شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


خبر خوش برای دوستداران فوتبال


ایران هنوز شانس صعود به مرحله ی دوم را دارد



چه جوری؟


خیلی ساده است . اگر اتوبوس تیم ملی نیجریه تصادف کنه و همه شون بمیرن و هواپیمای تیم بوسنی هم سقوط کنه و بره ته دریا ، ایران میتونه به عنوان تیم دوم گروه ، به مرحله ی دوم صعود کنه


نتیجه گیری صدا و سیمانی : البته این شکست ها چیزی از ارزش بچه های ما کم نمیکنه ...


نتیجه حکیمانه به سبک قدیم : کار هر بز نیست خرمن کوفتن ...گاو نر می خواهد و مرد کهن!

۹۳/۰۴/۰۵

نظرات  (۴)

آخر بنده ندانستم چرا الکی اینقدر برای یک مساوی به خودمان افتخار می کنیم.مگه پولی کمتر از آرژانتین برای فوتبال ما خرج می شود؟آیا سابقه فوتبال ما کم است؟ آیا از بهترین مربی ها استفاده نمی کنیم؟با این همه خرج اگر 11 بازیکن ایران توی دروازه می ایستند و یک مساوی می گیرند باید اسفند دود کنیم ؟تیمهای کشتی وزنه برداری والیبال و تکواندو ومعلولین عزیز ما این همه با کمترین خرج افتخار آفرینند.به نظر من دیگه کافیه .ما 50 سال است فوتبال بازی می کنیم و خودرو می سازیم.ولی تحمیل هزینه اینها با نتایجشان به نظر من دیگر بیهوده و آب در هاون کوبیدن است.
از نظر تلویزیون تیم ملی سه حالت بیشتر نداره: برد مقتدرانه، مساوی ارزشمند و باخت چیزی از ارزش های ما کم نکرد
حسی که ما ایرانیا توی جام جهانی داریم همون حسیه که غرضی تو انتخابات داشت.
۱ - چه خبر آقای مظلومی؟ هنوز هم فیلم بردهایتان مقابل پرسپولیس را تماشا می کنید؟ باید هم تماشا کنید، این تنها افتخار شما در این فوتبال محسوب می شود. نمایش «دو رگه» هایمان را دیدید؟ درک کردید که چرا کی روش به دنبال بازیکنان «بین المللی» می گشت؟ متوجه شدید که هدف کارلوس چه بود؟ یادتان هست چگونه از قوچان نژاد انتقاد می کردید؟ کی روش دنبال چند بازیکن بی المللی می گشت تا «تجربه ی » تیم را بالاتر ببرد. فهمیدید نقش امثال گوچی و دژاگه در بازی دیروز چه بود؟ درک کردید که این بازیکنان «کلاس» متفاوتی از فوتبال را ارائه می دهند؟

۲-چه خبر آقای مجید کامپیوتر؟ چرا این قدر گرفته بودید بعد از بازی با نیجریه؟ همه ی ملت در آسمان ها بودند اما شما مانند کسی که ارث پدریش چپاول شده، ناراحت و گرفته به نظر می رسیدید. بازی مقابل آرژانتین را هم دیدید؟ همچنان اعتقاد دارید کی روش به لیگ ما کم توجهی می کند؟ دیدید چگونه از آن لیگ بی کیفیت بهترین ها را جمع آوری کرد؟ اوه، معذرت می خواهم آقای مجید کامپیوتر، متوجه نبودم که این لیگ خط قرمز شما محسوب می شود و فردی حق ندارد بد آن را بگوید. همیشه راهی برای انتقاد کردن پیدا می کنید، باز هم از کی روش انتقاد کنید، استفاده می کنیم.

۳ - سلام آقای مایلی کهن. هنوز هم بیانیه های فوق العاده می نویسید؟ الان هم «شجاعت» دارید دست به قلم ببرید و از بازی ملی پوشانمان بنویسید؟ این همان کی روشی بود که شما «کارشناسی» کردید و فرمودید هیچ جا نفر اول نبوده و به درد تیم ملی ما نمی خورد! اصلا معنی نفر اول و دوم را در فوتبال می دانید؟ آری، کی روش برود که امثال شما تشریف بیاورند و حماسه سازی کنند. یک بیانیه بنویس «استاد»، دلمان برای حرف هایت تنگ شده است.

۴ - سلام آقای مناجاتی، خوب هستین؟ چه خبر از اشکان دژاگه؟ هنوز هم اعتقاد دارید او یک بازیکن معمولی است؟ هنوز هم معتقدید بسیاری از بازیکنان لیگ برتر ما کیفیت بالاتری از او دارند؟ واقعا فکر می کنید او «غیرت» لازم را برای بازی در تیم ملی ندارد؟ نمایش اشکان را در بازی دیروز دیدید؟ اصلا معنی واژه ی «غیرت» را در فوتبال می دانید؟ بعید می دانم، اگر می دانستید به عنوان یک مربی داخلی این کشور، «غیرت» به خرج می دادید و از امثال دژاگه که از شما خیلی با غیرت تر هستند، حمایت می کردید. فقط خواهش می کنم ناگهان لب به تمجید از اشکان باز نکنید که فقط و تنها فقط خودتان را زیر سوال می برید.«استاد»، این همان بازیکنی بود که شما اعتقاد داشتید به درد تیم ملی ما نمی خورد.

۵ - سلام ژنرال. خواهش می کنم باز برچسب «اجنبی پرست» به ما نچسبان. البته ما افتخار می کنیم که «اجنبی پرست» باشیم ولی شما را نپرستیم. یادتان هست فرموده بودید کی روش فوتبال ایران را «تحقیر» می کند؟ تحقیر را دیدید؟ مایکل اوون، کریس رونالدو، کیهیل، جان دردن، پیرس مورگان و ده ها فرد دیگر می دانید از فوتبال ما چه گفتند؟ باور کنید «اجنبی پرست» بودن در این فوتبال شرف دارد آقای قلعه نویی. کی روش فوتبال ما را تحقیر می کند یا آن فردی که در جام ملت ها برابر تیم دوم کره سر افکنده از زمین خارج می شود؟ فراموشش کن ژنرال.

۶ - چرا فرار نمی کنید؟ مجالی برای ماندن نمانده. مملوء از «حسرت» و «حسادت» هستید دوستان. این پیروزی ها ذره ای به شما تعلق ندارد. به شمایی که چیزی جز چوب لای چرخ گذاشتن، بلد نیستید. حق ندارید با این افتخار آفرینی ها شادی کنید چرا که شما باعث عقب ماندگی فوتبال ما هستید. اما می خواهم یک مژده هم بدهم، کی روش به احتمال زیاد تیم ملی ما را ترک خواهد کرد. آماده باشید دوستان، کانال زدن را آغاز کنید ببینیم چه کسی قدرتمند تر است. تشریف بیاورید، این شما و این هم تیم ملی فوتبال...

۷.سلام آقای پیمان یوسفی. هنوز هم فکر میکنی مسی با بازی جلوی ایران آقای گل میشه؟

۸.سلام آقای درخشان. هنوز هم نیشتان باز است، هنوز هم پشت صحنه ... می کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">