شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

از اونجایی که ما سن و سالی ازمون گذشته و جزو جوونای قدیم حساب میشیم ، زیاد کاری به کار اداره ورزش و جوانان نداشتم اما دو تا دلیل باعث شد که شاخکهای من رو اداره ای که مربوط به جوانان میشه ، حساس بشن. اول اینکه سن و سال وزیر ورزش و جوانان رو دیدم و بخودم امیدوار شدم . دوم اینکه دیشب تفالی به دیوان "خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی لسان الغیب" زدم و این بیت اومد :


گرچه پیرم تو شبی سخت در آغوشم گیر .... تا سحر گه زکنار تو جوان برخیزم!


با درنظر گرفتن جنبه عرفانی شعر (فقط) تصمیم گرفتم از مسئولین عزیز این اداره چند تا سوال بپرسم. البته اگه جواب ندادن هم زیاد به دل نمیگیریم . این سوالها رو میفرستیم پیش سوالی که در مورد حذف نظر سنجی مردم از سایت شهرداری ، از سرپرست سابق شهرداری سابق کردیم !!!!!!!!

زمانی که در موتورهای جستجو عبارت "اداره ورزش و جوانان شبستر" رو وارد کردم دوتا سایت در نتایج مشاهده می شود ، یکی با این آدرس



و دومی با این آدرس


هر دوتاشون هم تقریبا به روز هستن . عزیزان لطفا تکلیف ما رو مشخص کنن. در حالی که خود وزارتخونه هم یک سایت بیشتر نداره ، دلیل دو تا سایت داشتن که مستلزم صرف هزینه و زمان و صد البته فعالیت پرسنل این اداره هست دقیقا چیه ؟؟

سوال دوم :

چند روز قبل در وبلاگ آقای احمدی خبری مربوط به پیروزی مقتدرانه ! تیم شبستر درج شده بود با این مضمون که :



سوال اول اینکه در یک مسابقه ورزشی ، طرف با چند صدم ثانیه دوم میشه و اسمش مقام دوم هست. در این مسابقات تیم اول و دوم تبریز به ترتیب مقامهای اول و دوم رو کسب کردن. اعطای کاپ مقام اول بصورت مشترک ، آیا مصداق ضایع شدن حق تیم اول نیست ؟

چرا تیم آذر شهر با 188 امتیاز ششم شده اما تیم شبستر با 161 امتیاز چهارم ؟

با اینهمه دبدبه و کبکبه و اسمهای پر طمطراق برای ورزش شبستر ، چرا امتیاز تیم شهرستان شبستر با تیم اول ، 468 امتیاز است؟ پس فعالیتهای شبانه روزی مسئولین کجا نمود پیدا کرده است که مستلزم تقدیر و تشکر باشد؟

آیا اگر تیم شبستر اول می شد ، برای تشویق سایر تیمها حاضر می شد مقام اولی را با یک تیم دیگر شریک شود ؟ مگر کودکستان است ؟ ورزش همین است دیگر ، یکی می برد ، یکی هم می بازد و کاپ الکی به تیمی که برنده نیست دادن ، نه تنها تشویق تیم نیست بلکه خیانت است و انگیزه پیشرفت را می گیرد . انگار در مسابقات فوتبال ، برای اینکه یک تیم قعر جدولی تشویق بشود ، مقام قهرمانی را مشترکا به تراکتور و استقلال بدهند . خنده تان نمی گیرد؟

البته ما چون جوانان ! خوبی هستیم و سفید نما ! هستیم ، هرگز به فکرمان نرسید که چنین طرحی برای این بوده است که شبستر به هر حال کاپ بگیرد ! جالب تر این بود که وقتی به سایت اداره ورزش شبستر رفتیم خبر به نوعی دیگر درج شده است :




یعنی آن مسئله ی تشویق تیمها و دادن کاپ مقام سوم به تیم چهارم کلا فراموش شده و عملا تیم شبستر به عنوان تیم سوم معرفی شده است. جل الخالق !!!!!!!!!!!!

