شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

در خبرها خواندیم که رئیس راهنمایی و رانندگی شبستر ارتقاء درجه گرفت . هر چند که ما بیسواد ها زیاد درجه مرجه حالیمون نیست و اگه سرباز هم جلوی ماشینمونو بگیره بهش میگیم جناب سروان ! اما من هم به نوبه ی خودم بهشون تبریک میگم و برای بیشتر شدن درآمد راهنمایی و رانندگی و ایضا زودتر تمام شدن برگه های اعمال قانون عزیزان زحمتکش راهنمایی و رانندگی ، یه پیشنهاد براشون دارم اکازیون !



این تصویر به ذهنتون آشناست ؟ حتما شما هم در روز چندین بار با شنیدن صدای "تپ تپ" متوجه شدین و خودتونو چسبوندین به دیوار. بله اینها سه چرخه هایی هستند که در شهرستان فرهنگدوستمان (معمولا ) به کار حمل و نقل مصالح ساختمانی اشتغال دارند و اتفاقا در خیلی از موارد وسیله بسیار کارآمدی هم هستند .


اما سوال من : این وسیله ها موتور سیکلت محسوب میشوند یا اتومبیل ؟ بله جناب سرگرد. پاسخ این سوال همان کلید مسئله است که درآمدش میتونه برای راهنمایی و رانندگی از اون کلید رئیس جمهور منتخب هم بیشتر باشه !


به این ترتیب که اگه اینا موتور سیکلت هستند ، مامورین شما میتونن به جرم نداشتن کلاه ایمنی براشون برگه اعمال قانون صادر کنن و اگر اتومبیل هستند به جرم نبستن کمر بند ایمنی !


تازه ، این فقط اولشه . میتونن سه چرخه ی متخلف رو به پارکینگ هدایت کنن و موقع ترخیص کلی هم هزینه پارکینگ ازشون بگیرن. به همین راحتی ! این که میگن تو شهر پول ریخته فقط باید آدم یخورده فکر کنه تا بتونه جمعشون کنه دقیقا مصداق همین پیشنهاد هست . فقط مشکلی که هست اکثرا شیشه جلو ندارن که بشه برگ جریمه رو زیر برف پاک کنشون گذاشت که این خودش هم میتونه به عنوان یه تخلف ثبت و جریمه بشه .


من وقتی این وسیله ها رو میبینم بی اختیار یاد شتر مرغ میفتم که وقتی بهش میگفتند تخم کن ، میگفت من شترم وقتی میگفتند بار ببر ، میگفت من مرغم !


دخل جریمه ها تان همیشه انباشته باد.

نظرات  (۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای راضی سلام. چقدر خوب است که شما جواب تمام خوانندگان وبلاگتان را چه با ربط و چه بی ربط با آرامش و احترام میدهید. فکر کنم همین مسئله و نیز مطالب دست اول و ناب شما ، وبلاگ شما را به اولین رسانه دیجیتالی منطقه تبدیل کرده است . من یکبار رفتم در وبلاگ آقای ***** یک انتقاد خیلی محترمانه نوشتم . با اول مطلبم را عوض کرد و از خودش تعریف و تمجید نوشت و بار دوم مطلبم را سانسور و با کلماتی بسیار زشت و فحش گونه جواب مرا داد . اخیرا وقتی همان انتقاد را با اسم یک دختر نوشتم ، بسیار مهربانانه برخورد کردند و آخر جوابشان هم یک عزیزم نوشتند که حالم ازش به هم خورد . ظاهرا سی چهل سال دیر تر یادش افتاده که ****
پاسخ:
من هم از شما ممنونم ولی بر خلاف میلم مجبور شدم دو جا شو سانسور کنم اولی به خاطر اینکه برای اون بابا تبلیغ نشه و دومی بخاطر اینکه اگه خوانندگان هم اعتراض نمیکردند کمیته ی فیلترینگ صداش در میومد . باز هم ما را بنوازید
مطالبت عالیه حمید آقا فقط کم مینویسی. و همین مسئله باعث میشود که بقیه وبلاگها با گذاشتن یک عکس مال شونصد سال قبل عرض اندام کنند . یخورده هم به فکر خوانندگان باش لطفا و بیشتر بنویس
پاسخ:
رو چشم افشین خان . از این به بعد سعی میکنم دوموتوره کار کنم
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۳ آنا شبستری
نه لطفا سه موتوره
پاسخ:
اون موقع سهمیه ی سوختم جواب نمیده دیگه
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۰۴ آناشبستری
میرسونیم بهتون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا دست مریزاد
آقا یه متنی هم از دانشگاه های منطقه بنویس که این قحط الرجالی تو منطقه بیداد میکنه آخه به اینا چی بگیم
آقای ***** مگه رئیس میتونه باشه یا بقیه

آئین نامه به کنار که روسا باید مدرک دکتری داشته باشند ولی ریاست که با یقه بستن و داد زدن و شعار دادن تو 22 بهمن و داماد رئیس دانشگاه شبستر بودن و فرمانده بسیج بودن که نمیشه انتخاب بشه

واقعا واسه خودم متاسفم
سلام به مسولین وهمه عزیزانی که در راهنمایی و رانندگی زحمت میکشن. من به عنوان یه شهروند از مسولین میخوام که صدور گواهینامه رانندگی رو واسه آقایون  یکم آسونتر بگیرن.من 30 سال دارم و 8 سال هستش که با ماشین کار میکنم و مسافر کشی میکنم و خرج 2 تا خانواده رو میدم .تو شرایط من خیلی ها هستن و من اولی و آخری نیستم و تا حالا خدا با من بوده  که اتفاقی واسم نیوفتاده.شاید بخاطر خانوادم خدا بهم نگاه کرده ولی باز اتفاق خبر نمیکنه.بخاطر نداشتن کارت پایان خدمت نتونستم گواهینامه بگیرم نه اینکه نخواسته باشم برم نه بخاطر شرایط زندگی و خرج خانواده نشده برم ولی از طرف دیگه گواهینامه رو به یه بچه مدرسه ای که فقط 18 سال داره و فرق دنده و کلاج رو نمیدونه با یه گواهی اشتغال به تحصیل ساده  میدن .خیلی ها گوشه زندان هستن که فقط بخاطر نداشتن کارت نتونستن گواهینامه بگیرن و تو یه حادثه بیچاره شدن هم خودشون هم خانوادشون.یا از طرف دیگه به یه خانمی که اصلا پارک دوبل نمی دونه چیه خیلی راحت گواهینامه میدن.از مسولین عاجزانه میخوام این حق شهروندی رو از مردم مخصوصا آقایون نگیرن و بزارن همه برن گواهینامه بگیرن.ممنونم که درد دل منو خوندین.منتظر جوابتون هستم.با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">