شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

چند لحظه پیش متوجه شدیم که تلاشهای بی وقفه ی کارشناسان و کارمندان و مهندسان و سرپرستان و حامیان و مخالفان بالاخره نتیجه داد و مسئولین شهرداری پس از ساعتها کار شبانه روزی که بی شک بدون دعای خیر مردم ممکن و میسور نبود ، بالاخره موفق شدند که ..........



این عکس که توسط خبرنگار ما گرفته شده است . چهره ی یکی از شهروندان را پس از شنیدن این خبر نشان میدهد که از شدت "خوشحالی و تعجب" به این صورت در آمده است.

بله . موفق شدند که گوشی تلفن را بردارند و شماره گیری نمایند و به کسی که سایت شهرداری را طراحی کرده بود بگویند که آرم بالای صفحه را عوض کرده و شعار "سال حماسه سیاسی ، حماسه ی اقتصادی" را با "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" جایگزین نماید !


                                 



بی شک امری چنین مهم که به نظر ناممکن می نمود امکان نداشت مگر با تلاشهای طاقت فرسای شهرداری چی های عزیز !!!! 

چی ؟  139 روز از سال گذشته؟ خوب چه اشکالی داره ؟؟؟؟ شما هم که بلدی همش منفی بافی کنی و فعالیتها و زحمات غیر قابل انکار دوستان و تلاشگران عرصه ی شهرداری رو سیاه نمایی کنی که ! 139 روز که چیزی نیست که ! تقریبا نصف سال ! همینشم برو کلاهتو بنداز آسمون هفتم ! بالاخره مسئله باید کارشناسی میشد. تلفن زدن به طراح سایت مگه به این سادگیاست؟


در ثانی مسئله که اینقدر مهم نبود که شما اینقدر گیر میدی ! حالا اگه حذف نظر سنجی مردم بود (البته بدلیل اشکالات فنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) شبانه هم انجام می شد چون احتمالا به نظر عزیزان ، دک کردن مردم خیلی مهمتر از نصب العین قرار دادن راهنمایی رهبری بوده !


متعجبم از اینکه چرا شورای شهر اینقدر کند عمل میکنه و برای چنین کار عظیمی !!! شهر رو پر از بنر و پلاکارد نمیکنه و از عزیزان و همچنین از خودشون ! تقدیر و تشکر نمیکنه که امیدوارم شورا در این مورد به امت عوارض پرداز توضیح بده !


لازم به ذکر است که در پی این اقدام بی سابقه ی شهرداری ، سهام کارخانجات اسفند دود کنی "ننه مریم" دو درصد افزایش پیدا کرده . سخنگوی بورس وال استریت در مورد جابجایی شاخص داو جونز برای تاثیر این عمل شهرداری بر روی سهام  "کارخانجات کشک سابی"  و "شرکت سهامی آب در هاون کوبیدن" توضیحی نداده است .


کاش می آورد مستی هر حرامی چون شراب      آن زمان معلوم می شد در جهان هوشیار کیست

نظرات  (۳)

در حالی که همه جا صحبت از حمایت از حیواناته و در تبریز هم مرکزی برای نگهداری از سگها تاسیس شده شهرداری شبستر با افتخار از کشتن سگها به عنوان یک اقدام !!!!!! در سایتش پرده برداری کرد ..
بخدا من موندم بعضی ها یه صندلی رو چقدر دوست دارن آخه؟
اینکه تازه اول کاره فرناز خانم
تو سایت شهرداری اگه یکمی تو قسمت اقدامات انجام شده بگردین ، درست کردن چهار تا مستراح تو پارک میشو بیست بار جزو اقدامات ذکر شده. شروعش ، پی ریزیش، و الان هم ادامه ساختش!
واقعا که باید به این سرپرست جایزه ی نوبل بدن !
اگر راست میگفتن چرا نظر سنجی مردم رو حذف کردن از سایت ؟ مگه نه اینکه ژست مردم داری میگیرین بخودشون اونم خیلی ناشیانه. بقول آقای راضی مردم علف نخوردن که بابا جون...
آقا روحت شاد . و آفرین به این نگاه تیز و البته زبان تیزت . امروز اولین باره اومدم تو وبلاگت خدا قوت منطقه بهت نیاز داره . ضمنا ادمای زنده هم ممکنه روحشون شاد باشه و البته  اصولا ادمای زنده روحشون شاد نباشه مرده محسوب میشن . ! موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">