شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


هر روزی رو تو تقویم ببینین یازده تا مناسبت براش تعریف شده ، چه اشکالی داره که یک روز هم به نام روز استقلال شبستر نامگذاری بشه؟ درسته که چند روز دیر شد ، اما روز پیروزی مردم بر ..... رو صمیمانه تبریک میگم.


بالاخره شهردار جدید معرفی شد. برای ایشون تو سالن صبحانه خوری شهرداری هم مراسم معارفه برگزار شد . البته سی نفر بیشتر برنامه ریزی نشده بود (حالا تعداد کارکنان شهرداری و مسئولین و خبرنگارها رو از عدد 30 کم کنید تا میزان واقعی مردمی ! که دعوت شده بودند به دست بیاد !)


البته یک مراسم تودیع هم برگزار شد که نصف اهالی شهر رو دعوت کرده بودن با دعوتنامه ی رسمی ! اما چیزی که از اون روز داره ذهن منو قلقلک میده اینه که ، کسی که به عنوان شهردار سابق تودیع و از زحمات ایشون تقدیر شد دقیقا کی بود ؟؟؟؟؟


شاید شورای شهری ها بتونن به این سوال جواب بدن . مگر شبستر شهردار داشت که حالا تودیع هم بشود ؟مگر یادتون نیست که شهردار سابق شبستر ، درست یکهفته مانده به اتمام مدت خدمتش ، توسط همین اعضایی که الان قربون صدقه اش می روند عزل شد(یعنی برکنار شد) و عملا دیگه بعد از اون شهرداری وجود نداشت. پس مراسم تودیع برای یک شهردار معزول برگزار شد؟ مدل جدیده ؟


تمام مشاوران و نامه نویسان ! اعضای شورا جمع شوند و پاسخ همین یک سوال مرا بدهند .  و می دانیم و می دانید که نمی توانند چون آن موقع یا باید دم خروس را حذف کنند یا قسم حضرت عباس را منکر شوند !


اما با اعضای شورای شهر و شهردار معزول سابق و سرپرست سابق و شهردار جدید باز هم حرف دارم :

اعضای شورای شهر : شما که هیچوقت قبول نکردید که اشتباه کرده اید . اما یک نفر از این اعضای محترم جرات بخرج دهد و به این سوال پاسخ دهد :

زمانی که شهردار را به دلیل آنچه بی کفایتی خواندید عزل کردید ، تمام قد از کار خود دفاع کردید و زمانی که برای ابقای دوباره ایشان مقابل مردم یک شهرستان ایستادید و داعیه ی تغییر قانون مملکت را برای ابقای ایشان داشتید باز هم دفاع کردید.

دو کار کردید که ضد هم بودند . طبعا یکی از این کار ها درست بوده و یکی نادرست . حال بمن بگوئید بنظرتان چه زمانی اشتباه کردید؟ زمان عزل یا زمان تلاش برای ابقا ؟ دیدید مچتان را گرفتم ؟ دیدید ادعای بی اشتباه بودن و قانون مداریتان ، حساب حافظه تاریخی مردم را نکرده بود ؟

باری ! بسیار امیدوار بودیم انتخاب شهردار کمی دیگر طول بکشد . شورا منحل شود و ما از دست شما راحت شویم . اما نشد و مجبوریم تا آخر این دوره تحملتان کنیم . اما اگر عمری بود پاسخ مردم صبور را در انتخابات بعدی درک خواهید کرد !

آقای شهردار سابق که عزل شده بودید :
خدا خدا میکردیم که تلاشهای شما و عده ای خاص برای نگهداشتن صندلی شهرداری نتیجه ای ندهد و دعایمان مستجاب شد . خیلی خوشحالیم که شما نتوانستید خودتان را شهردار کنید! بروید بسلامت . کمی هم استراحت کنید و اگر دوباره خواستید به سفر حج مشرف شوید حتما از مردمی که حقشان در دوران تصدی شهرداری شما ضایع شد و بعدش هم کسی در شهرداری جوابشان را نداد حلالیت بگیرید .

زیاد جو گیر تعارفاتی که در جلسه تودیع کردند نشوید . از کل افرادی که در آن سالن بودند کارکنان شهرداری ، مسئولینی که مجبور بودند باشند ، خبرنگاران و عکاسان و خدمه پذیرایی و تعدادی را که خودمیدانید برای چه آنجا بودند را کم کنید . عدد باقیمانده ، میزان محبوبیت شما را در بین مردم برایتان آشکار خواهد کرد!

آقای سرپرست سابق شهرداری :
شما تقصیری نداشتید ، تقصیر افرادی بود که شما را درگیر این کار کردند . چند صباحی را بنا بر این می گذاریم که شهرداری تعطیل بود . و الا تشکیل اکیپ تبریک گویی ! که جزو افتخارات دوران سرپرستیتان ذکر شده است در اولویت حل مشکلات این مردم نبود . در حالیکه استان آذربایجانشرقی بخود میبالد که حیوانات را جمع آوری و نگهداری می کند در کارنامه تان به کشتن این حیوانات افتخار کردید .

