یا اصلا حوصله نداشته باشم ! در این حالت مراجعه کننده موظف است بدون اعتراض و ضمن تشکر از اینجانب ، منزل را ترک و روز بعد کاری مراجعه نماید و در برگ تکریم ارباب رجوع نیز از اینجانب تعریف کند در غیر اینصورت تقاضای مدیر مربوطه کان لم یکن تلقی شده و مبالغ اخذ شده نیز مسترد نخواهد شد !)اخم

12.5 - مفاصا حساب با شهرداری - بخشداری - دارایی و بقال محل و ارائه برگ تسویه حساب پرداخت بدهی ها که به تایید شورای شهر رسیده باشد.

12.75 - فیشهای آب - برق - گاز -تلفن - موبایل- عوارض نوسازی و سطح شهر مدیران متقاضیاخم

12.85 - مدارک دال بر سکونت حداقل 20 ساله مدیران در کشور و تعهد عدم خروج از کشور (بخصوص نرفتن به کانادا!) تا 20 سال آینده (جهت حصول اطمینان ، تمام پاسپورتهای مدیران و نیز گرین کارت آنان تا اتمام دوره صرفه جویی در نزد اینجانب خواهد ماند و پس از اتمام مدت مذکور نیز پس از واریز هزینه انبارداری ، به متقاضیان مسترد خواهد شد) .گریه

12.90 - ارائه آخرین فیش (های) حقوقی ( و حتی غیر حقوقی!) مدیران متقاضی بهمراه مزایا و پاداش ها ( به استثناء کارتهای هدیه)

12.999 - سپردن تعهد محضری مبنی بر ارائه ی شش دوره فیش مصرف با رقم -صفر- به اینجانب ، پس از دوران قحطی ! (جهت یاد آوری ، نگهداری شش برگ کپی از تعهد فوق در نزد مدیران الزامیست !)

12+1 - اینجانب به ترتیب نوبت به تقاضاهای رسیده رسیدگی کرده و در صورت تشخیص واجد شرایط بودن متقاضی ، مراتب به وی اعلام می گردد تا بقیه مدارک را به من تحویل دهند تا در نوبت اقدام قرار دهم .

بدیهی است که اینجانب در رد یا قبول تقاضاهای رسیده جهت صرفه جویی مختار خواهم بود ! و هزینه اینترنت و استهلاک آیفون منزل اینجانب بعهده متقاضی خواهد بود . ارائه بنر تقدیر و تشکر (بخصوص در صورت نصب در نقاط پر تردد شهر) موجب تسریع در بررسی تقاضا خواهد شد !

از آنجائیکه این طرح از طرف ادارات بسیار بسیار ! مورد استقبال گرفته و طبق نظر سنجی کاملا مستقل! که از طرف دو سه نفر از دانشجویان سه ترم مشروطی دانشگاه آزاد دوشان تپه علیا! انجام گرفته و طبق نتایج منتشر شده که علاقمندان می توانند یک نسخه از نتایج را از دکه ی سیگار فروشی اسمال بی کله از روبروی دانشگاه فوق تهیه نمایند و به همین دلیل هم بسیار معتبر و قابل اعتماد است ، طرح اینجانب جزو طرحهایی است که 124.7 درصد موفق بوده و انشاء الله قرار است در آینده نزدیک نیز در موارد مشابه مانند دعوت برای انتخابات یا دعوت برای شرکت در مراسمات از مردم همیشه در صحنه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تبصره : پرداخت شیرینی و پول چایی بچه ها اختیاری است . اما اگر ندادید تبعات بدی همچون گم شدن پرونده و واجد شرایط تشخیص داده نشدن به عهده ی خودتان است !

مدیران عزیز ناراحت نشوید . این بلایی است که تقریبا هر روز دستگاه تحت نظارت شما و به تبع آن کارمندان زیر دستتان ، بر سر این مردم بی نوا می آورند و باز هم مردم همان مردم نجیب هستند و شما هم همان مدیران بیخیال ! اگر شرایط فوق سخت است ، میتوانید انصراف بدهید و درخواست صرفه جویی نکنید . به هر حال شما مدیرید و مسئول تامین انرژی مردم و من هم مصرف کننده ام و بقول معروف پولشو میدم حالشو میبرم و دلم نمیخواد صرفه جویی کنم !

اون قدیما که مردم زیاد سواد نداشتن و نمیتونستن از شعبات دانشگاههای خارجی مدرک بخرن ! میگفتن : چیزی که عوض داره گله نداره ! اما بعد ها شاعران شیرین سخن به کمک مردم بیسود اومدن و گفتن :

چنین است رسم سرای درشت ...... گهی پشت به زین و گهی زین به پشت !

ایام مدیریتتان مستدام باد !

نظرات  (۴)

بنظر من که بازم شما خیلی منصفانه برخورد کردین. من از همین الان میخوام یه بنر برای تقدیر و تشکر از شما آماده کنم بشرط اینکه شما هم هوای ما رو داشته باشین !
خسته نباشید
سایت خوبی دارید درصورت تمایل امکان تامین رایگان هاست و اسپانسری سایتتون رو (حداقل برای یک سال) میتونیم برعهده گیریم (سایت مرندیها marandilar.ir یک نمونه از سایتهای تحت حمایت ماست که که بیش از یک ساله به صورت رایگان روی سرورهای ما در آلمان و جدیدا درکانادا مستقر هست)
به عنوان یک دوست از مرند در خدمتیم:
rightserver.net
sa_habibpour@yahoo.com
پاسخ:
خوب دوست عزیز هاست رایگان که شما لطف میکنید لطفا هزینه های جانبیش رو هم ارسال بفرمائید

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
چیزی که عوض داره گله نداره "
با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/19580  
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

" امام حسن عسکرى (علیه‌السّلام): علامت مؤمن، پنج است: پنجاه و یک رکعت نماز (واجب و مستحب) در شبانه‏روز، زیارت‏ اربعین‏، انگشتر به دست راست کردن، پیشانى به خاک نهادن و بسم‌اللّه‌ را بلند گفتن."

یا علی
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۷ حبیب پور
سلام هزینه جانبی نداره فقط خودتون باید دامنه داشته باشین یا ثبت کنین حدود 5000+ اینکه تبلیغات مارو به عنوان اسپانسر قرار میدین
پاسخ:
ممنون اگه لازم شد خبر میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">