شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

تا به حال فکر می کردم برخی از دوستان فرهنگی که ادعا میکردند حقوق ما هفتصد هشتصد هزار تومان بیشتر نیست ، راست می گویند. اما امروز متوجه شدم که اینطور نیست !!!!! 

چون یکی از مدیران آموزش و پرورش (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش - باور کنید عنوان مسئولیتشان همینقدر است) ، خلاف این ادعا را کرده و مدیر هم که دروغ که نمی گوید که !! ایشان ادعا کرده اند که نه تنها حقوق زیر 1 میلیون 200 هزار تومان نداریم ، بلکه حقوق بالای 1 میلیون 700 هزار تومان هم در آموزش و پرورش نداریم


از طریق همین وبلاگ ....


تبریک میگوییم به وزارتخانه ای که فاصله حقوق پایین ترین رده آن با بالاترین رده  اش 500 هزار تومان ناقابل است (پول یک جفت لاستیک چینی اتومبیل ایرانی !) ، ایضا معلمین رده پایین هم زیاد غر نزنند چون وزیرشان حداکثر 500 هزار تومان بیشتر می گیرد و اونهم بالاخره وزیره و باید بگیره !


سید محمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «هم‌اکنون حداقل و حداکثر حقوق در آموزش و پرورش چقدر است؟»، اظهار داشت: میانگین حقوق در آموزش و پرورش حدود یک میلیون 500 هزار تومان است.




وی در پاسخ به این پرسش که «این رقم بین رؤسا، مدیران و معلمان یکسان است؟» ، افزود: برای یک میلیون شاغل در آموزش و پرورش، میانگین حقوق یک میلیون و 500 هزار تومان است.


بطحایی در واکنش به این موضوع که "آیا این رقم حقوق راضی کننده است؟" ، خاطرنشان کرد: این عدد خیلی خیلی کم است و بالاخره در این شرایط اقتصادی همه زندگی می‌کنیم و واقعاً این مبلغ، مبلغی نیست که یک معلم بتواند با فراغ بال و بدون دغدغه به کار اصلی که معلمی است، بپردازد.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس قانون نظام پرداخت هماهنگ کشوری خصوصاً در آموزش و پرورش، سایر پرداختی نداریم، اما در دستگاه‌های دیگر «رفاهی»، «هزینه غذا» و «ایاب و ذهاب» پرداخت می‌کنند اما برای معلمان فقط حقوق است

.

بطحایی تصریح کرد: در حقیقت انحراف معیار از میانگین حقوق زیاد نیست؛ وقتی می‌گوییم میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است، بالا و پایین آن زیاد نیست و ممکن است یک میلیون و 200 هزار تومان پایین آن و از طرفی هم یک میلیون 700 هزار تومان بالای آن باشد.


توضیح حمید راضی :معلمان گرامی اگر بعد از گرفتن حقوق متوجه شدند که حقوقشان از میانگین 1 میلیون و پانصد هزار تومان کمتر است ، سریعا شال و کلاه کرده و برگردند و مسیر بانک تا خانه را مجددا بازبینی کنند و ببینند بقیه پول را کجا گم کرده اند! والا

نظرات  (۱۴)

این میانگین رو با حقوقهای 10-20 میلیونی مدیرکل ها و روسا و معاونین به دست آوردن
اینها راست نمی گویند . بیایند فیش حقوق من را ببینند معلم رسمی هستم با دهسال سابقه حقوقم اگر بالای 800 هزار تومن بود میدهم به آقایان
والله بنده که با 9 سال سابقه  1100 می  گیرم جناب  معاون  البته ببخشیدا !!!!!!!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام حمید خان راضی
می خواستم یک سری به وبلاگ **** جهانی بزنید و در مورد مسابقات المپیاد شنا در استخر شبستر نظر داشته باشید.
خیلی موضوعات در مطالب انتشار یافته هستند که قابل تامل است.خواهشا در خصوص برداشت خویش یک مطلب و حداقل یک نظر درج نمائید که بنده هم برداشتم را خواهم نوشت.موضوعات مورد تامل تقریبا مثل برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان در هفته دولت هستند...هاهاها....
با تشکر
پاسخ:
سلام
رفتم دیدم برای رفع خستگی بد نبود :

تیم شبستر با 161 امتیاز چهارم تیم میانه با 117 امتیاز پنجم و تیم آذرشهر با 188 امتیاز ششم
جالبه ، طرف با 117 پنجم شده و اون یکی با 188 ششم !