بی اختیار یاد آن بنده خدایی افتادم که اول میگفت اجازه بدهید من کفشهایم را دم در خانه شما بگذارم و فردا صبح ادعا میکرد که از خانه ی من بروید بیرون ! داستان همان کسی است که تو ده راهش نمی دادند و سراغ خانه کد خدا را می گرفت !

باز هم از آنجائیکه ما مردم شبستریم و با فرهنگیم و هر چه بگویند روی چشممان می گذاریم اصلا فکر نمیکنیم که این اقدامات ربطی به پوپولیسم خبری و حتی انتخابات و انتصابات آینده داشته باشد !

از آنجائیکه بفاصله دو ساعت از درج خبر ، مسئولین اداره ی فوق (علی رغم اینکه ساعت کارشان تمام شده بوده اما به لحاظ اهمیت موضوع!!) بصورت تمام قد در قسمت نظرات خبر فوق حضور فعال پیدا کرده و مراتب تقدیر و تشکر از خودشان را ابراز کرده اند انتظار می رود مطالب این وبلاگ را نیز که اولین وبلاگ در سطح آسیاست!!( عدد و رقم که مالیات نداره - بخاطر تشویق وبلاگهای شهرستانی این مقام به من داده شده - کی به کیه؟ تاریکیه !) مطالعه و جواب مقتضی را درج و خانواده ای را از نگرانی برهانند !!!

نظرات  (۱۹)

http://www.shabestarsport.ir/ANews.aspx?id=548

http://ahadahmade.blogfa.com/post/4118

???
پاسخ:
سلام
لینک خبر مربوط به این پست اونی نیست که شما زدین

خبر مربوط رو در سایت اداره ورزش در این لینک مشاهده بفرمائید

http://www.shabestarsport.ir/aNews.aspx?ID=547
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۴ شبسترلی اهل بازار 2
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام حمید خان
بنده منتظر ماندم تا جواب ارائه کننده فاکتورها جلو بیاد و اسناد را رو کند.منتهی مثل اینکه دروغ از آب درآمد.من بعنوان یک بازاری از شبستر و اهل ورزش و و و ... رو نظرم ثابت قدم هستم.نظرم نسبت به رئیس هیئت قبلی خوبه و با این مطالب شما بنظرم تربیت بدنی سابق و اداره ورزش جدید تو کارش **** ***** دارد!!!!
من با چشم خودم دیدم که ***** **** در مدیریت استخر دخالت دارد.هم در زمان بخش خصوصی و هم در زمان فعلی که دادن به هیئت شنا و **** ******حالا بعنوان یک فرد 45 ساله با عقل ناقصم می توانم بفهمم که یعنی چه....
من نمیخوام طرفداری کسی و بکنم ولی تیم شبستر در این رده سنی نفرات کمی داشت ک باعث شد در رشته های تیمی شرکت نداشته باشیم!و امتیازمون کم شد در ضمن تیم تبریز هم شدیدا انتقاد داشت به اول مشترک !
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۴ جواب به آنه شرلی
خوبه گفتید نمی خوام طرفدار کسی و بکنم!!!!!!
مگه می خواهیم کسی را مورد تشویق و یا .... قرار بدهیم که شما اینجور خودتونو ل...می دهید ....ها ها ها
منظور اصلی حمید خان هم عدم فعالیت مسئولین است و بس...خدای ناکرده ما نمی خواهیم بگیم شناگران کم گذاشتند..

