شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

اینقدر اخبار عجیب و غریب شنیده ایم که دیگر عادت کرده ایم . برایمان عادی شده است که خبر را بشنویم ، سری تکان بدهیم و لبخندی بزنیم و گاهی هم بگوییم نچ ، نچ ، نچ

دیگر بابت خیلی چیز ها که اگر زمانی می شنیدیم ، از شدت تعجب تا سه ماه می رفتیم توی کما ، الان ککمان هم نمی گزد ، راستش خیلی هم غیر طبیعی نیست ، هر چیزی اون اولش خیلی درد داره ، از وسطاش به بعد دیگه کم کم آدم عادت میکنه !


چی؟ نه خیر آقاجان . اولاکه بی ادب خودتی . دوما این جمله از من نیست . جمله ی بایرام لودر (اکبر عبدی) در فیلم اخراجیهای 2 هست که بارها از صدا و سیمای خودمون هم پخش شده. ربطش به تیتر مطلب؟؟؟ عرض میکنم !

از اونجائیکه بعد از حذف نظر سنجی مردم همیشه در صحنه ی انتخابات توسط سرپرست موقت سابق شهرداری (البته بدلیل اشکالات فنی !) ، شهر دار فعلی صلاح دونستن که به دلیل اشکالات غیر فنی ! کلا سایت شهرداری شبستر رو تخته کنند و علاوه بر پاک کردن صورت مسئله ، تخته سیاه رو هم بکنند و بگذارند تو انباری ، عملا کار ما طنز نویسها خیلی کساد شده بود . دیروز یکی از دوستان ، سوژه ای دست ما داد که مجبور شدیم جام جو گیر شدن رو از شهر دار وایقان بگیریم و تحویل شهردار خامنه بدیم .

یعنی اگر قبلا توسط خبرهایی مانند دالان هوایی شرفخانه و همچنین زیباترین و با فرهنگ ترین شهر منطقه ! واکسینه نشده بودم مطمئنا با شنیدن این خبر به لقاء الله می پیوستم !!!

اول فکر کردم این خبر مال اون موقع هاست ، اما تاریخ خبر نشون میده که در شهریور ماه همین امسال توسط شهرداری محترم ! درج و به لیست افتخارات اضافه شده . فرصت پیدا کردن وسیله نبود. دوان دوان خودمو رسوندم جلوی محل یاد شده و دیدم که نگهبان محترم کارخانه در حال بازی با مرغ و خروسهای محترم می باشند ! و بر خلاف عکس و تابلوی فوق ! تابلو یه رنگ دیگه داره و هیچ نشانی از 3 شیفت کار در کارخانه به چشم نمیخورد ! در ثانی عبارت "کار می کنند" بیانگر این است که جمله ی خبر مربوط به زمان حال است.

آقای شهردار خامنه :

می دانم که جوان هستید و جویای نام ! می دانم که دلتان می خواهد بروید در صف وزیر وزرا ، اما باور کنید آمار الکی و عجیب و غریب دادن فقط یکی از کارهای این مدیران عزیز است و باید کلی کار دیگه هم بلد باشید !

نمیدانم این خبر را برای که نوشته اید ؟ برای اهالی خامنه یا اهالی شهرستان شبستر؟ مطمئنا چنین نیست چون همگی نیک میدانیم که آن کارخانه هیچوقت شروع بکار نکرد و هر از چند گاهی کارگران بخت برگشته در جایی تجمع میکنند که تکلیفشان مشخص شود. میدانیم که حتی ثلث شیفت هم در آنجا کار نیست و تنها پارچه ی موجود در کارخانه ، پارچه پیراهن نگهبان آنجاست!

پس نتیجه میگیریم که برای افراد دیگری این خبر درج شده ! افرادی که ممکن است معلمی را وزیر بکنند و وزیری را معلم ! افرادی که می توانند یکشبه جوانی را از روستایی کوچک به دفتری بزرگ در پایتخت بکشانند ! اما به چه قیمتی؟

بهتر نبود شما هم به انتشار همان اخبار جلسات بیحاصلی که در همه ی شهرداریها تشکیل می شود و فقط صورت مسئله هایی که ننه جون من هم میداند در آنها تکرار می شود بسنده کنید ؟ بهتر نبود مانند شهرداری شبستر یک موضوع مثل لکه گیری آسفالت کوچه ی پشتی ! یا رنگ آمیزی چند تا جدول را هر روز با یک عنوان به خورد این مردم می دادید؟

آقای شهردار خامنه ! شهری که شما عنوان شهرداریش را یدک می کشید نامی دارد که ما مردم روی آن نگاهی ویژه داریم ! شهر ولایت است. بنابر این لطفا جواب بدهید :