بزرگترین افتخار کارنامه سرپرستی موقتتان هم حذف نظر سنجی مردم در سایت وزین !!! شهرداری بود که چون از شما تعریف نشد ! ترجیح دادید که به دلیل اشکال فنی !!!! حذف شود . بسیار خوشحال خواهیم شد که مسئولین از این به بعد از ظرفیت های شما در شهر دیگری استفاده کنند.



اما آقای شهردار جدید:
حمید راضی اهل تعارف نیست و زبانش سرخ است . می دانیم که مهندس هستید . می دانیم که خوش سیما و با انگیزه و فعال هستید . می دانیم که کارمند دانشگاه آزاد و نظام مهندسی بوده اید و می دانیم که تجربه ی مدیریت آنچنانی ندارید . اشکالی ندارد ! مدیران ما بیشترشان اول مدیر شده اند بعد کار یاد گرفته اند . فقط از شما انتظار داریم که با مردم مهربان تر باشید. کافیست که به مراجعین شهرداری به عنوان "طعمه" یا "گاو صندوق متحرک" نگاه نکنید . آن موقع مردم از شما راضی خواهند بود.
ضمنا یادم رفت بگویم که از متملقان و چاپلوسان و بادمجان دور قاب چین ها حذر کنید . همه ی این لشکر تبریک گو فردا انتظارات خاص خواهند داشت . جو گیر شورای شهر نشوید که دیدید و دیدیم که یکهفته مانده به اتمام خدمت چه بر سر شهردار آوردند و چه نسبتها به او دادند.

ضمنا برای اینکه ما روانی نشویم اداره سایت شهرداری را از کارشناسان ارشد ! فعلی گرفته و به کسی بدهید که با سواد تر باشد و تعداد غلط های املایی و انشائیش در یک سطر بیشتر از ده تا نشود !

با خدا باشید و با مردم . همین برای ما کافیست . تبریک نمی گویم اما برایتان آرزوی موفقیت میکنم . این گوی و این میدان . ببینیم چند مرده حلاجید

یا علی

نظرات  (۷)

حاج حمید آقا ، سلام

خیلی خوب گفتید یعنی گل گفتید اما اجازه بدید 3 مطلب دیگه رو هم من به مطلبتان اضافه کنم :

1. اعضای شورا یادتان باشد این مردم اگر هم اعتراضی را از خود نشان ندهند به منزله رضایتشان نیست پس فکر نکنید که ...

2. شهردار تازه از راه رسیده هم از آنچه که از کوچه و بازار هم شنیده اند عبرت بگیرند که ...

3. مهمترین چیز برای مردم صداقت است ، اگر شورا و شهردار نتوانند کاری در خور و شأن این مردم بکنند عیبی نیست بلاخره باید این مدیران بیایند و بروند تا شاید انشاءالله بعدی ها از این همه تغییرات تجربه بیاندوزند و ما شاهد آمدن کارآمدها برای مدیریت باشیم نه آمدن مدیرها برای کاردرآمد ، اما مهم این است که شورایی ها و شهردار جدید آنهمه صداقت داشته باشند و با مردم رو راست .

عزت مستدام

کارت درسته...آقای حمید راضی

پاسخ:
خیلی مخلصیم .........
قصه سلطان و شبان تکرار شد فاتحه مع الصلوات
سلام
 به آقای علیلو بگید اگر کمبود آب داریم چرا پادگان تیپ امام زمان(عج) شبستر اقدام به افتتاح کارگاه ماسه شویی زده ؟که این کار مستلزم آب فراوان است.آب ماسه شویی از کجا تامین شده است؟ چاه عمیق زده شده است؟ حتما به گوش آقای علیلو برسانید
تشکر
پاسخ:
سلام
اگر آقای علیلو زمانی چشمشان به این مطلب خورد منتظر جواب هستیم .

حاج حمید آقا سلام

درسته که کارت درسته اما به دیباچه هم یه سری بزنید لطفاً .

پاسخ:
سلام دوست عزیز
کجا هست این دیباچه؟
با سلام خدمت حمید آقا
پیرو اطلاع قبلی در سایت فرمانداری سوالات حوزه بهداشت و پاسخ شبکه بهداشت انتشار یافته است.جهت اطلاع و ارائه نقد در خصوص حوزه بهداشت و سوالات مطروحه و پاسخ نسبت به آنها.
با تشکر
از خوانندگان روزانه و آنلاین وبلاگ شما
سلام شما نمیدانید چرا آقای علیلو تازگی ها فعال شده خبری شده ؟!
پاسخ:
سلام
جای شکر داره
بالاخره موسم انتخابات هم داره نزدیک میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">