شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

در خبر ها خواندیم که سعید مرتضوی - دادستان سابق - به پرداخت 200 هزار تومان جریمه (قیمت 4 کیلو مغز گردوی فرد اعلا) به دلیل گزارش خلاف واقع محکوم شده اند که تازه آنهم قطعی نیست .

 چندی پیش هم یکی از مداحان مطرح که در یکی از جلسات مداحی ! حسابی از خجالت رئیس جمهور و رئیس دفتر بهاریش درآمده بود را به داد گاه کشاندند و به پرداخت مبلغ 50 هزار تومان ! جریمه محکوم شد!


خواندن خبرهایی از این دست باعث انبساط خاطرمان شد ! چون شیرفهم شدیم که قانون در این کشور با کسی شوخی ندارد و هیچکس در حاشیه امن قرار نگرفته است !


اما طنز پردازان نیز بیکار ننشستند و افاضاتی آورده اند که در ادامه میخوانیم...


اخبار غیر رسمی از اعلام حکم اولیه یک دادگاه جنجالی بعد از 4 سال در یک کشوری خبر می​دهد. حکمی که گویا بدوی است و هنوز جا برای اعتراض و بررسی و بردن و آوردن لایحه و متهم و شاکی و جلسه فوق العاده و دیوان و ...هست. بنابراین قابل توجه مردم و رسانه​های آن کشور:

1. این حکم کلا «بدوی» است و دوستان زیاد خوشحالی یا بدحالی نکنند.

2. حکم قطعی با توجه به سوابق پرونده و اعتراض متهمان، با خوشبینی سال آینده صادر خواهد شد.

3. توجه داشته باشید صدور حکم قطعی در آن منطقه و کشور هرگز به معنای اجرای حکم نیست.(اسنادش موجوده)

4. طبق اخبار غیر رسمی، «متهم ردیف اول در خصوص اتهام گزارش خلاف واقع به 200 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده.» سوال اینجاست که گزارش رو دقیقا صفحه‌ای چند حساب کردن؟  حق دارن اعتراض کنن بنده های خدا!

5. در بخشی از حکم بدوی به انفصال 5ساله از خدمات دولتی و قضاوت اشاره شده که خب به سلامتی با توجه به سرعت دادرسی، 4 سالش رفت! قابل توجه متهمان عزیزی که راه و رسم کش​دادن رسیدن به «داد» یا همان دادرسی را بلد نیستند.

6. برای پرداخت جریمه سنگین حکم بدوی پیشنهاد می​شود دولت آن منطقه اوراق بهادار منتشر و روانه بازار کند و یا اینکه در داخل سازمان مربوطه یک گلریزان کوچک برگزار کند و خلاص!

تبصره: اعلام شده که اعلام حکم بدوی غیر رسمی، غیر قانونی هم هست. احتمالا به خاطر اینکه ممکن است همین حکم هم نهایی نشود...یعنی جریمه که هوتوتو، 5 سال هم یحتمل به یک سال تعدیل می شود و خلاص! حالا متوجه شدید چرا انتشار حکم بدوی غیر قانونی است؟ اگر متوجه نشدید پیامک بزنین تا حضوری خدمت رسانی بشه؟

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۶ هادی فرمانی
خوب این بندگان خدا که احتمالا چند وقتی هم هست حقوق و مزایا نگرفته اند و زن و بچه شان گرسنه هستند از کجا بیاورند دویست هزار تومان بدهند؟ به نظر من بهتر است که شماره حسابی اعلام شود تا مردم همیشه در صحنه بتوانند کمکهای خودشان را واریز کنند تا انشاء الله مشکل این عزیزان خدوم مملکت رفع شود !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">