شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

بهره برداری سیاسی از فوتبال بار دیگر در تبریز جنجال ساز شد.

به گزارش نامه،‌ تراکتورسازی تبریز تیمی محبوب است. نه فقط در آذربایجان که تمام ایران این تیم خوب و هواداران پرشورش را دوست دارند و خوشحالند که در اولین گام آسیایی برابر نماینده امارات به برتری رسید.


هواداران آذری با عشق و علاقه ای مثال زدنی 90 دقیقه تیم خود را تشویق می کنند اما هر ازگاهی نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تاسف برانگیز است.


عده سودجو و جدایی طلب مدت هاست که از این عشق سواستفاده کرده و با سر دادن شعارهای سیاسی و یا برافراشتن پرچم دیگر کشورها، هواداران تراکتورسازی را تحریک می کنند.


این بار نیز .....


این بار نیز در بازی تراکتورسازی برابر امارات اتفاقی نامبارک رخ داد و بنری بزرگ در ورزشگاه رویت شد که خواندن نوشته روی آن دل هر ایرانی را به درد می آورد. به ویژه آنکه حریف نماینده ایران، تیمی از امارات بود،‌ کشوری که ادعای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی را دارد و بی شک تماشای جمله "آذربایجان ایران نیست" از سوی اماراتی ها هرگز به سود ایران و ایرانی نیست.



معلوم نیست مسئولان تراکتورسازی و ورزشگاه چطور اجازه داده اند این بنر بزرگ وارد ورزشگاه شود و بدتر آنکه چطور تصویر آن در رسانه ملی پخش شد اما امید می رود در بازی های آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا،‌ از تکرار چنین اتفاقات ناگواری جلوگیری شود.




۹۱/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">