آن عکس که در خبر آورده اید مال چه زمانی است ؟

این سه شیفتی که کار می شود چه ساعتهاییست ؟

مدیر تولید و فروش آن ده هزار کیلوگرم و آن ده هزار متر روزانه کیست که ما برویم با اوصحبت کنیم؟

کارخانه ای با این تولید ، عوارض شهرداریش چقدر است و کجا مصرف می شود ؟

تا شما این سوالها را جواب بدهید من بقیه سوالات را آماده خواهم کرد . این هم یکی از ارکان مدیران ادارات ماست دیگر . باید بلد باشید که بتوانید با جملات قلمبه سلمبه ، یا سیاست "فرار به جلو" ، سوال کننده را بپیچانید . ببینم بلدید؟


میتونم تقلب برسونم . یکی از راههاش اینه که بگین روحتون هم از ماجرا خبر نداره  و بندازید گردن کس دیگه. ضمنا میشه از راه ابداعی سرپرست سابق شهرداری شبستر هم الگو برداری کنید و بگین "اشکال فنی !" بوده یا به شیوه ی شهردار فعلی شبستر کلا سایت رو تعطیل کنید و دنبال راه دیگری برای "ویترین نمایش افتخارات مدیریتی" باشید. ضمنا از اون لوح تقدیر ها یه چند تایی هم من دارم که حاضرم کیلویی بفروشم . اگر مشتری داشت خبرم کنید که مزید امتنان است .


عزت زیاد

نظرات  (۳۴)

بنظر من که همه اینا واسه مطرح شدنه . فقط بخاطر اینکه بگن ما هستیم و داریم کار میکنیم . فقط بخاطر اینکه جلوی مسئولین حرفی زده باشن که بتونن خودشون رو بالا بکشن . خامنه شده شهر ارواح . یکساعت وای می ایستی یه ماشین از خیابونش رد نمیشه اون موقع این آقا ادعا کرده سه شیفت تو کارخونه کار میکنن ؟
فقط برای اینه که اسم ایشون مطرح بشه و بتونه یه مرحله اداری بالاتر بره و الا من میدونم که تو اون کارخونه سالهاست پرنده پر نمی زنه
سلام
آقای راضی اطلاع دارین شهرداری برای چی نرده های وسط بلوار بسیج (مقابل ساختمان جهاد سازندگی) رو داره میکنه و جمع میکنه ؟ تا اونجائیکه من میدونم شهردار قبلی اون نرده ها رو گذاشت تا مردم مجبور به استفاده از پل هوایی بشن و از وسط بلوار عبور نکنن !
پاسخ:
سلام
دلایل مختلفی ممکنه داشته باشه
شاید بخاطر اینکه ضایعات آهن خوب در میاره بخاطر گردش مالی این کار رو کردن
شاید بیمارستان کارش کساده و میخوان دو سه تا مصدوم واسه بینارستان دست و پا کنن
شاید بخاطر اینکه بگن شهرداری داره عجیب ! فعالیت میکنه
ولی محتمل ترین گزینه اینه "از زور بیکاری !"
فاتحه این شهر و مدیریت شهریشو باید خوند با این وضعیت یه کارخونه ورشکسته به تقصیر رو معرفی می کنند اقا من سالها گفتم اونجارو بدین به مرغداران و دامداران و صنایع تولیدی که دوزار به درد بخوره اونهمه زمین و ساختمان بلااستفاده مونده
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۲ فرهنگی دلسوز

امروز شنبه 20 دی ماه 93  با اینکه کل شهرها و روستاهای شهرستان شبستر کاملا" آفتابی بود  اما تمام مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل اعلام شد کسی نیست  از آموزش و پرورش سوال کند وقتی هوای شبستر طبق اعلام رادیو 5 درجه بالای صفر است شما به چه حقی مدرسه را تعطیل میکنید ؟

اگر حقوق امروز معلمان و مدیران  پرداخت شود آیا خیانت به بیت المال نیست ؟

 

این نرده ها را دو ماه پیش داشتند رنگ آمیزی می کردند. الان از بتن هایش هم کندند و خلاصشان نمودند. شاید یک طرح ضربتی سکرت دارند که ما از آن بی خبریم و ان شاءا... با نصب بنر در آینده نزدیک، سوالات ما هم پاسخ داده شده و در چند ده سال بعدی شاهد افتتاح طرح ضربتی شهرداری جدید هم خواهیم بود. (یک احتمال: شاید مترو یا مینی منوریل می خواهند نصب فرمایند و کلی ما را سورپرایز!)
شهردار بهتر است با همان جلسه ها از خودش تقدیر کند و از سر بیکاری با کندن و نصب مجدد نرده ها بیخود پول مردم را هدر ندهد . اگر هم حوصله اش سر رفته است یک مسافرت ترکیه پیشنهاد می شود
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۸ آنه شرلی
ای وای بازم مدرسم تعطیل شد!(اکبر عبدی امروزی)
انشاءالله مدم اینبار که نوبت رای دادن برسد گول تبلیغات دروغین کاندیدا ها را نخورند و با چشم باز به افرادی رای بدهند که واقعا کاردان و کارشناس باشند . شوای شهر به فرشته نیاز ندارد . به کسی نیاز دارد که فکرش کار کند و درد مردم را بفهمد
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۸ صنگ سبور
چیه آنه بذار استراحت کنیم سرماخوردگیمون خوب شه دا
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۴ انتخابات ساختگی مداحان شهرستان شبستر

