شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

در کشور ما اصولا به خاطر شایسته سالاری 120درصدی و استفاده از ظرفیت ها در کنار هوش مدیریتی مسئولان، «اخبار» گاه بدون توضیح هم طنز است؛ چند نمونه از خبرگزاری های رسمی کشور را بخوانید و باقی را تصور کنید!


اول

نگارخانه زنده‌یاد احمد اسفندیاری در فرهنگسرای مهر منطقه ۱۹ تهران با تغییر کاربری به مکانی برای تمرین کاراته و تکواندو تبدیل شد. مدیر امور فرهنگی و هنری منطقه ۱۹ تهران از شجاعت خود در تخریب این گالری و تبدیل آن به یک مکان برای آموزش تکواندو و کاراته سخن گفت و تاکید کرد: باور کنید من رفتارهای نامناسبی در این گالری دیدم و نمی‌توانم امنیت فرهنگی فرهنگسرای مهر را به خطر بیندازم.

*

دوم

مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه دشمن تصور نکند با تحریم دارویی ما را فلج کرده است، گفت: ما این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده‌ایم و این امر به شکوفا شدن استعدادها انجامیده است، به هر حال انسان وقتی در تنگنا قرار می‌گیرد، راه‌حل‌هایی برای خروج از آن پیدا می‌کند. اکنون در حال توسعه و حرکت رو به جلوی صنعت علی‌رغم تمام معضلات و فشارهایی هستیم که به مردم وارد می‌شود. وی افزود: بابت فشارهایی که به مردم وارد شده است از آنها عذرخواهی می‌کنیم!

*

سوم

۱۵ تیر امسال بر اساس اعلام حراست سایت ورزشی تیر و کمان، سه دستگاه کمانِ متعلق به فدراسیون تیر و کمان از سوی سارق یا سارقین سرقت و باعث عدم اعزام ورزشکاران به کشور کلمبیا شده است. متهم در خصوص انگیزه سرقت به کارآگاهان گفت: هرکدام از تیر و کمان ها نزدیک به ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و قصد داشتم تا با فروش آنها یک شبه پولدار شوم.

*

چهارم

مخالفت مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان با افزایش پروانه بهره‌برداری از جنگل شفارود سبب ضرب و شتم این مدیرکل از سوی یکی از نمایندگان استان گیلان در مجلس شد.

*

پنجم

داشتن حداقل معدل ۱۵ در دوره تحصیلی متوسطه (۳ سال دبیرستان)، دارا بودن قد ۱۵۵ برای خانم‌ها و ۱۶۰ برای آقایان از جمله شرایط حال حاضر برای معلم شدن است.

*

ششم

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران درباره آغاز مذاکره خودروسازان بزرگ با چینی‌ها برای تولید خودروهای چینی در ایران، گفت: متاسفانه شرایط به‌گونه‌ای است که قطعه‌سازان نیز مذاکره با چینی‌ها را برای همکاری مشترک آغاز کرده‌اند.



و خبر آخر اینکه:

هدیه امیر قطر به احمدی نژاد، در جشن گلریزان حراج شد!

نظرات  (۳)

باور کنید این مردم هستند که اینقدر مدیران را بزرگ کرده اند . من خودم کارمندم و میبینم زمانی که فردی جلوی مدیر اداره ما می ایستد و او را تهدید به افشا کردن خلافکاریهایش میکند ، مدیر بلافاصله یواشکی به یکنفر از کارمندان میگوید که سریع کار او را حل کنند تا بقول خودش شر نشود. اما زمانی که کسی در مقابل او کوتاه بیاید تمام عقده های زندگیش را سر او خالی میکند و سعی میکند او را له کند تا اعتبار از دست رفته اش را در میان کارمندان بازیابی کند
این مدیران نالایق را فقط باید خدا بردارد و بس. هر کدامش هم که میرود پست بهتری میگیرد و کسی هم که جایش می آید بدتر است
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۲ کارمند شبستری

با سلام

مدیر اگه خوبش هم باشه بنا به عدم حمایت همیشه در حاشیه و هامش موضوع خدمت قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">