من میگم مگه مجبورید بدون برنامه و برای مسایل خاص شخصی .... المپیاد الکی برگزار کنید.این المپیاد ماجرای پوپولیسمی  دارد و یکم هم خودنمایی و برنامه ای مثل آن 21 برنامه اعلامی در هفته دولت آقای رئیس!!!!
اما نظر خوب: بنظر من اصلا از سنگینی آب و PH بالای آب استخر و کلر بالای آب استخر و کلا استخر بوده است که شبستر اینجوری مونده عقب!!!!
اینا همش فیلمه - حق تیم تبریز رو خوردن که بگن تیم شبستر هم کاپ گرفت - خوب اگه اینجوری بود که نفری یدونه کاپ میدادین که بتونین از خودتون بیشتر تشکر کنین دیگه !
سلام آقای راضی من در اینجا از آقای بیگی مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری میخوام یک ایمیل از روابط عمومی یا فرماندار محترم بفرمایند شاید مسائلی باشد که بخواهیم فرماندار محترم و یا روابط عمومی در جریان باشند هم از شما ممنون و هم از آقای بیگی
وااااااااا شما نیستین یا اصلا بازدید کننده ندارین که نظر بزارن همون نظراته . یا اینکه دیگه ماشاا... همه چی تکمیله چیزی نیست که قابل انتقاد باشه !!!
پاسخ:
سلام
بازدید کننده که تک و توکی هست اما اکثر دوستان یا فرصت نمیکنن نظر بدن یا اینکه از بس مسئولین تمام مشکلات رو حل کردن دیگه مشکلی نست . نظری نیست !
من از رشت وبلاگتون رو میخونم خیلی قشنگه .وبلاگتون دیگه بینالمللی شده دوست دارم سفری به شبستر بکنم .جاذبه های دیدنیش چیه ؟
مرسی از وبلاگ قشنگتون

لطفا از استان های دیگه هم مطلب بذارید
وبلاگتون باعث شد قصد سفر به شبستر کنم
پاسخ:
سلام
از ابراز لطفتون سپاسگزارم
شبستر یه شهر معمولی هست . زمانی که خشکسالی نبود ، این منطقه بسیار سر سبز بود که اونهم برای شما که در رشت و مرکز سرسبزی هستید مثال زیره به کرمان بردنه
تنها جایی که بعنوان جاذبه میتونم نام ببرم ، آرامگاه شیخ محمود شبستری هست . یک قبر و یک مقبره
بفاصله یکربع هم میتونین به دریاچه ارومیه سابق برسین و کیلومترها کویر نمک دریاچه ی خشک شده رو ببینین
اتفاقا من چند روز پیش اومدم دیار شما و از اسالم تا گرگان رو رفتم یکشب هم رضوانشهر موندیم و اومدیم از آستانه برنج هم خریدیم و کلی هم حال کردیم !
به هر حال اگر گذارتان به شبستر افتاد ما در خدمتیم . نمیگوئیم مهمان نوازیم چون هر جا که گفتند مهمان نواز و ما رفتیم ، پوستمان را کندند و داخلش را پر از آب کردند !
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۸ شبستر مارالی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا نوشته هاتون زیبا و دلنشینه . من هم بجهت قلم زیبا و هم بجهت محتوای عمیق مطالبتان هر روز ساعتها در وبلاگ شما هستم . قبلا گله داشتم که چرا کم مطلب مینویسید اما کم گوی و گزیده گوی چون در واقعا یعنی همین .
از قسمت نظرات هم می شود فهمید که مراجعه کنندگان وبلاگ هم آدمهای فرهیخته ای هستند. واقعا مقایسه نظرات و نوشته ها با وبلاگ آقای ***** به این نتیجه می رسیم که
بوریاباف اگر چه بافنده است .... نبرندش به کارگاه حریر
پاسخ:
سلام
من هم بابت اظهار لطف شما متشکرم
سلام دوست عزیز خوبی من اهل شبستر روستایی امیرزکریاهستم
قرض از مزاحمت میخواستم با هم در زمینه جنگ نرم و جوان همکاری کنیم
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ضمن احترام به شما و تشکر از حضورتان در وبلاگ
بنظر من اولین قدم در مبارزه با جنگهای نرم و سخت اینه که سواد خودمون رو کمی افزایش بدیم
و "غرض از مزاحمت" رو "قرض از مزاحمت" ننویسیم
وبلاگتون رو دیدم

