شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سایت تسنیم مصاحبه ای منتشر کرده بود با آقای محمد احسانی (معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) که اگر علاقه داشتید میتوانید از این آدرس بخوانید.



تصویر شخص برایم آشنا بود اما اسمش غریب.....

کمی که به مغز فشار آوردم یادم آمد . این چهره دوست داشتنی آن موقع که دوست ما بود ، اسمش محمد تاراجی بود و بعد ها فامیلی اش را عوض کرد و شد محمد احسانی ....

از دیدنش در سمتی شایسته بسیار خوشحال شدم . خواستم از راه دور سلامی کرده باشم و تجدید خاطراتی . برایش آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

یادی نیز می کنم از پدر بزرگوارشان که فرهنگیان و دانشگاهیان شبستر هیچوقت خاطره خوبیهایشان را از خاطر نخواهند برد . همینطور مادر 'گرامیشان سرکار خانم حسنی که سالها در آموزش و پرورش شهرمان صادقانه خدمت کردند و سلامی هم به برادر کوچکترشان آقای مهرداد تاراجی که هم از معلمین خوشنام آموزش پرورش هستند و هم از اصناف با انصاف شهر (فروشگاه گلشن شهاب رایانه) در خیابان پاسداران


هیچی دیگه . همین . همه مطالب که نباید انتقاد باشد که !

نظرات  (۱۶)

شبستر و منطقه ارونق انزاب از دیر باز محل رشد و نمو دانشمندان و بزرگان علمی و ادبی بوده و در تمام زمانها در سطح آذربایجان و ایران مانند خورشیدی درخشان جلوه گری نموده است 
می بایست این عنوان که شهری فرهنگی هست با تمام قوت حفظ نمایم .
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۳ آشنای قدیم
سلام آقا
منم ایشون را می شناسم.مطالب شمارا قبول و تائید می کنم.
منتهی فکر کنم یا زمانه خیلی عوضش کرده و یا شاید ما اشتباه گرفته ائیم.
این آقا سنش از آقا محمد اهل سی و سه بیگ زیادتره..؟!!
باید تحقیق کرد آقا سید...

۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۳ فامیل ایشان
من با ایشان فامیل نزدیک هستم و مطالب فوق را تصدیق می کنم. ان شاا... که همیشه سالم و سربلند باشند. آرزوی موفقیت برای کلیه همشهریان عزیز در سراسر میهن اسلامی مان.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۲ دانش آموز
من هم چند سال پیش  یکی از دانش آموزان آقای مهرداد تاراجی بودم واقعا معلم با علم وبااخلاق و نمونه ای بودند اطلاعاتی که درباره خانواده شون اینجا خوندم برایم جالب بود .
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۷ مرید معلمین
مقام معلم و فرهنگی خیلی بلندمرتبه است و به گردن کلیه ما حق دارند چه خوبه همه جا و همه وقت احترام پدر و مادر و بزرگترهامون و علی الخصوص ملعمین مون رو داشته باشیم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیدی **** داداش لو رفتی **** ******
پاسخ:
خواهر گرامی ، بنظر من شما اول از شوهرتون در این مورد اجازه کتبی بگیرین بعد تشریف بیارین صحبت کنیم .....
سلام
آقا جدیدا دیدید که آقای جهانی خبر نمی گذارد؟!
اصلا در جلسلت اداری هم حضور نداشته و شرکت نمی کند؟!خبر جدیدی هم ندارد؟!
چرا؟
جواب اینچنین می باشد که فرماندار کلا از دعوت ایشان ممانعت نموده است.ظاهرا خبرنگار جدید هم از شهرستان معرفی شده است.

پاسخ:
سلام
من اتفاقا نگران بودم که چرا وبلاگ ایشان آپدیت نمی شود .
اگر این چیزی که شما گفته اید درست باشد هم باز دلیل قانع کننده ای برای ننوشتن نیست
آن وبلاگ کلا شخصی بوده و بدون داشتن عنوان هم می شود نوشت. اگر ایشان این مطلب را خواندند بدانند که با همه شوخیها و اذیت هایی که میکنیم دلمان تنگ شده است برای ایشان
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۱ یک فرهنگی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بیائیم علت را از خودشان سوال کنیم و با آبروی مومنی بازی نکنیم

