شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

این متن طنز رو یکی از خوانندگان خوب وبلاگ (سنگ صبور) ارسال کردند و اتفاقا بسیار هم بجا نوشته اند . متن ، اعلام کاندیداتوری یک شهروند فرضی است و قصد توهین به هیچ کدام از کاندیدا ها را نداریم و امیدواریم کما فی السابق در عرصه بازیگری و ورزشکاری موفق تر از اینی باشند که حالا هستند !


بیانیه اعلام کاندیداتوری شورای شهر
در این قهقرای مدنیت و دموکراسی‌بازی که هر تازه به دوران رسیده‌ای در سودای جلوس به صندلی شورای شهر دست و پا می‌شکند و از آنجا که اصولا قرار شده مشکلات شهری؛ از قبیل خطر زلزله و آلودگی هوا و ترافیک و آب گرفتگی معابر، و مشکلات ساخت و ساز شهری و بودجه شهری و غیره و ذلک  به جای استفاده از نظرات متخصصین  و متبحرین علم مدیریت و شهرسازی، توسط بازیگران تلویزیون و کشتی گیران و فوتبالیست ها و خوانندگان در پیتی و شاعران معزز و هنرمندان گرامی حل و فصل شود، فلذا  اینجانب به حکم وظیفه و تکلیف، به خواست قادر لم یزل، پشتیبانی هم روستائیان فهیم و همیشه در صحنه که از چند سال پیش مقیم شهر شده و به سبب تمدن‌زدگی! ناچار به حذف پسوند نام روستا از آخر نام‌خانوادگی‌مان شدیم و قس علیهذا ... اعلام می‌داریم که حالا که هر ژگول ننه مرده‌ای از تصدق سر دانشگاه آزاد واحد زورآباد و سهمیه نیم‌بند برای خود لیسانسی دست و پا کرده و با پول نزول، گدایی و من بمیرم توبمیری کاندیدای انتخابات می‌شود، لذا با کمال امتنان و جهت رو کم کنی، خود را به عنوان کاندیدای اصلح شورا شهر معرفی می نمایم.

ادامه ....

بدیهی از آنجا که بدن اینجانب داغ شده و یحتمل یک کَله کاندیدای ریاست جمهوری هم بشوم که فعلتین در آن باب چراغ خاموش! عمل می فرماییم و از آنجا که در این مدار به احزاب، ائتلاف و قرتی بازی‌های مرسوم این‌چنینی اعتقاد ندارم به عنوان کاندیدای مستقل آماده‌ام تا بلکه فرجی بشود و از بیکاری در بیایم. در پایان به خاطر این‌که بنده زیاد به مسائل شهری و اقتصادی اشرافیت ندارم پس زاکاس الکی نمی دهم انشاءا... با متبحر شدن در دوره‌های بعدی در این باب نیز فرمایش می فرماییم ! ولی یقین بدانید ماهواره را آزاد نموده !

اهداف ، برنامه ها ، سوابق مبارزاتی و چشم اندازها
 

ـ سه دوره سابقه رد صلاحیت به دلیل قلت تحصیلی .

ـ 15 سال سابقه حرافی پشت تریبون
.

ـ بنیانگذار نظریه حرف به جای عمل
.

ـ آشنا به مشکلات و مسائل مربوط به کدبانوها به جهت 25 سال سابقه خانه‌داری و ظرفشویی
.

ـ دارای رتبه برتر کشوری به علت اخذ لیسانس در 18 ترم و 4 ترم مشروطی متناوب
.

ـ حضور بیش از 16 سال در سنگر مدرسه و تحصیل علم جهت اخذ دپیلم بز چرانی ( مفتخر به 4 سال مردودی
)

ـ کسب نمره انضباط 8.25 در سال آخر مدرسه به سبب غیبت‌های غیر موجه و دشمنی مسئولین مدرسه
.

ـ حامی مدیر کل‌های پشت در مانده و پشت کنکوری‌های مفلوک ایضا
.

ـ مدافع اصیل کارگران و کارفرمایان با متد مدیریت مهندسی و اسلوب سیخ و کباب
.

ـ مدافع بازار آزاد و مهار گرانی به سبک نذر و نیاز و تلفن 124 سازمان بازرگانی
.

ـ حامی روابط گسترده و صمیمی( در حد خواهر خوانده ) با شهرهای کشورهایی که تاحالا نامشان را هم نشنیده اید. مثل بورکینافاسو ، برمه ، گوام ، چنزا ، شنزا و چند جزیره کوچک دیگر
.

ـ مورد حمایت اهالی روستای شاسگول‌آباد پایین، حیدر آباد، علی آباد، جعفر آباد کتول، صفر آباد، مرادخان، قره وش بالا، زور آباد و بن‌بست نسترن


با تشکر خادم وقف شده به ملت - مهندس رنگرز( شاسگول‌آبادی سابق
(

  نتیجه گیری برای عوام
  :

نتیجه اخلاقی : اکثر مردم با پا راه می روند و عده کمی با  سر !