جالب و درخور تامل است - همکاری با شما مایه افتخار ماست
سلام
یک سوژه در وبلاگ آقای جهانی
بدرقه رئیس دادگستری شهرستان در سیستم اداری و ...؟؟؟؟
نظرتونو محترمامه اعلام کنید؟
پاسخ:
سلام
ببخشید مگه من تا بحال نظر غیر محترمانه هم داشتم؟
در ثانی این کار که یه کار عادی و (تبدیل به عرف) شده هست که
مگه خود شما همین الان از امکانات محل کارتون برای خوندن وبلاگ استفاده نمیکنین؟
مسئولین ورزشی شبستر جواب چرا نمیدن پس؟ ماشالا دست به اینترنتشون خوبه که !!
سلام دوباره در روز جاری خدمت حمید خان راضی
خدا نکند که در وبلاگ شما نظر غیر محترمانه باشد.ما که تا بحال ندیده ائیم.برای تاکید  بمنظور نهاد محترم موضوع بوده و هست.
من هم جهت اطلاع خدمتتان برسانم که بنده هیچ وبلاگ شخصی ندارم....
خدا ما ها را به حال خود رها نکند که خیلی گناهکاریم....
در ضمن در جواب رضا ضربی باید بگم که مسئولین ورزشی دنبال تجارتند نه خدمت به ورزش.اگر یک درصد از زمانی که برای کارهای تجاری در نفع شخص و یا اداری شخصی برای ورزش و مستحکم نمودن زیرساخت ورزش شهرستان انجام می دادند،وضعیت ورزش شهرستان بدین صورت در ظاهری عالی و در باطنی .... نمایان نمی شد.؟!!!
همه کارهای ما شده است بازی سیاسی و میزداری....
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۸ ورزشکار دانا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بنده از کودکی ورزشکارم و در شهر شندآباد زندگی می کنم
میخواستم چند تا سوال از مسئولین ورزشی بپرسم که بشرح زیر می باشند:
1-رئیس هیئت کشتی با این همه مشغله که نمونه اش انتخاب بسیار وقتگیر شهردار است،چکونه به ورزش کشتی کمک می کند؟با چه معیاری انتخاب شده است؟! "
ما که نمی دونیم بالام جان اداره تربیت بدنی ****** *** می کند؟!"
2-رئیس هیئت کاراته چه کسی است؟تخصص کاراته دارد؟وقت رسیدن به این رشته را دارد؟و....
ما که نمی دونیم بالام جان اداره تربیت بدنی ****** *** می کند؟!"
3-رئیس هیئت تکواندو چه کسی است؟یک نکته تخصص ورزشی دارد؟اصلا آشنا به ورزش تکواندو است؟و...
ما که نمی دونیم بالام جان اداره تربیت بدنی ****** *** می کند؟!"
4-رئیس هیئت اسکیت چه کسی است؟با چه ارتباطی رئیس شده است و دارد یکجا چند پست را اداره می کند؟!می خواستم یک اشاره بکنم با یک مثال سنددار که راحت تر نتیجه گیری کنید.درآمد حاصله از چمن مصنوعی را در وجه و بنام هیئت غیرمرتبط  اسکیت می نویسند.چرا چون آقای ... گفته است.!!!!
5-رئیس هیئت فوتبال چرا با وجود عدم حضور یک دفعه در سال در شهرستان بایستی رئیس باقی بماند.؟
ما که نمی دونیم بالام جان اداره تربیت بدنی ****** *** می کند؟!"
6-رئیس هیئت شنا چرا با وجود عدم آشنایی به شنا و عدم تخصص شنا فقط بخاطر ***** **** بودنش کردند رئیس؟آیا با این کار *** * *** **** **** زیر سوال نمی رود؟اذهان مردم از این اقدام نسبت به ******* ***** بدبین نمی شوند؟!
ما که نمی دونیم بالام جان اداره تربیت بدنی ****** *** می کند؟!"

پوپولیسمی نیست حمید خان.خواهشن فکر سیاسی و اقدام سیاسی نکنید که بد جور شاکی میشن این مسئولین با کفایت و با لیاقت...