بگید انتخا ب مداحان شبستر و نام شهرستان را به یدک نکشید

اگر به شهرستانی ها ارزش  قائل اید باید از هر شهر یک مداح بعنوان نماینده آن شهر انتخاب بشود نه اینکه خودتان برای خودتان رای گیری کنید
وقتی سیاهی لشگر نیاز دارید همه مداحان را دعوت میکنید ولی وقتی انتخاب برای حکومت کردنه یواشکی انتخابات برگزار میکنید
لطفا" محل سکونت در حال حاضر تعداد مداحان انتخاب شده را هم اعلام کنید تا مردم شهرستان بدانند چند درصد انتخاب شوندگان اهل شبستر اند

این شهرستان و مدیریت  و تبعیض و پارتی بازی درست شدنی نیست 
یک چیزی یادم نرفته بگویم این انتخابات باطل است چون اطلاعیه شان بگوش همه مداحان نرسیده است

کو مداح صوفیان کو مداح تسوج و خامنه و کوزه کنان و شرفخانه و شندآباد کو..................

کو مداح سیس و وایقان و نماینده مداحان روستاها .......................

جمع کنید کاسه کوزه هایتان را و الکی عوام فریبی نکنید

پاسخ:
سلام
من خودم بشخصه مداحی را شغل نمیدانم . از قدیم هم مداحان افرادی بودند که برای دلشان و بخاطر ثوابش مدح ائمه میگفتند و در آمدشان از جای دیگر و از طریق "کار کردن" بود
بنابراین نمیدانم صنف و تشکیلات و انتخابات و نماینده برای چیست؟
البته از آنوقت که آن دوست مداح در اتوبان هفت تیر کشید فکر کنم کسی جرات اعتراض نداشته باشه
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۳ َAGD پشتیبان سایت شهرداری خامنه
با سلام
وبسایت جدید شهرداری خامنه در شهریور ماه امسال رو نمایی شد و تمامی مطالب قبلی سایت بدون تغییر به سایت جدید انتقال داده شد. تاریخ متن فوق الذکر نیز مربوط به تقریبا 10 سال پیش می باشد.
پشتیبان سایت شهرداری خامنه
پاسخ:
سلام
ضمن تشکر از حسن توجهتان ، پاسخ ارسالی شما عینا درج می گردد اما:
چرا موقع انتقال به سایت جدید این مطلب اصلاح نشده است؟
چرا عبارت "نقل از سایت قدیم " که الان اضافه کردید در زمان انتقال اعلام نشده و اگر این مطلب نوشته نمیشد تا قیامت هم اشاره ای به آن نمیشد؟
افعال خبر مربوط همگی زمان حال هستند و اشاره شده که "بصورت سه شیفت کار می کنند " . الان چرا در جهت شفاف سازی اعلام نمیکنید که کارخانه در حال حاضر کار نمی کند؟
فرموده اید که خبر مربوط به ده سال پیش است. هر چند که دهسال پیش هم آن کارخانه کار نمی کرد . آیا تمام خبر ها را از دهسال قبل به سایت جدید انتقال داده اید ؟ سایت قدیم از دهسال قبل فعال بوده است؟
با توجه به اینکه میدانیم آن کارخانه در حال حاضر فعالیتی ندارد چه دلیلی دارد که خبر مربوط به دهسال قبل با آن آب و تاب در صفحه اول سایت باشد ؟ آیا بغیر از نمک پاشیدن به زخم کارگرانی که سالهاست دنبال حقوق معوقه شان هستند ثمری دارد؟
منی که برای بار اول این خبر را میبینم از کجا باید میدانستم که آن خبر مال دهسال قبل است در صورتیکه تاریخ انتشار خبر شهریور ماه سال جاری بوده است ؟
فکر کنم اگر بجای نشر اخبار دهسال قبل (که آن موقع هم درست نبودند) بهتر باشد یک نظر سنجی در مورد عملکرد شهرداری در سایت بگذارید . بشرطی که مثل سرپرست سابق موقت شهرداری شبستر ناگهان بدلایل فنی !!! نظر سنجی حذف نشود !
موفق باشید
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۵ AGD پشتیبان سایت شهرداری خامنه
سلام
من پشتیبان سایت هستم و اشتباه اینکه با تاریخ بروز و بدون تغییر به سایت جدید انتقال یافته مربوط به اینجانب می باشد.
تاریخ درج متن در سایت قبلی نیز حدود شش هفت سال قبل(87) می باشد .
قسمت نظرات سایت نیز برای اعلام مشکلات از این قبیل نیز می باشد.
با تشکر
پشتیبان سایت شهرداری خامنه
پاسخ:
سلام
دوست عزیز هر اشتباهی در اداره ای بشود مسئولیتش مربوط به مسئول آن اداره است . همانطور که تشویقات و تقدیر ها مال اوست
احتمالا من نمیتونم درست منظورمو برسونم . صحبت اینه که حتی 6-7 سال پیش هم اگر چنین مطلبی نوشته شده حقیقت نداشته و الان که مسئله رو شده چرا اصرار دارن که چنین مطلب کذبی در سایت بمونه ؟ آدم یاد بنادر و کشتیرانی و قایقرانی در شرفخانه میفته .
فعلا که تاریخ درج در سایت از دهسال (نظر قبلی شما) به شش هفت سال تغییر پیدا کرده . اگر همینجوری زمان رو کاهش بدیم می رسیم به شهریور ماه امسال
احتمالا شهردار در زمانی که خبر گرفتن لوح تقدیرشون رو با 40 تا عکس به شما میدادن که بذارین تو سایت ، همین مسئله نساجی رو هم دیدن . چرا همون موقع نگفتن که این خبر حذف یا اصلاح بشه یا حداقل توضیح داده بشه در موردش ؟
دوست عزیز کلمات "در حال حاضر" و "سه شیفت کار میکنند" مربوط به زمان حال می شود . با نوشتن توضیح در انتهای متن ، سعی نکنید خواننده را به اشتباه بیندازید. واقعیت این است که آن کارخانه کار نمیکند و هیچوقت هم نکرده است .
آن مدارسی را که تعدادی از عزیزان برای تلمذ تازه توش ثبت نام کردند ما مدیرش بودیم دوست عزیز!
هر چند قسمتی تحت عنوان نظرات که گفته بودید در سایت یافت می نشد ! اما اگر هم می شد منظور من این نبود . منظور من یک نظر سنجی شامل گزینه های عالی - خوب - متوسط - ضعیف و افتضاح! بود که افراد بتونن به عملکرد شهرداری رای بدن . درست مثل امکانی که در زمان شهردار معزول شبستر در سایت شهرداری بود و در زمان سرپرست موقت سابق (البته به دلیل مشکلات فنی!!!!) حذف شد .

