شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام دوستان

مطلبی در سایت وزین گلشنراز به سمع و نظرمان رسید مبنی بر اینکه :



با توجه به اینکه در شبستر ، تمام کردن و کسب افتخار نهایی برای یک عده خاص یا یک نهاد ، نهادینه شده است ، این کارها زیاد به چشم نمی آید ، یعنی دیگر کسی اهمیت نمیدهد که مثلا ، موال پارک شمالی شهر ، قبل از افتضاح ، بیست بار افتتاح بشود.

اما از خامنه که نام صادق ترین فرد کشور را یدک می کشد انتظار این نبود چون که :


مجتمع یاد شده توسط آقای زلفی ساخته شده و ایشان روی تمام ساختمانهایی که کار کرده اند نام بهسامان را با شماره گذاری بکار برده اند و بهسامان 10 دهمین ساختمان از کارهای این جوان فعال و دوست داشتنی بوده است .

اما اینکه عنوان شده است "به همت شهرداری و اعضای شورای شهر خامنه !!!!!!" کم مانده است باعث سبز شدن شاخ در راس اینجانب شود .

اگر ممکن است این عزیزان توضیح بدهند که دقیقا این "همتشان" در کجای این مجتمع مشهود است؟ البته مطمئنیم که شهرداری در دریافت عوارض و هزینه ی صدور جواز حسابی "همت" کرده است .

ناخود آگاه دلم برای این عزیزان سوخت . در روزهایی که در همه شهر ها پروژه های قبلی دو سه باره افتتاح شدند تا عریضه خالی نباشد ، عزیزان خدمتگزار در خامنه ، حتی دسترسی به چنین پروژه ای هم نداشته بنابراین سراغ ساختمانهای شخصی ساز رفته اند . جهت اطلاع این عزیزان ، هفته ی دولت نماد کارهایی است که "دولت برای ملت" انجام داده است نه "ملت برای دولت !"

ولی حال که این دوستان ، نمی توانند حس "خدمتگزاری" و عطش "تبدیل شهر به بهشت" را به هیچ عنوان مهار کنند ، پیشنهاد میکنم اگر مردش هستند ، این همت را در پیگیری و راه اندازی "نساجی خامنه " مصرف کنند که آنهم یک روزی "با همت بعضی ها" فقط افتتاح شد اما تنها مورد استفاده ای که تا بحال داشته است "بز چرانی" در زمینهای آن است. هر چند که زمینش هم بایر است و به درد بز ها نمی خورد . والا ساختمانی را که یکنفر با خون دل و پوستی که شهرداریها از او میکنند آماده کرده است که "ننه جون " من هم میتواند افتتاحش کند و دم از "همت" بزند !

عزت زیاد!

نظرات  (۹)

اتفاقا فکر خوبیه. همه خوانندگان خبر که نمیدونن چه خبره و طبق معمول سیل تبریکات به شورایی ها سرازیر میشه و اونها به اصلی ترین هدفشون یعنی مورد تمجید قرار گرفتن میرسن و صاحب ساختمون هم یک تبلیغات مفت و مجانی برای ساختمونش میشه تو این روزای کسادی فروش مسکن .

اتفاقا من هم میخوام دو تا اتاق و یه دستشویی اونور حیاطمون بسازم از همین الان دعوت میکنم که شورا برای افتتاحش تبلیغات کنه و بگه با همت ما ساخته شد !!!!!
سلام و خسته نباشید . این کارا دیگه لوث شده  و دولت هماره از  این افتتاحات انجام میده و با توجه به اینکه مشکلاتی  در  یافتن موارد افتتاح در این سالها ایجاد شده  انجام اینگونه افتضاحات خارج از  تصور  نیست  مثلا افتتاح مرغداری  فهمی  در  تیل که در  سنوات گذشته با همت فرماندار  سابق  انجام شد بنابراین اگر  در  آسمان شهرستان گاو پرواز  کرد نباید شاخ از  راس  کسی  دربیاد .
پاسخ:
سلام دوست عزیز
از شما هم گلایه دارم
مدتهاست که هر روز سر میزنم و هیچ پست جدیدی نمی نویسید
نگذارید وبلاگهای بله قربان گو منطقه را قرق کنند برای خودشان
بنویسید لطفا
http://khamene.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%85.html





لازمه توسعه همه جانبه شهرها حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و  جلب مشارکت همگانی است.

