شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

برخی از نامزدها در مناظره تلویزیونی اعلام کردند که در صورت پیروزی اقدام به تشکیل «معاونت اقوام» خواهند کرد.

ولی تا حالا من فکر می کردم که در کشور ما همه اقوام صرف نظر از سنت‌های قومی خود به عنوان یک ملت یعنی ملت ایران شناخته می‌شوند. یعنی این آقایان می‌خواهند ملیت ایرانی را از آنها بگیرند؟! این که اهانت به اقوام مختلف ایرانی است!

اتفاقا آقای دکتر حداد در پرسش عالمانه‌ای از کاندیدای مورد نظر پرسید؛ آیا برای قوم فارس هم یک معاونت تشکیل می‌دهید؟! یعنی اگر قوم فارس را نادیده بگیرید ، معاونت اقوام شما ناقص است و اگر قوم فارس را هم در آن معاونت جای بدهید که می‌شود همان ملت ایران.

چه باید گفت؟! حقیر از آنجائیکه خیلی پای صحبت بزرگتر ها نشسته ام ، یا یک داستان زیبا افتادم که خیلی هم به موضوع ربط دارد :

شخصی با آجر یک دیوار ساخته و فانوسی با شیشه قرمز را روی آن گذاشته بود. پرسیدند فانوس برای چیست؟ گفت؛ برای این که ماشین‌های عبوری با دیوار برخورد نکنند! پرسیدند؛ خب! دیوار را برای چه ساخته‌ای؟ گفت؛ برای این که فانوس را روی آن بگذارم!

گفتم :چقدر کار مشکلیست گوش دادن به داستانهای نخ نما شده ی افرادی که به هر طریق ممکن رای می خواهند

گفت : مشکل تر از آن اینست که باید بین اینها اصلح هم انتخاب کنیم ...



                                    

نظرات  (۳)

آقای .............. ..... که این روز ها با ارائه آماری که همگی میدانیم چطور به دست می آید در به در دنبال تبلیغات است و عکس چند تا از کاندیدا های شورا را در وبلاگش گذاشته است که من با برخی از آنها صحبت کردم و کلا از موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند که سفارش تبلیغاتی به این ادم نداده اند . بحضور این ها عرض کنم که این فرد قبل از انتخابات عکس افرادی را که احتمال رای دارند در وبلاگ گذاشته و بعد از انتخابات پیش آنها میرود و درخواست انعام میکند و آنها هم در رودر بایستی میمانند و بهش پول میدند (همان کاری که در انتخابات مجلس کرد) . ظاهرا این انتخابات ها اگر برای هیچکس آب نداشته برای .............. خیلی نون داشته . در عجبم که چرا شما ........
پاسخ:
خیلی جالبه که امروز چند تا پیام خصوصی و عمومی و نمره ! با همین مضمون داشتم . نمیدونم همشو شما فرستادین یا خیر ولی برام سوالی که پیش اومده اینه که : خوب من چیکار کنم ؟؟؟؟؟

 

o    عجایب هفت گانه کاندیداها

o    هفت کاندید دکتر ویکی مهندس

o   هفت کاندید عینکی ویکی بدون عینک

o    هفت تا با ریش ویکی بدون ریش

o    هفت تا اصولگرا ویکی اصلاح طلب

o    :‎ هفت تا معمولی ویکی روحانی

o    :‎ هفت تاشون سرکاری ویکی رئیس جمهور

 

 

 

 

 

کجایی آقای راضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرت ب چی گرمه نکنه تو این ستادای انتخاباتی؟؟؟سر صندوقای رای چی؟؟؟شایدم رفتین مسافرت؟خلاصه خسته شدیم از بس اومدیم و نبودی!
پاسخ:
سلام
ببخشید من چند روز برام مسافرت کاری پیش اومده بود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">