در پاسخ
َAGD پشتیبان سایت شهرداری خامنه بگویم

 

لطفا" دروغی بگوئید که پارگی آن روی کره زمین پیدا بشود چون 10 سال قبل در خامنه اینترنتی نبود که شما آنها را از سایت قدیم به جدید منتقل بکنید 

 


۲۳ دی ۹۳ ، ۰۸:۰۳ آشنای قدیم
سلام و صبح بخیر خدمت حمید خان
آقا اطلاعی که در خصوص برداشتن نرده ها بنده دارم که به دلیل ایجاد خطوط خط کشی و عابر پیاده در پشت چراغ قرمز می باشد.در سایر مکانها اطلاعی ندارم.

پاسخ:
سلام
در محلی که گفته شده (روبروی جهاد) اصلا چراغ قرمز وجود ندارد - پل هوایی هم جهت عبور عابران برقرار است و اصلا پیاده ای از آنجا عبور نمی کند (نمی کرد) و آن نرده ها هم بخاطر همین بود که کسی عبور نکند
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۳ اهل خامنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یکی از اهالی خامنه هستم 
در پاسخ به پینوکیو
عزیزم جهت اطلاع عرض می کنم و کاری با مطالب بالا ندارم خود من از سال 84 از اینترنت استفاده می کردم و قبل از این هم به اینترنت دسترسی بود چهار سال بعد از این هم یعنی سال 88 مخابرات این منطقه شروع به ارائه اینترنت adsl کرد با همکاری شرکت ماکس نت که اوایل مشکلاتی داشت . ولی سه شرکت ماکس نت همارا و های وب از سال 89 در این مخابرات خدمات ارائه میدن.
در ضمن شرکت (های وب) که اینترنت بدون محدودیت سرعت به کل کشور میداد دیگه الان تو این مخابرات سرویس نمیده . این شرکت به خود شبستر سرویس نمیداد ولی تو خامنه این سرویس ها قابل استفاده بود. حالا اقای پینوکیو نترس **** **** ***** *** **** **** ***؟؟؟!!!؟