نظریاتی هم که با نام آشنا و ... علیه ایشان نوشته میشود کاملا" معلوم است که از طرف چه کسانی در ********* و ******* نگارش میشود که منافع شان در خطر بود همان جریان اخراج **** *** مسئول ***** ***** ********* شبستر  از ریاست **** **** ***** بعلت برداشت یک و نیم میلیون تومان حقوق ماهیانه ** ***** ***** برای *** و ***** و تخلفات عدیده مالی و جایگزینی ******** ***** ***** **** بجایش یا فاش شدن سفر شهرداران به کیش با هزینه بیت المال و ساپورت دونفر ** ******* ********* ***** ***** *******  **** **** *** ***** ****** * **** ****  * ***** ***** **** ***** ********* ** سفر کیش با هزینه شهرداران کافیست   

پاسخ:
سلام
واقعا از اینکه شما اینقدر به آبروی مومن اهمیت می دهید و مراقبید که خدای نکرده آبروی مومنی را نبرید لذت بردم !!!!

خدا اجرتان بدهد جدا !!!!!  با این حساب مومن فقط همان یک نفرند و بقیه افراد جهان کلهم مشرکند !

آنقدر گرم است بازار مکافات عمل .......دیده گر بینا بود ، هر روز ، روز محشر است ...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۱ شبسترلی اهل بازار
سلام بر همگی
آقای مدیر وبلاگ قبلا پیام گذاشته بودم.از این همه ریز بینی و هوشیاری شما خوشم آمد.
یک فرهنگی .....!!!
واقعا آقا حمید دست مریز....

اما یک شوال از یک فرهنگی و شاید هم....

سوال: بیایید زا خودش سوال کنیم و بعدا هم جواب داده اند!!!چه نسبتی دارید با آقایان مورد موضوع؟!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با عرض سلام خدمت حمید خان
بنده **** * هستم.همان سوژه آقای ***** .البته خودم هم بعلت حوزه کاری اجبارا از علاقمندان و دوستداران ایشان هستم.منتهی بر خود آنقدر قبولانده ام که دیگر افکار و ذهن و نیات و قضاوتهای ایشان را بسپارم به خدا و آخرتش.به قول شما حمید خان،این دنیا دار مکافات است ...

لذا می خواهم برای شفاف شدن افکار عموم و عزیزان و دوستانی که به بنده علاقمندند و حتی برای خوانندگان و بازدیدکنندگان این وبلاگ که واقعا در  حد و لیاقت مردم فرهنگی شهرستان شبستر  می باشد،مطالبی را عرض کنم.

عیبهای زیادی دارم.منتهی صبر بنده بسیار بالاست.می توانید از دوستان و یا آشنایان شبستری بپرسید.آدم حساس به برخی مسائل هستم.وقتی هم کاری را شروع کنم حتما به پایان و یا نتیجه خواهم رساند.این از حوصله و صبر و جدیت خصوصیاتم است.در بحث برخورد و مقابله با برخی از آقایان محترم و خوش صحبت مربوط به همان برخی حساسیتهای اخلاقیم بر میگردد.
به دوستان مشترک خودم و خودشان  گفته ام که به آقایانی که در پشت سر بنده به نشر اکاذیب و یا افترا و ... مشغولند.به این زمان مقدس که وقت اذان ظهر است قسم می خورم که اگر کاسه صبرم به سر آید،تمام مستنداتی که در جهت حرام خواری،سوء استفاده از بیت المال،خیانت به مردم،معامله بر سر خدمت به خلق ا... و سایر مواردی که از انان مستند مدارکی را در نزد خویش جمع آوری نموده ام(مکتوب و مستند در قالب نامه ،نوشته و فایلهای صوتی، تصویری) را برای شفاف سازی و روشن شدن ذهن مردم انتشار عمومی خواهم داد.

خواهش میکنم از دوستان و آقایانی که به شهرستان شبستر علاقمندند نگذارند برخی افراد که مداوم در کلمات و سخنان به ظاهر بحق هر لحظه دم از خطر افتادن منافع شخصی و گزارشهایی کذب و به ظاهر درست سخن به زبان می آورند، این کاسه صبرم را به سر آورند.