 
پاسخ:
سلام
من خودم چون تا بحال از در اداره تربیت بدنی داخل نرفته ام نمی توانم قضاوتی در مورد نظر شما بکنم اما باحترام حضورتان در وبلاگ مطلب شما منتشر و قضاوتش را به عهده ی وجدانهای بیدار میگذاریم .....
سلام
در جواب نظر  ورزشکار دانا،
اینها چیزی نیستند.دیگه عرف شده است که منو نگهدار تا تورا نگهدارم .
حمید خان برای شما بگم که اگه رفتی اداره تربیت بدنی به پنجره های اداره نگاه کن و ببین که چند میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.دربهای قدیمی هم بدون مزایده و یا مناقصه به یک نفر یکجا فروخته شده است.بدون هیچ سند مالی.....!!!
وقتی ما به آقای رئیس میگیم برای هیئتمان پول بده تا هزینه ها مرتفع گردد،ایشان می گوید یک ریال نداریم.اما وقتی میگیم چجوری این پنجره ها را تعویضش کردید.نیاز نداشت،در جواب میگه یک خیّر این هزینه ها را داده است؟!!!!!!!!!!!!!1
آدم شاخ در می آورد.آخه خیر در اداره ورزش به ورزشکار کمک مالی می کند .نه اینکه به در و پنجره اداره!!!!!!!!!
همین آقای رئیس در جلسه رئیس هیئتهای ورزشی شهرستان گفتند که 250 میلیون تومان از محل اماکن ورزشی درآمد داریم.برای شما هزینه خواهد شد...
اما تا حا هیچیییی؟!!!!!!!!!!
آخر سال و ما هم هیچی!!!

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۲ شبسترلی اهل بازار
سلام خدمت مدیر با سواد و فرهیخته شبستری و همشهری عزیزم،
باید یادآور بشم که حمید خان شما هروقت به یک اداره زوم میکنید،سایتش می سوزه!!!!
جالبه...
پاسخ:
سلام
چراغی را که ایزد برفروزد ......
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد ....

جالب تر اینه که فقط بعضی قسمتاش میسوزه مثلا در مورد شهرداری فقط نظر سنجی مردم سوخت ..... البته اونم موقعی که دیدن نارضایتی مردم زیاد داره خودشو نشون میده ترجیح دادن که این قسمت بسوزه ..... مردم هم بنا به توصیه رئیس جمهور قبلی آب رو ریختن دقیقا همونجایی که می سوزه ..... . ضمنا منظورتون از مدیر فرهیخته کیه ؟؟؟!!!؟؟؟

به اون برادری که با مدرک سازی پدرشان در حال تدریس در آموزش و پرورش هستند سلام ویژه ما را برسانید و بگویید که خدا جای حق نشسته. من در وبلاگ جهانی و سس لر (هر روز با یک نام) نظر را گذاشتم ولی ایشان خیلی سوختند که نمی دانم چرا؟ حال خواستم که شما در این کار خیر همراه باشید.
پاسخ:
بزرگیتونو می رسونم
ایشون هم سلام رسوندند !
سلامت باشید

البته این نظر شخصی منه ها .... تدریس در آموزش پرورش هر چند از نظر معنوی کار با ارزشیه . اما از نظر مالی همچین آش دهن سوزی هم نیست!

فکر نان کن که خربزه آب است
حمیدخان درسته. ولی من جوان که کاری ندارم برای من پول آموزش و پرورش هم میلیاردها تومن می ارزه. در ضمن اگه ارزششو نداشت و کم می دادند به خاطر چندرغاز که طرف نمی اومد آخرتش را به دنیاش بفروشه و برای پسرش مدرک مربیگری .... درست کنه تا بتونه بدون آزمون بره و استخدام بشه.
پاسخ:
سلام
من از کار شخص فرضی که شما فرموده اید دفاع نمی کنم اما بیکاری هر کس تقصیر خود اوست . مشکل اینست که از دید خیلی از جوانها ، کار یعنی یک اداره ، یک میز و یک حقوق ثابت ، این درد جامعه ی ماست.
بقول یکی از فلاسفه : فقیر بدنیا آمدن تقصیر شخص نیست اما فقیر از دنیا رفتن حتما تقصیر اوست
برای کسی که بخواد کار کنه کار فراوونه. بشرطی که دیدش نسبت به کار و درآمد عوض بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">