در جواب به مدیر این وبلاگ:
نمی خواستم اینجا نظری بدم ولی دیدم هی داره این بحث ادامه دار میشه گفتم یه چیزی هم من بگم.
چیزی که من اطلاع دارم اینه که این کارخانه در اوایل همون طوری که تو سایت نوشته شده بود کار میکرد اگه این طور نبود تو همون فاز اول گیر میکرد چه برسه اینکه فاز دومش هم کامل بشه . ولی همین منو شما با خریدن جنس های نمیدونم ترک و چین این چیزا خرابش کردیم(همچنین بعضی مسایل دیگه).
حالا اشتباهی که تو فضای مجازی رخ بده بهتره تا اینکه تو عمل رخ بده.
الانم که نگاه کردم دیدم متنش رو درست کردن.
پاسخ:
سلام
چیزی که آقا یا خانم پینوکیو گفتن رو شما هم تایید کردین . ایشون گفتن دهسال قبل امکان استفاده از اینترنت نبوده که میشه سال 83 - شما هم گفتین از 84 استفاده می کردین.
من تا زمانی که تولید داخلی بخواد با اعتماد مردم بازی کنه و به کیفیت جنس اهمیت نده صرفا بخاطر تعصب خرید نمیکنم . وقتی جنس خارجی ارزونتره و کیفیتش هم بهتر ، من نمیتونم خودمو قانع کنم که جنس بی کیفیت بخرم .
ضمنا کار نکردن اون کارخونه بخاطر نخریدن من نبوده . بخاطر سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی صحیح بوده . والا چرا پوشاک هاکوپیان با اینکه خیلی هم گرون هست تعطیل نمیشه؟
اون مورد هم اشتباه نبوده . یک کار کاملا عمدی بوده چون اشتباه رو وقتی کسی متوجه بشه در جا اصلاحش میکنه.
ضمنا متنش رو درست نکردن . فقط یک عبارت اضافه کردن که از سایت قبلی آورده شده . این به معنی اصلاح نیست چون اگر فرضا کسی که خامنه رو تا بحال ندیده با دیدن این عبارت نتیجه نمیگیره که این گفته ها خلاف واقع هست . بلکه نتیجه میگیره که درسته ولی از سایت قبلی به اینجا منتقل شده. ترفند های اینچنینی ممکنه افرادی رو که تعصب عینک واقع بینیشون رو تار کرده راضی کنه . ولی ذهن حمید راضی با این سیاه کاری ها راضی نمیشه. یکبار که عرض کردم تو اون مدارسی که اینا شاگردشن ما مدیر بودیم
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۸ اهل خامنه
من نگفتم از 84 اومده گفتم از 84 من استفاده می کنم قبل اون هم نمیدونم دقیقا از کی اومده.

منظور از نخریدن شما نستین چون اون کارخونه نخ و پارچه تولید میکرد نه لباس .مثالا عرض کردم چون این اتفاق برای بیشتر کارخانه های ایران اتفاق می افته چون حمایتی از طرف مصرف کننده نمیشه(مدگرایی و چشم هم چشمی) البته مصرف کننده هم توان این حمایت رو نداره که بحثش به جاهای دیگه میره
این قسمت های سایت فقط برای معرفی خامنه واسه کسایی هست که تا بحال خامنه رو ندیدن و اصولا این کارخانه هیچ ربطی به شهرداری نداره که شهردار با این واسه خودش افتخار جمع کنه.جمله ای که من تو سایت دیدم قبل اینکه اصلاح بشه نوشته "تولید روزانه سال های ریسندگی و بافندگی" یعنی الان دیگه تولید نمی کنه پس بدون اصلاح هم خوب بوده به نظرم (این جمله تو عکس شما مشخص است و برداشت اشتباه ). واسه معرفی کارخانه برای افراد جدید نمیان وضع کارخونه رو بگن که چنین شده و چنان این صرفا یک معرفی است.
ببخشید اینگونه نقد کردن سازنده نیست و بسیار مخرب

پاسخ:
سلام دوست عزیز
حساسیتی که شما در مورد امورات شهرتان بخرج می دهید ستودنیست
اما وقتی گفته می شود "سه شیفت کار می کنند " یعنی جمله مربوط به زمان حال هست . خوشبختانه اساتید ادبیات بزرگی از خامنه هستند مانند دکتر امیر پور که امیدوارم این مطلب را ببینند و نظر دهند که از لحاظ ادبی خواننده از آن متن برداشت چه زمانی میکند؟
آقا ول کنید یعنی چی به یه مطلب از سایت گیر دارین و روش دارین بحث می کنید انگار مشکلات خودمون تموم شده که گیردادیم ببینیم تو اون کارخونه کار می کنند یا نه.
من فکر نمیکنم این متن به شهردار خامنه ربطی داشته باشه این فقط یه معرفیه سادس
پاسخ:
سلام
 شما که از سال 84 اینترنت کار هستید باید وارد تر باشید که.
اون کارخونه کار کردن یا نکردنش مشکل نیست از نظر شما ؟ بنظر شما اگر اون کارخونه کار میکرد خامنه الان وضعش بهتر نبود؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۴ اهل خامنه
خوب بابا زیاد ناراحت نباشین خیلی ها به نوعی مرتکب تخلف و اشتباه میشن اینم ایراد و تخلف شهردار خامنه باشه که سایت جدید راه اندازی کرده اطلاعات سایت قدیم رو بدون توجه در سایت جدید قرار داده.