والسلام- ****

حمید خان موفق باشید.
پاسخ:
سلام
نمی دانستم اسمتان را باید حذف کنم یا نه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام حمید آقا

 

از اینکه هوشیار هستی حرفی نیست اما این روزها هوشیارتر از سایر روزها و ماههای قبل باش

 

برخی ها با نام رقیبان همیشگی یا نزدیک به آن کامنت میگذارند و دوباره با نامهای مختلف به آن جواب میدهند

کار  همیشگی این تعداد انگشت شمار ایجاد تفرقه و تخم افکنی و فاصله اندازی بین فعالان فرهنگی با یکدیگر یا مسئولان است

اخیرا" موفق شده اند یک **** ***** ****** ***** و ****** * *** **** **** را بین مسئولان دو بهم زنی کنند و خودشان از آب گل آلود ماهی بگیرند اما با گذشت زمان مسئولان پی به واقعیت ها میبرند  

مدتی هم شما را با نظرات تخریبی و جوسازی علیه ایشان دو بهم زنی کردند بطوریکه شما ذره بین گذاشته از سایت ایشان ایرادهای بنی اسرائیلی در ج کردید

حال خوشحالم که زود متوجه شدید که این هجمه فضاسازی ها  از کجا آب میخورد

پاسخ:
سلام
نظر گذاشتن با اسامی مختلف در فضای مجازی کاملا آزاد است. این کاری است که خود شما نیز انجام می دهید .
بر خلاف شما من برای نظر مسئولان زندگی نمیکنم و رضای خدا و خلق خدا برایم مهمتر است . شما هم زیاد بخاطر لبخند مسئولان زندگی نکنید چون دیدید و شنیدید که آخر و عاقبت دل بستن به چند مسئول ( مسئولینی که خود ما مردم چنین مسئولیتی بهشان داده ایم ) چه عاقبتی دارد . والعاقبه للمتقین ....
من از کسی ایراد بنی اسرائیلی نگرفته ام . اتفاقا ایراد هایی که می گیرم همگی آل عمرانی ! هستند . کسی که خودش را لایق این عبارتهایی که نوشته بودید بداند ، نباید غلط املایی داشته باشد . نباید مردم را احمق فرض کند و نباید خودش را تافته ی جدا بافته از مردم قلمداد کند .
دوست عزیز ، ما همگی آدمهای معمولی هستیم . من برای دل خودم می نویسم و این نوشتن برای من و هیچکس دیگر حقی ایجاد نمی کند . منتی هم بر مردم ندارم . انتظاری هم ندارم . مطمئن باش اگر حمید راضی ننویسد آسمان به زمین نمی آید . زمین هم به آسمان نمی رود . آب هم از آب تکان نمی خورد و مردم دنیا جای صبح و شبشان عوض نمی شود . و همینطور بقیه فعالان فرهنگی !!!! منطقه
در نوشته هایم خوشحالی یا ناراحتی عده خاصی برایم اهمیت ندارد . من حرفی را که به نظرم درست است می نویسم . مخالفان عقیده ی خودم را هم کافر و بیسواد قلمداد نمی کنم . چه بسا که در مواردی نظر همین مخالفین و منتقدین باعث شده تا به حقیقت پی ببرم .

یک زبان دارم دو تا دندان لق

می زنم تا زنده هستم ، حرف حق


من از ابتدای مطلب مطالعه کردم یه چیزهای هم دستگیرم شد دست مدیر وبلاگ درد نکنه ولی آخر مطالب رو متوجه نشدم این نظرهای آخری که کلی هم ستاره داره و در قالب کنایه و ..... مطرح شده منظور چیه ؟؟؟ کسی اگه متوجه شد ما رو هم متوجه کنه ..........!!!؟؟؟
پاسخ:
سلام
اینا نظرای دو سه نفره که با هم مشکل دارن . و چون اسم نباید منتشر بشه مجبور شدم اونا رو ستاره دار کنم
سلام به حمید خان مدیر محترم وبلاگ"شبستر از زاویه دیگر"
در خصوص حذف اسمم باید بگم که من شفاف و بی پرده نظر گذاشتم(نظر عمومی را هم بعنوان آشنا به علوم کامپیوتر و فضای مجازی کاملا می دانم چیست.)(البته مثل بعضی از قضات نیستم که اصلا به تخصص کامپیوتر و جرمهای فضای مجازی آشنا نیستند ولی بدون استعلام از مرجع ذیصلاح حکم می دهند و قضاوت می کنند!).برام مهم نیست.چون اصلا در خصوص برخورد با بعضی افراد مشتاقم که شفاف و بدون پرده سخن بگویم.چونکه حرفم بنظرم بدون هیچ کنایه و بحق است.حرف حق را باید شفاف بزنیم.این اعتقادم است.کسی حرف حق را در برخورد با کار خلاف نمی زند که وامدار باشد.بنده وامدار نیستم.حمید خان از درج بدون پرده و ارزش نهادن به تمام نظران مردم، از شما منطقا تشکر می کنم.چرا که منطق حکم می کند در قبال کار درست،درست و برای رضا خدا عکس العمل نشان بدهی.کسی هم برای رضای خدا عکس العمل نشان بدهد،برایش مهم نیست که مردم در مورد آن شخص چه فکری می کنند.فقط دردسر و اذیت این دنیا یکم بیشتر خواهد شد.آنهم اگر صبر داشته باشیم آنهم رد خواهد شد.بنده هم جوابیه بالا با نام خودم را زدم که اشخاص بدانند دستم از آنچیزی که آقایان می دانند،پرتر است.منتهی "بر خود آنقدر قبولانده ام که دیگر افکار و ذهن و نیات و قضاوت را بسپارم به خدا و آخرتش.به قول شما حمید خان،این دنیا دار مکافات..." متن سرقتی از نظر قبلی" ها ها ها ها ...

