شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


دو نفر از خواننده های گرامی وبلاگ بنامهای آقایان فرهاد و علی سیف نژاد از وضعیت زباله سوزی در شبستر عکسهای جالبی تهیه کردن و برای من فرستادن .


از این عزیزان صمیمانه تشکر میکنم . و خوشحالم از اینکه نسل افرادی که به مسائل دور و برشون حساسند و در مقابل تضییع حقشون ساکت نمیشینن هنوز منقرض نشده .


عکسهای ارسالی رو تو ادامه مطالب میتونین ببینین .


چون اکثرا باد ، دود سوزاندن زباله رو به طرف شهر میاره ، شبها واقعا هوای شبستر آلوده است و بوی بسیار مشمئز کننده ای هم به مشام میرسه .

و ضمنا بیمارستان شبستر هم در نزدیکی این زباله دونی قرار داره ( البته چون در بیمارستان شبستر به گفته آقای استاندار باید با ذره بین دنبال بیمار بگردیم و عملا دکتری اونجا وجود نداره و وظیفه اصلیش فقط رسوندن بیماران به تبریز هست ، زیاد مشکل حادی پیش نمیاد  . حتی پیشنهاد میکنم که چون این بیمارستان به گفته مسئولین اتلاف هزینه بوده و ضرورتی نداشته ، میتونن به عنوان زباله دونی ازش استفاده کنن و بیمارستان میتونه وظیفه انتقال مریضها به تبریز رو با بستن قراردادی با یکی از آژانسهای مسافرتی حل کنه !)










نظرات  (۱)

وای به حال شبستر مرندکارخانه بازیافت زباله میزنه ماهم زباله هاروبه این حالت بازیافت می کنیم جای شرم داره/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">