پاسخ:
سلام
من اصلا ناراحت نیستم دوست عزیز. فقط سوال کردم والا اگر آن سایت ایران خودرو را هم متعلق به خامنه بداند بنده ناراحت نمی شوم حتی بقدر یک ارزن !
ولی معمولا وقتی اشتباه صورت میگیرد اشتباه کننده یا باید ثابت کند که اشتباه نکرده و یا بابت اشتباه عذر خواهی کند . آنهم اشتباهی که با صرف هزینه و وقت متعلق به مردم و با پول بیت المال انجام میگیرد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ** **** **** *
تیم ملی وایقان و تسوج در جدال کسب مقام اول مسابقات سفر برانی در جزیره کیش به فینال رسیدند که در نهایت تیم ملی تسوج با 20 سفر بیشتر مقام اول و وایقان با  تفاضل سفر کمتر مقام دوم شد.
پاسخ:
سلام
خبر اگر کمی کاملتر بود خوراک نوشتن بود اما کمی گنگ است . در چه موردی ؟ در چه زمانی ؟ اگر ممکنه کمی بیشتر توضیح بدین
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۹ در جواب خامنه لی
مگر شما وکیل شهرداری هستید که اینقدر سنگش را به سینه می زنید ؟ من هم خامنه ای هستم اما از هر چه متعصب کور است بیزارم . همین تعصبات است که شهر ما را به شهر ارواح تبدیل کرده است . فقط یاد گرفته ایم که با شبستر لجبازی کنیم غافل از اینکه فقط در سایه اتحاد است که همه شهر ها می تواننند پیشرفت کنند . در سایت نوشته شده برای اشتغالزایی جوانان. آیا چنین امری محقق شده است ؟ اصلا مگر در شهر ما جوانی هم مانده است ؟ همه یا کوچ کرده اند یا در تدارک کوچ هستند یا آرزوی کوچ دارند . حالا ما هی بشینیم بگوییم آی کارخانه ی ما روزی چقدر پارچه تولید میکند و بعد بگوییم مال سایت قبلی است . آدرس سایت قبلی را بدهند ببینیم این خبر کی درج شده ؟
واقعیت اینست که قبول کنیم آن کارخانه از اساس اشتباه بود چون فکر قوی و مدیریت در پشتش نبود . این همه آدم که سهامش را خریدند و. اینهمه کارگر حقشان خورده شد شما بفکر بزرگنمایی یک کارخانه ورشکسته هستی؟
بنظر من باید زمینهای آنجا را بفروشند و طلب مردم را بدهند و در زمینهایش بجای تولید روزی 10 هزار متر پارچه ی خیالی 10 کیلو خیار واقعی بکارند تا در سفره ده نفر برود . تو. رو خدا از این اوهام و خیالات و شعار دادن ها بیایید بیرون
نشد که همه چیزو من بگم.یه کم هم خودت بجنب عزیزم.حمید خان ضعفه برات بگی نمیدونم. 
در چه موردی؟ در چه زمانی ؟
موردشو که گفتم . "سفر " عزیزم سفر
زمانشم در طول سال.
بگیه شو خودت پیدا کن کل شهرستان و حتی استان میدونن بعیده شما ندونید!!!!!
پاسخ:
خوشبختانه خداوند منو در زندگی از مراجعه به "ادارات" بی نیاز کرده و از این بابت هزاران بار خدا را شاکرم . به همین خاطر نمیدونم تو چه اداره ای کی مسافرت میره. البته فرقی هم نمیکنه چون اکثر مدیران ادارات بود و نبودشون یکیه و در برخی مواقع نبودنشون بهتره !

