شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

خوب چیکار کنم؟ اگه شما جای من بودین و این بلا سرتون میومد بازم رای میدادین؟ این بود آخر اون همه وعده و وعید کاندیداهای محترم؟ من که دیگه تو انتخابات شرکت نمیکنم . یعنی دیگه نمیتونم شرکت کنم. چرا؟

عکس ادامه مطالب رو ببینین گوشی دستتون میاد و بهم حق میدین


بفرما اینم سندش




نه . خدا وکیلی شما جای من

این شناسنامه دیگه جا داره آخه؟  چی ؟ اون دو تای آخری؟ ؟؟؟ عمرا ! از اون دو تا یکیش که مال دور دوم همین انتخاباته و یکیشو هم  نیگر میدارم برای روز مبادا که شاید خودم کاندید بشم . بنابراین قاطعانه اعلام میکنم دیگه تو انتخابات شرکت نمیکنم مگر اینکه ثبت احوال یه صفحه به شناسنامه من اضافه کنه تازه این فقط صفحه مهرهای انتخاباته . صفحه روبرو که مال نفت و گاز و چای و کوپن و اطلاعات اقتصادی خانواره ، وضعش بدتر از اینه  - فقط یه صفحه خالی میمونه اونم شرمندتم صفحه مربوط به وفاته !

ولی از شوخی گذشته دم همه اونایی که تو انتخابات شرکت کردن گرم - با اینکه مجریان انتخابات هم تا یه کارت ملی رو ثبت کنن جیگر آدم رو بیرون میکشیدند و برای هر کارت 5 نفر نیروی کمکی میومد ولی به اونا هم خسته نباشید میگم .

راستی از ناظرای انتخابات شعبه ای که من رای دادم هم تشکر میکنم- ببخشید که موقع ثبت رای دستمو گرفتم جلوی صفحه کلید - هر چند همتون چپ چپ نگاه کردین منو ولی خوب کار از محکم کاری عیب نمیکنه - نمیدونم چرا یهو احساس کردم بیست تا چشم =10 جفت ، موقع ثبت کد کاندیدا قفل شدن رو انگشتای من !

هم فال بود و هم تماشا - برای رای دادن رفتم تو یکی از روستاهای زیبای شبستر که هنوزم مردمش به گفتن روستا جلوی اسم روستاشون افتخار میکنن و زور نمیزنن که حتما شهر گفته بشه - دم همه اهالی اون روستا هم گرم گفتم شناخته نشم بهتره آخه ترور دانشمندا این روزا زیاد شده !!!!!

نظرات  (۲)

یه صفحه دیگرتوشناسنامه اتان خالی است اون صفحه رو خودتان بهتر همه می دونید...دانشمندا هیچ موقع ناشناخته نمی مانند و نه وقت برای سیاست دارند.....
پاسخ:
منظورتون صفحه ی وفاته؟
نه خیر........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">