شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

بنده چون از همون دوران بچگی !!!! تبلیغات تلفن همراه رو غیر فعال کردم عملا از تبالیغ ! رنگارنگ همشهریان محرومم ، اما امروز دوستی آمده بود و گلچینی از تبلیغ های پیامکی را پیش چشمم گشود !

تبلیغ پیامکی امری عادیست و معمولا بنگاههای اقتصادی برای برداشت سود بیشتر ارسال پیامک بصورت انبوه را جزو برنامه های تبلیغاتی خود ، در دستور کار دارند .

اما در این میان ، ارسال تعداد زیادی پیامک از طرف شهرداری شبستر برای من خیلی جالب بود . یک لحظه فکر کردم اگر شهرداری تهران برای خالی کردن هر سطل آشغال به شهروندان اس! میداد چه قیامتی می شد ! براستی هدف چیست ؟ ضمنا هزینه این پیامک ها از کجا و با اجازه چه مرجعی برداشت می شود و ضرورت این کار در چیست ؟

منظور اینست که ما داریم خیلی کار میکنیم و کسی قدر ما را نمی داند ؟ منظور این است که بر خلاف نظر سنجی موجود در سایت شهرداری ( که البته به دلیل اشکالات فنی !!!!!!!! حذف شد) که هشتاد درصد مردم از شهرداری بدون شهردار ناراضی هستند ، شهرداری دارد فقط محض رضای خدا تلاش شبانه روزی می کند و به محض اینکه یکدستگاه تراکتور در خروجی شهر حرکت کند ، بمباران تبلیغاتی شهرداری شروع می شود که آآآآآآآآآآآآآی مردم ما تلف شدیم از بس برای شما تلاش کردیم و شما حتی برای شهردار شدن ما که اینقدر خوبیم و گلیم یک قدم هم بر نداشتید؟؟؟ وای بر شما مردم قدر نشناس !

شهرداری شبستر

خواستم جوابی به سبک "راضی" برای چنین کار سخیفی بنویسم . اما دیدم سالها قبل یکی از شاعران شبستری ، پیش بینی چنین روزی را کرده و جوابی درخور ، به این کار داده است :



بیر کاسا آش ، اون قاشق ، سکگیز نمکدان ایسته مز

بش لپه آلتی نخود ، چورتکه قلمدان ایسته مز


چوب قاشق ، هیسلی سماور ، پیشلی چایدان آی داداش

زربناره سوزنی ، دومدوکلو فنجان ایسته مز


احتیاط ایله بو سوزده ، گئت بلد لردن سوروش

گر موافق گلدی طبعه دوز ، والا چیخ سووش


سویله ییم یا سویله میم آیا ، بش اون دامجی یاغیش

آلتی ساعت رعد و برق و باد و طوفان ایسته مز


قار یاغیب دامدا قالیبدیر ، بیر کوره ک محتاجیَم

اوچ یومورتا ، بیر قاشیق یاغ، بش چوره ک محتاجیَم


روز چرشنبه ، ات آلساخ ، بیر دیبَک محتاجیَم

هر کسین وار نذری وئرسین ، یوخدو دان دان ایسته مز


جالب اینجاست که روز شروع عملیات یک بلواری در یک جایی ! بلافاصله عکس ها در سایت شهرداری قرار گرفت و سیل پیامک ها به تلفن های همراه سرازیر شد. اما الان که رفتم و به محل مذکور سر زدم. کلیه ی تانکها (ببخشید لودر ها و ماشین آلات راهسازی) زمینگیر شده بودند. احتمالا با هر استارت هر کدام از این ماشینها ، یک پیامک برای شهروندان ارسال شود.


خدا وکیلی الان میفهمم که تلاش برای شهردار شدن (یا شهردار ماندن) در شبستر ، از تلاش برای ریاست جمهوری کشوردوست و برادر (کومور) هم سخت تره !


پیامک دانتان خالی از پیامک شهرداری مباد !

نظرات  (۶)

هر اس ام اسی که برای ما ارسال می شود ، چاله ای پر نشده در کوچه ی ماست . تخلفی نادیده شده در ساختمان همسایه است . و ظلمی است که منتخبین ما بر ما روا می دارند. بخدا قسم که تا عمر دارم در هیچ انتخابات شورا رای نخواهم داد . حتی اگر به دست و پایم بیفتند (چنانکه افتاده بودند)
این اس ام اس ها با پول من و شمت . با پولی که باید صرف سازندگی این شهر بشه فرستاده میشه و فقط و فقط هدف این است که بر اینهمه کم کاری شهرداری سرپوش گذاشته بشه و شورای شهر هم اینها رو میبینه و چون هدفش حمایت از یک نفر خاص هست سکوت که کرده هیچی ، تازه حمایت هم میکنه اما مردم دیگه گول این خیمه شب بازی رو نخواهند خورد .
اگر عمری بود و در انتخابات بعدی شورا ها زنده بودیم نشان خواهیم داد که توهین کردن به شعور مردم توسط چند نفری که تا دیروز بخاطر رای التماسمان را می کردند یعنی چه
سلام آقای حمیدخان راضی واقعا عالی بود خوشمان آمد. از سنگینی صلاح هم خوشمان آمد . یاشیاسیز
پاسخ:
سلام
لطف عالی مستدام
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴ وکیل دادگستری
آن بلوار تا دهسال دیگر هم تمام نمی شود. الان دیگر همه می دانند که اینها مانور تبلیغاتی است برای اینکه خودشان را از زیر بار شماتت مردم خلاص کنند . انشاء الله شهردار جدید بزودی خواهد آمد و بساط این بازی را بر هم خواهد زد
پیامک که سهل است اگر روزی ده بار هم بیایند در خانه مان دیگر بسمان است . هر چه تا بحال کشیدیم بس است . شورا منحل شود و شهردار جدید بیاید. دیگر این حناهای بی رنگشان پیش ما رنگ ندارد . من که پیامک های شهرداری رو گذاشتم تو Spambox موبایلم که حتی چشمم بهشون نیفته . اینا کاری کردن که تا آخر عمر از هر چی مربوط به شهرداریه بدم بیاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقای راضی یک سئوال داشتم البته خواهشا  نام اداره را نقطه چین بزار بعد جواب بده .چقدر رئیس اداره *****و میشناسید چه جور آدمی هستند اهل شعارن یا عمل یک خواسته ای ازش دارم میخوام اول تحقیق کنم بعد برم به شما اطمینان دارم که آدم حق و حقیقت گویی هستید میپرسم . ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز

من ازشون شناختی ندارم متاسفانه

شناخت که چه عرض کنم ، حتی اسمشونم نشنیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">