بقول آقای سعدی :
ظالمی را خفته دیدم نیم روز       گفتم این فتنه است خوابش برده به
وآنکه خوابش بهتر از بیداری است       آن چنان بد زندگانی مرده به

اما یکی از دوستان که از سر ناسازگاری بخت کارش به شهرداری شبستر افتاده بود میگفت یکروز بازدید ، یکروز مسافرت به کیش ، یکروز مسافرت به ترکیه و ...... و میگفت اگر ما در کیش زندگی میکردیم راحت تر میتونستیم مسئولین شهرمون رو ملاقات کنیم
بنا به دلایل متقن ! فوق الذکر! شما اگر در این مورد کمکی بکنید مزید امتنان خواهد بود . هر بلایی سر من بیاورند شکایتی نمیکنم اما مراجعه به ادارات بلایی است که همیشه از شر آن به خدا پناه برده ام. در ضمن من مدیر اداره ای نیستم که "نمیدونم " گفتن رو ضعف بدونم که
میتونین مصادیقش رو یکم مشروح تر بگین ؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۴ سوال از آشنای قدیم
آیا در کنار درختان یا بین آنها می خواهند پیاده رو بزنند؟ آیا می خواهند درختها را رنگ آمیزی کرده (البته یکی در میان) و رنگ چراغهای راهنمایی را بر روی آنها بزنند؟ یک سوال خیلی مهم: پلیس در کجای این درختان جایگذاری کرد و زحمت نوشتن جریمه را خواهد کشید؟ یک احتمال این است که در لابلای برگهای درختان، چندین دوربین مدار بسته راه انداخته و موقعی که یک ماشین از بین درختان می خواهد حرکت کند، چخ چخ کرده و عکس باصفایی را به منزل راننده همراه با هزینه چاپ عکس برایش بفرستند! نه؟
۲۴ دی ۹۳ ، ۰۳:۱۵ شهرستانی مظلوم

این همه بحث و جدال کردید ولی کسی به این سوال مهم جواب نداد

ما 9 شهر داریم  بجز شبستر حتی یک نفر از شهرها در بین اعضای اصلی دیده نمیشود یکنفر جواب بدهد از بین اعضای اصلی آقایان
علی اصغرخلیلی ابراهیم و خلیل ملاتقی زاده محمدعلی کاظم پور   داود آزرده  علی بیرامی و  عباس درویشی

کدامیک نماینده و اهل  8 شهر منطقه شبستر است

منطقی ترین روش این بود که هر شهر یک مداح بعنوان نماینده آن شهر به تبلیغات اسلامی معرفی میکرد

که در جلسات مداحان از  هر شهری نماینده ای حضور میافت و  میتوانست از حقوق شهر خود دفاع کند

من نمیدانم یکی که در شبستر سکونت دارد  درد تسوجی و صوفیانی و سیسی و کوزه کنان و .......... را از کجا درک خواهد کرد

نکند این مداحان مثل رئیس جمهور سفرهای شهرستانی خواهند داشت ؟

پاسخ:
سلام
ببخشید من درست متوجه شدم ؟ مداح از حقوق شهر خودش دفاع کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 از دید من امام حسین بجای گریه و ضجه زدن و بر سر کوفتن ، ادامه دهنده ی راه میخواهد، تفکر کننده برای رسالت عظیمش میخواهد . بنابر این اطلاعاتی از تشکل ها و تشکیلات مداحان ندارم چون سعادت حضور در مجالسشان را نداشته ام. ضمن احترام به این گروه ، میشود بگویید مداحان قرار است از کدام حقوق شهرشان دفاع کنند ؟
اصلا این کانون مداحان دقیقا کارش چیست ؟ بر مبالغ دریافتی مداحان نظارت میکند ؟ مالیات هایشان را محاسبه می کند ؟

در ثانی ظاهرا شما هم به نتیجه ی انتخابات معترضید هااااااااااا. بیاد داشته باشید آخرین باری که کسی به نتیجه ی انتخابات در کشور اعتراض کرد چه سرنوشتی دارد ! مراقب باشید والا همین مردم یک اسم "فتنه گر" روی شما می گذارند و از نان خوردن می افتید. آن موقع دیگر مجوز مداحی را هم از شما خواهند گرفت. مراقب باشید
از ما گفتن بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حمید خان

در سه ماه گذشته شهرداران 9 گانه شهرستان شبستر چند بار سفر کیش و ترکیه همراه خانمهایشان آنهم با هزینه سنگین تحمیلی به شهرداری ها رفته اند و آبی از آب تکان نخورده است

 

نمیدانم بازرسی و حراست و مسئولان ارشد شهرستان سرشان کجا مشغول است که کسی به اعتراضات متعدد مردمی پاسخ نمیدهد

شما بجای اینکه سفر شهرداران به کیش و ترکیه را به صفحه اول منتقل کنید در بین نظرات گم میشود

شهردار تسوج و وایقان از همه بیشتر سفر و ولخرجی میکند

همه این سفرها را علمی آموزشی و پیدا کردن سرمایه گذار توجیه میکند

سرمایه گذار را در کیش پیدا نمیکنند

بلکه با فراخوان در نشریات معتبر کشور سرمایه گذار را فراخوانی میکنند

ما نمیدانیم بردن ***** (خانم ) شهرداران به کیش چه ارتباطی به آموزش و سرمایه گذار دارد