یعنی یه تعریف جدیدی از علم ریاضیه هاااااااااااااااااااا

فکر کنم اگه شبستر هفتم میشد کاپ مقام اولی رو به سه تیم اول - دومی رو به سه تیم دوم می دادند که نهش یه چیزی برای شبستر بمونه ! (البته فقط برای تشویق تیم ها........... یه موقع فکر بد نکنید !)
موارد را هم میخواستم در قالب سوال داشته باشم:
1-مقام چهارم در سکوی مقام سوم هم خیلی جالب است!
2-شبستر با 161 امتیاز مقام چهارم را داشته است در حالیکه تیم آذرشهر با کسب 188 امتیاز در ردیف ششم می باشد.فرمول جدید جهت معرفی تیم شبستر برای هدر نرفتن هزینه های انجام یافته و...
جهت تشویق؟!
3-المپیاد شنای استان با فرمول سکوهای جدید...
پاسخ:
ای بابا..................

کاش همه سوتی های عزیزان در همین اعداد و ارقم الکی خلاصه میشد....

امروز یه عدد خوندم در مورد معتادین شبستر  ....  یادم افتاد که مسئولین سال قبل میگفتند شبستر پاک پاکه ! عددش رو که دیدم مغزم هنگ کرد !

بعد یه عدد دیگه دیدم در مورد آمار فوت شدگان بر اثر خودکشی در کشور ! تازه اضافه هم کرده بودند که از هر 20 خودکشی یکیش منجر به فوت میشه ! اینجا بود که دیگه کار از هنگ کردن گذشت .... کلا "ری استارت"  شد مغزم !
ولی من اگه بودم کاپ اول رو میدادم به جلفایی ها ! که هم تیم تشویق بشه و هم اینکه بالاخره نماینده ما خیلی زحمت داده به ایشون تو این مدت !

فقط امتیاز مهم نیست که سراب با یک مقام دوم شد و شبستر با سه مقام سوم ئشد و دو تیم تبریزی مشترکن اول شدن تا شهرستانا تشویق بشن!

البته من باز ب امتیازا ی نگاهی میندازم بهتون میگم

سلام من امتیازارو امروز نگاه کردم تیم آذر شهر 88 امتیاز داشتن که بعلت وجود مهر روی شماره 188 خونده شده و اشتباه شده!

پاسخ:
خوب این از این

تیم شبستر بالاخره چهارمه یا سوم؟

چهارم ولی رییس هیت استان خودشون اینطور تصمیم گرفتن ک شبسترسوم بشه من از پشت پرده خبر ندارم ک چرا خواسته دیگه

 

از نظرات بانام مستعار آشنا کاملا" مشخص است که یکی از مخالفان سر سخت آقای جهانی است که کینه شتری مغرضانه با وی دارد

هر بار که به وبلاگ ایشان میرود با میکروسکوپ به خبرها و نظرات مردمی اش سر میزند تا از کاه کوه ساخته برای شما خبر چینی کند تا بلکه بتواند فعال فرهنگی و خستگی ناپذیر شهرستانمان را تخریب کند و با هدف دو بهم زنی بین نامبرده و حمید آقا راضی با قصد هدفدار میخواهد حمیدآقا با تائید نظرات ایشان و اظهارات تند علیه این عزیز گرانقدر از آب گل آلود ماهی بگیرد

ولی حمیدآقا هوشیارتر از اینهاست و با خواندن نظرات از قصد و نیت طرف با خبر میشود

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۳۰ جواب آقای منتقد آشنا
با سلام خدمت آن بزرگوار که قضاوتی بس عادلانه و در خور خودشان کرده اند.
خواهشا شما از طرف حمید خان نظر ندهید که هوشیار بودن ایشان به خودشان ربط دارد.شما باید به اصل موضوع و منطقی بودن مطالب اشاره کنید ونه به نظر دهنده.
تازگی مشکل ما ایرانیها بیشتر به این تبدیل شده است که بجای اینکه به موضوع و اصل اتفاق چشم اندازی داشته باشیم،به خبر دهنده و گوینده موضوع توجه می کنیم که بیشتر وقتها از اصل موضوع دور می شویم.

بازم به قول حمید خان تائید و یا رد نظرات مربوط به تصمیم بازدید کنندگان است و قضاوت از آن مردم است و نه یک نفر خاص.