نتیجه عرفانی : این امانت بهر روزی دست ماست... در حقیقت مالک اصلی خداست ! یادگار پدرم ! ـ سولماز ! - یالان دونیا ! - فقط بخاطر تو ! پدرم روضه رضوان به دوگندم بفروخت)نوشته‌های پشت کامیون‌ (

نتیجه عشقی : از اون بالا کفتر می‌آید یک دانه کاندید می آید .

نتیجه اجتماعی : عاشقی رسم قشنگیست ولی تکراریست .

نتیجه دموکراتیک : این نوشته نتیجه دموکراتیک ندارد





کارآیی هنرمندان و ورزشکاران در شورای شهر تهران :

الهه رضایی(مجری برنامه کودک): قرار است صبح به صبح در جلسات شورای شهر، رو به سایر اعضا بگوید: «شما عزیزان دلم اگه دلتون می‌خواد پیشنهاد و طرح داشته باشم، باید…برید عقب، عقب‌تر، بازم عقب‌تر، و باز هم عقب‌تر. آهان، نه نه، دیگه جلو نیاید، همون جا بشینید» با این احتساب نام برده شاید در تعیین خطوط قرمز به کار گرفته شود. البته ایشان می‌تواند با یک تماس تلفنی با میتی کومان(مامور مخصوص حاکم بزرگ)، کارها را راست و ریس کند.

محمد سلوکی(مجری): با توجه به لباس‌های گرانی که در بوتیکش دارد، در شیک و پیک ساختن اعضای شورا مفید خواهد بود، همچنین قادر است دکور اتاق جلسات را کلاسیک و دکور توالت و حمام ساختمان شورا را مدرن طراحی کند تا رنگ، نور و انرژی مناسبی برای کاربری هر اتاق ایجاد شود.

حبیب ا… کاسه ساز(تهیه کننده): تهیه مستندهای فاخر و فرا فاخریت از پروژه اتوماتیک‌سازی آبپاشی باغچه‎های تهران و مهم‌تر از آن، ساخت مجسمه بایرام باقالی و نصب آن در خانه هنرمندان و سایر جاها از کارهای کاسه‌ساز خواهد بود.

افسانه بایگان(بازیگر): او با کاریزمای زن بساز و اهل، که همیشه یار و یاور حاج آقا بوده و در عین حال از بچه‌ها هم غافل نمی‌ماند، به‌خوبی می‌تواند با اشک خود، دشمنان را نرم کرده و کارها را پیش ببرد. نامبرده یادش نخواهد رفت که حتی برای دشمنانش هم یک لقمه کوفته بگیرد تا صفا و صمیمیت ایجاد کند.

امین زندگانی(بازیگر): او را بکنید رئیس شورا، کار تمام است. یک‌جور عرفان خاصی همه جای شهر را پر می‌کند، بیا و ببین…

امید زندگانی(بازیگر): خودش هم مفید نباشد، اسمش خیلی مفید است. با توجه به کاهش چشمگیر امید به زندگی در تهران، او می‌تواند باعث افزایش امید به زندگانی شهروندان تهرانی شود.

محمد فنایی(کارشناس داوری): او چون خوب پرچم می‌زند و اصلا کارش پرچم زدن است، کمک خواهد نمود که شهردار نتواند از تله آفساید فرار کند. همچنین تشخیص مقصر پرونده بودجه مترو بین دولت و شهرداری و اعلام ضربه پنالتی به سود یکی از طرفین از دیگر کاربردهای فنایی خواهد بود.

حمید سوریان(کشتی گیر): با توجه به قدرت خاص او در نواحی بازوها و دست‌ها، اگر شهردار دست از پا خطا کرد، سوریان می‌تواند کمرش را زارت(ناگهانی) به خاک بمالاند. حضور این فرنگی کار خفن، در واردات احتمالی کالاهای فرنگی به کشور، آن‌هم در این وضع تحریم‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است.

حسین رضا زاده(وزنه بردار): برای انجام جابه ‌جایی‌های غول آسا در تهران بهتر از او چه کسی را سراغ دارید؟ مطمئنا با حضور او می‌توانیم، کارخانجات را از شهر تهران خارج کنیم و حتی با یک باد و فوت از جانب ایشان، دود و آلودگی‌ را از تهران بزداییم .فقط برای ایجاد ذوق و شوق برای حضور رضازاده باید طی مراسمی چند عدد سکه به ایشان اهدا کنیم. مشکل دیگری وجود ندارد.

آرش میر اسماعیلی(جودو کار): شاید بتواند با شکاندن ناخن شست پای بدهکاران شهرداری، و وصول به‌موقع و حتی پیش از موعد مالیات و شکاندن قلنچ مشترکان بدحساب آب و برق و گاز بودجه شهرداری را تقویت سازد. گیرم که ایشان موفق نبود و روی حرف ایشان حرف زدید، با ظهور یکباره علیرضا دبیر و رسول خادم و هادی ساعی چه می‌کنید؟


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">