حال برخورد و در چاله افتادن و غیره ... آقایان... نتیجه اعمال خودشان است.انسانهای مثل من اگر سر خود را از برف بیرون آورده آنگاه می فهمیم که در دنیا چه خبر است.چوب خدا صدا ندارد ...

به قول شما مسئولین کیلویی چند است؟! باید بخاطر خدا قدم برداشت.خوشش آمدن مسئولین نه اصلا مردم برای مدتی کوتاه عمر دارد.در صورتیکه اگر خدا خوشش آید چنان کند که دیگر از دنیا شوی.البته اگر قدرت و شعور فهمش را داشته باشیم.

آقای حمید خان مستندا میگم و اگر خواستید اسنادش را ارائه خواهم نمود.بنده حرف نمی زنم.در عمل ثابت میکنم:

بخاطر (؟) آبروی خانواده ام و خودم را خواستند ببرند.

بخاطر (؟) مورد هجوم مسئولین مربوطه قرار گرفتم.

بخاطر (؟) تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی را از دست دادم.

بخاطر (؟) به محل دیگری از خدمتم انتقال یافتم.

بخاطر (؟) با دوستانم فاصله گرفتم و حتی با انها ...
 
بخاطر (؟) و.... خیلی چیزها اتفاق افتادند،که زبان از گفتنش عاجز است.

حالا فکر می کنید  (؟) بخاطر چه چیزی بوده است؟؟؟؟

فقط بخاطر اینکه خواستم و خواهم خواست که اهل انجام کار حرام و غیرقانونی نباشم.(انشاءالله).

حمید خان بنده به آقایان ا-ا و ح-د علاقمندم و به کارشان هم ارزش می دهم.در حوزه کاری خویش خیلی ماهرند.ولی دلیل نمی شود برای تمامی خواسته های آنان بله می گفتم.
چون خواسته ره به ترکستان رود بنده هم بله را نه خواهم گفت.
با تشکر-محمد بیگ از شبستر
پاسخ:
سلام
بنا به نظر مثبت خودتان ، متن ارسالی بدون سانسور منتشر می شود
فقط من از یک مسئله در عجبم
وبلاگ من که فیلتر نیست که ....
پس چرا؟؟؟؟؟
پس چرا ؟؟؟ یعنی چی؟منظور شما چیست؟
پاسخ:
منظورم اینه که چرا با ف ی ل ت ر ش ک ن ؟
ایول آقای بیگ!!!!!!!!!!!!! اما همین مدارک که می گین چرا به دادگاه و ... ارائه نمیدین؟؟؟ ما که میدونیم تو جریان استخر چه بلایی سرتون آوردن
۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۶ شبسترلی اهل بازار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام به مدیر وبلاگ
بابا این دیگه کیه؟!
آبروی ******* یک مملکت را در شهرستان و خود شهرستان را به باد داده است...
.......... هورر کروان کچر ,سیزی و شبسترون بیوک شاعیرلرین و پروفسوری ایستین گونیئلی


متاسفم به مسئولین ........
پاسخ:
سلام
از کجا معلوم ؟ شاید ایشان هم دیوان اشعار دارند که این رفیق پان ترکیسم اینجوری دلبسته شان شده اند !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">