شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم

سحری با نظر لطف تو بیدار شویم



حلول ماه مبارک رمضان رو به تمامی روزه داران (واقعی) شادباش میگوئیم و امید داریم که در این روز ها و شبهای عزیز حقیر را از دعای خیر فراموش نفرمایند.

ایضاً به.....


ایضاً به تمامی کارمندانی که آماده شده بودند تا در این ماه مبارک ، صبحها دیرتر بروند و ظهر ها زودتر برگردند اما با تصمیم جدید دولت ، نقشه هایشان نقش بر آب شد صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض میکنم. میدانم ! سخت است که آدم کلی برای این ساعتها برنامه ریزی کند و به یکباره کاخ آمال و آرزوهایش را با لودر ! در هم بکوبند .

کما فی السابق همگی میدانیم که حضور بسیاری از کارمندان ، فقط به اضافه شدن هزینه ی آب و برق و تلفن و گاز ادارات و همچنین کم شدن فاصله بین دفعات تخلیه چاههای سرویسهای بهداشتی ادارات کمک شایانی می کند . کم شدن ساعات "نشستن در محل کار" در ماه رمضان برای فردی که کل سال را در مرخصی (البته بشرط حضور در محل کار) می گذراند هر چند مطلوب است اما دل کارگرانی را که در ماه رمضان بدون کم شدن ساعات کار باید از چایی وسط کار نیز محروم شوند را خیلی می سوزاند .

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود و جمعی از اقشار آسیب پذیر (جاقا) را از مسئولین عزیزی که خبر به این خوبی را دادند اعلام میکنیم. دستتون درد نکنه . خیلی حال دادین .

از کارمندان عزیز هم در خواست میکنم (حالا دیگه کاریه که شده) که مثل همیشه ! رعایت حال ارباب رجوع را بکنند و حداقل به حرمت این ماه مبارک ، ارباب رجوع را کمی کمتر مورد لطف و عنایت (از اون نوعش) قرار دهند ! بخدا وضع جیب ها خرابه


آه اگر مستی نمودی هر حرامی چون شراب                       آن زمان معلوم میشد، در جهان هشیار کیست


توصیه دیگرم به کارمندان عزیز اینه که محض رضای خدا هنگام سحر مسواک بزنند و در طول صحبتهایشان از کلماتی که حرف "ه هوز یا حتی ح" دارد حتی المقدور خودداری بفرمایند و یادشان باشد که برای ما روزه نگرفته اند که توپ و تشرش را ما بشنویم . بخدا ما هم دعای سحر و افطارمان این است که خداوند کار انسان را به بیمارستان و دادگاه و کلانتری و تمام ادارات دولتی دیگر نکشاند ، ولی چکار کنیم که بعضی وقتها کارمان به اداره شما می افتد و مجبوریم پیشتان بیائیم . به هر حال خداوند تمام بندگانش را هم با کارهای سخت مورد آزمایش قرار می دهد (اینهم یکی از آن آزمایش هاست !)

برایتان آرزوی ماهی پر برکت (البته به لحاظ معنوی هااااا) و جیبی پر پول و لبی خندان و شکمی پر از طعام افطار و سحر دارم .

ایام بکام .


نظرات  (۷)

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۶ خادم الحسین
سلام علیکم
"نگویید رمضان بلکه بگویید ماه رمضان چرا که رمضان نام خداوند است"
ماه رضان بر شما عاشقان مبارک
به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
التماس دعا
یا علی مدد
مسافر ماه رمضان!! سفرت بی خطر، توشه ات فراوان باشد و سوغات من دعای شبهای قدرت!!

سلام! امروز که سحری بیدار شدیم همسرم میگه اینجارو ببین همه همسایه ها خونه هاشون تاریکه انگار کسی برا سحری بیدار نشده شایدم هنوز اینجا کسی به سن تکلیف نرسیده!!!!!

تنها جمله ای که به ذهنم رسید جمله معروف دکتر شریعتی بود که می گفت: "زیستن با چنین مردمانی درد است."
بعد با خودم گفتم اینا شوق و شور به سن تکلیف نرسیده هارو هم ندارن. خدا اینجا خیلی غریبه!!!
دعا کنین خیلی زود کارمون اینجا تموم شه. التماس دعا
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۷ جاقای سابق
فقط محض شوخی: حمیدخان! داری از اصطلاحات ما استفاده می کنی (بدون ذکر منبع).
در ضمن من خودم کارمند هستم و خیلی خوشحالم که دولت چنین تصمیمی گرفت. شغل کارمندی من طوری است که هیچگاه این قانون برای ما معنی نداشت (بصورت شیفتی کار میکنم). در سالهای گذشته می گفتند که این کمبود ساعات جبران شود. در حالیکه به اضافه کاری حضرات دوبل اضافه می شد و اضافه کاری ما کمتر!
طرف در وقت اداری با شورت ورزشی به سالن ورزشی می رفت و ورزش می کرد و در اتاقش نبود و در روزهای ماه رمضان که چنین ماست مالی کردنی نبود، دولت راه حل کم شدن ساعات را ارائه می کرد.
در ضمن هر کسی هوس خواندن قرآن را دارد می تواند بعد از وقت اداری در منزل خویش با طمانینه ی بیشتر بخواند و خداوند هم قبول می کند. (قابل توجه ستاد دورانی صبحانه ادارات با بهانه خواندن قرآن و معطلی مردم نسبت به انجام کارهایشان).
خـدا انقـده مهربونـه …

که دلـش نمیاد مـارو از مهمونـی بیرون کنـه!

هـی مـاه رو قایـم میکـنه …

هـی مـا تلسکـوپ هامـون رو قـوی تر میکنـم!

خــدا! سختـه دل کنـدن از سـفره ی تو …
خوب خانم یاسمن شما که اینقدر دل کندن برات سخته کاری نداره که . ماه رمضون که تموم شد یکروز عید فطر رو بخودت استراحت بده بعدش دوباره تا ماه رمضون سال بعد روزه بگیر مگه کسی جلوتو گرفته؟

چیزی که راه حلش اینقدر ساده است چرا غصه؟
خدایا ما رو از شر ریا در امان بدار
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان

در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .

ماه ضیافت الهی مبارک!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">