آقای جهانی ظاهرا یک فعال فرهنگی و خستگی ناپذیر است.در این اصل هیچ شکی نیست.منتهی این فعال فرهنگی و خستگی ناپذیر سوادش را بالا ببرد تا سوتی در خبرهایش به سمع و نظر مردم نرساند.بنظر بنده آقای جهانی یک تاجر فعال و خستگی ناپذیر است تا یک فعال فرهنگی!!
چندتا از دلایلم را منطقا با سوال می پرسم شما که منتقد و دلسوز این آقای جهانی هستید پاسخ بدهید:
1-حقوق این فعال فرهنگی و خستگی ناپذیر که خودش اشاره به افتخاری بودنش میکند،می دانید از کجا تامین میگردد؟خبرنگار افتخاری خودش در وبلاگش بارها اشاره به تجربه 30 ساله نموده، که بایستی دیگر کلاه سرم نرود و در قبال کار و اطلاع رسانی هزینه و مبالغی را دریافت میکنم.این کار حرام نیست در صورتیکه ایشان خبرنگار افتخاری سیما است؟
2-در ضمن بیشتر نظرات با اسم آشنا شاید مربوط به یک نفر نباشد که این خود قابل بررسی می باشد.
3-آقا و یا خانم منتقد از کجا اینجوری قضاوت میکنی که مغرضانه است و قطعا و قاطعا حکم می دهید؟!شما خود هم معلومه یکطرفه قضاوت می کنید.چون از نظر شما معلومه کاملا با آقای جهانی موافق و ظرفدار ایشان هستید.باید خدمت شما عرض کنم که طرفداری همه جانبه و بدون فکر می تواند سمی خطرناک برای آقای جهانی نه ،بلکه برای همه انسانها باشد.نقد سازنده باعث اصلاح می شود.نقدپذیری هم در هرکسی نمی تواند وجود باطنی داشته باشد.باید انسان به مرتبه ای از کمال و انسانیت برسد تا نقد پذیر باشد.
با در پایان بگم که خیلی مطالب است که نمی خواهم بیان کنم.چون بنده عینا موضوعات بیشتری درباره آقای جهانی و دوستان مهربانش دیده ام که جایز نیست بیان شود.خدا ستارالعیوب است.
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۲ جواب آنه شرلی
سلام حمیدخان
شنیدی میگن دروغگو حافظش ضعیفه؟!!این نظر آنه شرلی مثال بارزشه....
آقا و یا خانم آنه شرلی در این مسابقات رئیس هیئت استان حضور نداشتند؟!!!
رئیس هیئت استان بنا به نامی که در سایت اداره کل ورزش استان،آقای ابراهیم فیروزی است.ما که تصویر ایشان را در تصاویر انتشاری ندیدیم.حداقل با فتوشاپ هم عکس آقای فیروزی را در کنار تصاویر جا داده و بعد نظر می دادید!!
حالا فکر کنم منظور  نظر آنه شرلی نائیب رئیس هیئت شنا استان باشند که سرخانم مهدوی هستند.حالا ما هم میگیم که در ورزش مسئولین کم کاری کردند،چرا که یک ورزشکار و یا مسئول آشنای  به امور مسئولیتی و تخصصی این ورزشها در سطح شهرستان حداقل  اسم و سمتهای موجود را باید خوب به یاد داشته باشد تا نظر منطقی ارائه و  عدم ارائه نظر یکطرفه و مغرضانه خروجی موضوع باشد!!!؟؟؟
مسئولین هیئتهای ورزشی تا زمانیکه با رابطه و سیاست میزنگهداری انتخاب شوند،این وضعیت ورزش شهرستان هم از سر ما زیاد است.
من دروغ گو نیستم نائب رئیس هیت شنا استان.رئیس هیت شنای بانوان میشه خب
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۸ جواب آنه شرلی
سلام
لطفا بجای گفتن دروغگو نیستم،با اطلاعات کامل و دقت در نوشتن مطلب موضوع و نظر خویش را اصلاح نمائید.رئیس هیات استان یک نفر هستند و نائب رئیس را بجای رئیس نمیشه معرفی جداگانه ای کرد.در ضمن میگم اطلاعات کامل داشته باشید بهمین دلیل است.چرا؟چون رئیس هیئت شنای استان یک سمت و فقط و فقط با یک عنوان می باشد و لازم به بخش بخش کردن آن به رئیس هیئت شنای بانوان استان نمی باشد!!!
گفتم اطلاعات تخصصی  ندارند!!!
دوره آموزشی قبل از اعطای سمت برای مسئولین به هر عنوان از الزامات است که متاسفانه رابطه بر ضابطه برتری دارد!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">