بابک شریفی شهردار خامنه در حاشیه افتتاح مجتمع مسکونی-تجاری بهسامان خامنه گفت : لازمه توسعه همه جانبه شهرها حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و جلب مشارکت همگانی است.
شریفی عنوان کرد:باید بسترهای لازم جهت ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم  تا سرمایه گذاران با امنیت روانی بیشتری جهت  مشارکت گسترده تری در سرمایه گذاری و اشتغال زایی و افزایش سرمایه های شهری داشته باشند.
وی ادامه داد : با توجه به اینکه جمعیت غالب امروزه در شهرها ساکن هستند این امر لزوم هدفمند بودن توسعه شهرها و برنامه ریزی جهت رسیدن به هدف حداکثر رضایتمندی مردمی را نیاز دارد.شریفی با اعلام این مطلب که شهرداری و شورای اسلامی خامنه حمایت همه جانبه ای از افرادی که قصد سرمایه گذاری داشته باشند افزود :ظرفیت و پتانسیل بزرگی که در خامنه هست میتواند فرصتی بزرگ برای شهر و همچنین سرمایه گذاران بومی خامنه که مقیم مرکز و یا سایر شهرهای کشور باشد.وی با اشاره به ظرفیت عظیم گردشگری شهر خامنه عنوان کرد :تداوم روند توسعه شهر خامنه در گرو حمایت ازسرمایه گذاران در همه زمینه های شهری و منطقه ای از جمله گردشگری،صنعتی ، تولید ، خدماتی و صنایع تبدیلی هست .
پروژه  مجتمع تجاری-مسکونی بهسامان خامنه  در ۶ طبقه و زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع و با هزینه حدود ۱۲ میلیارد  ریال توسط آقای مهندس زلفی( مجری پروژه های بهسامان )و بصورت ۱۲ واحد مسکونی و ۷ واحد تجاری به بهره برداری رسید .
پاسخ:
اینا رو که خودمون میدونیم .
قسمت مهم قضیه اون همت شهرداری و شورای شهرش بود که نفهمیدیم از کجا در اومد !
دست رو دلم نزار  دوست من که خونه . از  وقتی  چند نفر  + نماینده و  از  ما بهترون برخوردی  عجیب  با ........... کردند و  هر  وقت هم ازشون دلیل کارشون رو پرسیدیم جواب  دادن که  نمی  خوایم تسوج پیشرفت کنه دیگه دستم به قلم نمیره و الا موضوع واسه انتقاد و ........... زیاده 
تازه دوسه بار هم پشت سر ما  حرف حق!  زدن که فلانی  حتما از  طرف شهردار  و شورا تطمیع شده که قلمش  رو گذاشته زمین .
الان طوری تبلیغ شده که حتی  ماما  هم حاضر نمیشه بیاد شهر  ما  چه برسه به مسئول  درست و حسابی  .
http://khamene.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%85.html
با سلام خدمت حمید خان راضی مدیر وبلاگ شبستر از زاویه ای دیگر
با توجه مطالب ارائه شده در وبلاگتان دوباره خسته نباشید عرض می کنم.بیانات شما شیوا و از یک زاویه ای مردمی و بدون اعمال نفوذ مسئولین می باشد.
بنده بعنوان یک خواننده مطالبتان و نه از بعد مسئولیتی در یکی از ادارات شهرستان می خواهم در این مورد انتشار یافته در سایت گلشن راز اطلاعاتی را به سمع و نظر جنابعالی و بازدیدکنندگان ارائه نمایم.
افتتاح پروژه مجتمع تجاری و مسکونی در خامنه در جهت استقبال و ارزش دادن به بخش خصوصی در روند ؟آبادانی شهرهای راکد و پیشرفت کم انجام شده است.این افتاح در برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان به پیشنهاد شهردار خامنه و بررسی کارشناس مربوطه انجام یافته اسن.و تنها دلیلی که در این برنامه بوده و است جهت اجرایی شدن و سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ساخت وسازهای روز در شهرهایی که در سطح شهرستان از بعد پیشرفت نسبت به آوازه و اسم و تاریخ شهری خیلی خیلی کم بوده،برنامه ریزی شده است.
به نظر شما خیلی احترام قائلم.منتهی شما هم حق بدهید که به دلایلی که اینجا قادر به ارائه نمی باشم،شهرهای بیشتر شهرستان خیلی راکد و پیشرفته رو به عقب داشته اند.باید مسئولین در این راستا میدانی وارد عمل شده و بیشتر وقت خویش را برنامه ریزی کنند.تا انشاء ا.. در شهرهای تاریخی شهرستان ما از جمله خانه،تسوج،وایقان،شندآباد و... شاهد پیشرفت و آبادانیشان باشیم.
در جهت ارائه استناد به ایجاد این پروژه می توانیم به شهرداری خامنه مراجعه و تصویر قبل از ایجاد این پروژه در مرکز شهر خامنه و بعد از احداث این مجتمع تجاری مسکونی مشاهده و قضاوت نمائیم.در افتتاح این پروژه اصلا مد نظر ما تبلیغات نام پیمانکار ویا سازننده این مجتمع نمی باشد.چرا که سرمایه گذار تا برای یک تومانش ،100 تومان برندارد کاری میکند و ما هم این را می دانیم..از اشتباهات تایپی و املایی احتمالی عذرخواهی میمکنم که بنا به کمبود وقت اتفاق افتاده است.
یا حق-موفق باشد
دوستدار مطالب وبلاگ شما م

پاسخ:
سلام دوست عزیز
هنوز جواب اون سوالمو که همت شهرداری و شورای شهر کجای این قضیه بوده نگرفتم
http://khamene.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%85.html
جواب شما هرگز گرفته نخواهد شد.چرا که سایت گلشن راز گزارش را اشتباها درج نموده است.و حق کاملا با شماست.
پاسخ:
سلام

برای گلشن راز که نفع و ضرری ندارد درج چنین خبری. احتمال میدهم که ایشان هم فقط نقل و قول نموده اند . منظورم اینست که منبع اصلی چنین خبری پاسخ مرا بدهد
منبع اصلی شما همانگونه که اشاره کرده ائید،شهرداری خامنه بوده و بایستی پاشخگو باشد.منتهی فکر کنم با اسم مستعار خامنه لی پاسخ داده.ولیکن پاسخ صریح نمی باشد!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">