 

 

پاسخ:
سلام
دوست عزیز حتی اگر بفرض محال برای رفتن خودشان بشود کاری کرد برای بردن همسرانشان نمیتوان اعتراضی کرد . خوب خانمشان را در خانه تنها بگذارند بروند؟ مگر بیاد ندارید که رئیس جمهور خیلی محبوب قبلی ما نه تنها همسر بلکه کل فک و فامیل را جمع کردند بردند نیویورک ؟ شهردار که جای خود دارد !
سلام حمید خان
بنظر من شهرداری ها که ماشالله در بیان ارقام و آمار و وصف اول شدن ها بسیار فعالند بد نیست جهت روشن شدن اذهان عمومی آماری هم از شکایتهایی که از شهرداری شده است ارائه دهند تا مردم بیشتر با شیرینکاریهایشان آشنا شوند و تشویقشان کنند . نماینده حقوقی شهرداری را در جلسات دادگاه بیشتر از محل کارشان می توان یافت .
کجا رفت آن منم منم گفتن های شهردار؟ کجا رفت آن مقام اولی ها؟ چه شد آن تقدیر ها ؟ چرا الان صدایشان در نمی آید ؟ زمانی به لطف همین مردم در بوق و کرنا کرده بودند که درآمد شهرداری چنین است و چنان است. الان به لطف مدیریت بسیار کارآمد شهرداری در کیش و ترکیه ، برای سه هزار تومان عوارض سطح شهر به منازل مردم زنگ می زنند . آخ که چقدر دلم خنک شده است . آخیشششش
پاسخ:
سلام دوست عزیز
البته چون شهرداری ها فرصت ارائه ی این آمار هایی رو که گفتین ندارن من و شما و سایر دوستان باید زحمتشو بکشیم
این رئیس جمهور هم فک و فامیلهایش را علاوه بر اینکه در پستهای آنچنانی جا داده است, به سفرهای درون کشوری و برون مرزی می برد. کافیس یک سرچ ناقابل کنید تا سوء تفاهمات برطرف گردد.
بالاخره معلوم شد که چرا شرفخانه به دالان هوایی تبدیل شده است. می دانید چرا؟ دو نفر محترم که عکسشان در سایت جهانی آمده است به استخدام اداره بوققققق درآمده اند و هر روز در حال شمارش هواپیماهای عبوری از شرفخانه هستند. چون در بقیه شهرها چنین اداره و یا سازمانی تعریف نشده است, پس به خودی خود ادعای وجود دالان , حقیقی است.
در ضمن خبرنگار جهانی شهرمان هم به تازگی به دوربین عنکبوتی یا طیاره شخصی مجهز شده و در حال عکس برداری از فضای دالان!!! می باشد. که این مایه افتخار همه ماست.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من اومدم توجهتان را به ادامه دالان هوایی بندر شرفخانه جلب کنم که دیدم قبلا دوستی (الف) زحمتش رو کشیده خخخ
منظره زیبا از تردد بیشمارهواپیماهای خارجی(آسیایی - اروپایی ) از آسمان بندرشرفخانه و شمال دریاچه ارومیه

با این تصاویر زیبا و تردد بیشمار و همه روزه هواپیما های خارجی آیا نمیشه گفت بندرشرفخانه به دالان هوایی تبدیل شده است
**************************************
 چرا به کومه سر نمیزنید عمو...
کومه بارانی شده است
چترتان را رها کنید
اندکی زیر این بارانش بمانید...روحتان خیس خواهد شد...
پاسخ:
سلام
همین الان سر زدم عمه . طبق معمول مطالب عمیق و احساس سرشار ..... تن خشک خود را به قطرات روحبخش آن سپردیم و سینه را از آن نسیم جانبخش و روح پرور بیا کردیم .....
اتفاقا وبلاگ شما از جاهاییست که پاتوق روزانه ی من است....
سعادتی بسی خوبناک است  که نصیبمان مینمایید عمو   :)
روحتان پربار و بارنده...
نکند ان هم مرندی است یا از مرند زن گرفته  اما اصل مشکل شوراها هستند پدر شوراها بسوزد ما شورا نمی خواهیم شعا رما تسوجی هاست شما هم هینطور باشید
مدیر محترم سایت. آیا این انتقادهای شدید جنابعالی از مسئولین سازنده هم هست؟ من فکر میکنم سازنده که نیست بلکه مخرب هم است. اگر موردی سراغ دارید که به خاطر مطالب شما اصلاح گردیده بیان کنید.
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۵ آنه شرلی

سلااام عموووووو <عمه از منم  پست گذاشته.هه

۳۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۷ شهروز صبوری
http://public-management.blogfa.com/post-538.aspx

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">