شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

من واقعا تبریک میگم به این سرعت عمل ! خدایی کف کردم ! انتظار داشتم ماهها بعد بعد از تشکیل جلسه و مطرح شدن تو کلی شورای اداری و تقاضای 100 میلیون تامین اعتبار و شرکت در همایشها و مراسم و دعوت و روبان بریدن و حق ماموریت و پاداش و اعلام آمار عرضی و طولی ! ، چنین کاری انجام بشه و بعدش هم تو یه وبلاگی ! از مدیران دست اندر کار تقدیر و تشکر و مصاحبه بشه و برخی افراد هم که نقش "ماشین تشکر کن" وبلاگ ها رو بازی میکنن بیان و فرت و فرت ! تبریک بگن ولی وقتی دیدم با چنین سرعتی انجام شده تصمیم گرفتم خودم دست بکار شم و تا بقیه مرده خور ها نرسیدن ، خودم اولین تبریک رو بگم.

اما اصل ماجرا  ........

هفته قبل داشتم میرفتم کتابخونه شیخ محمود شبستری که بپرسم حق عضویتش چقدر شده !  که درست روبروی کتابخونه و روی دیوار پست ترانس برق ( یا یه چیزی تو همین مایه ها!) چشمم به یه آگهی خورد به این گندگی !


تعجب کردم که چرا سالهای سال من به این آگهی رنگ و رو رفته که به اندازه ی کل دیوار نقاشی شده توجه نکرده بودم . اگر یادتون باشه تصویر یه کودک بود که به احتمال زیاد دچار سندروم داون شده بود و زیرش هم نوشته بودن :

"با این همه جمعیت آینده ی من چه خواهد شد؟"  بقیه اش رو دقیقا بخاطر ندارم ولی یادمه که در مذمت افزایش جمعیت و مزایای داشتن فرزند کمتر افاضاتی انجام گرفته بود .


بمحض دیدن تابلو تصمیم گرفتم عکسی ازش بگیرم و تو همین وبلاگ در موردش مطلب بنویسم تا ایادی استکبار و اسرائیل غاصب و بحرین و عربستان و کلی جاهای دیگه بدونن که ما بیداریم و گول این حرفا رو نمیخوریم و سی و چند سال هم وانمود میکردیم که گول خوردیم والا داشتیم کار خودمونو میکردیم و به این وسیله مشت محکمی به دهان و پک و پوز یاوه گویان و صهیونیسم بین الملل بزنم !

افزایش جمعیت

روز پنجشنبه که برای شرکت در مراسم چهلم شادروان قربانی عازم بودم ، دوربین رو هم برداشتم که از این تابلوی استکباری هم عکس بگیرم ولی با کمال تعجب دیدم ترانس مذکور بصورتی بسیار تمیز و درخور شهروندان ! سیمانکاری شده و رنگ کرمی یکدست آن حتی تصور اینکه چنین آگهی منفوری بیست سال روی اون نقاشی شده بود رو هم از ذهن پاک میکنه !


من بنوبه ی خودم اینهمه سرعت عمل رو به مدیران دست اندرکار و کارگران سیمانکار ! تبریک میگم . حداقل یکبار هم که شده مسئولین شهری پا رو از حد گرامی داشتن ! و تبریک گفتن! فراتر گذاشتن . واقعا اگر این جدیت در امور اقتصادی بخرج داده میشد ما الان داشتیم به چین کامیون صادر میکردیم و اگر این سرعت عمل در مورد عمران شهری هم بخرج داده می شد الان شهردار توکیو و شهردار نداشته ی شبستر ، این دو شهر رو دختر دایی پسر خاله ! اعلام کرده بودن .


برای اطمینان سری هم به بقیه ترانسهای برق زدم گفتم شاید یه طرح عمومی بوده ولی فهمیدم لطف فقط شامل حال دیواری شده که شعار صهیونیستی کنترل جمعیت روش نقش بسته بود !


با کمال تشکر از مدیر ها و حتی سرپرست ها! ایشالا قسمت بشه تو طرح افزایش جمعیت بتونیم اینهمه زحمات شما رو جبران کنیم . (لال و بی ایمان از دنیا نری بگو ایشالا!)


خواهشا اسفند دود کردن را حتما جزو برنامه های روزانه مقرر فرمائید

زیاده عرضی نیست

نظرات  (۷)

چش نخورن ایشالا
ایشلا
ایشالا
ماشالا
همه این کارها نمایشی و تبلیغاتی است و فقط و فقط میخواهند بگویند چون فرمان رهبری در این مورد صادر شده ما هم بیکار ننشستیم و آگهی کاهش جمعیت را پاک کردیم . چرا وام ازدواج بانکها قطع شده است ؟ چرا تهیه جهیزیه و مراسم عروسی برای خانواده ها تبدیل به کابوس شده ؟ مسئولین محترم که انتظار ندارند بدون ازدواج فرزند آوری کنیم؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه فکر نمی کنم
بهتره که در مورد دونفر اعضای شورا که در حال تعلیق شدن هستند بنویسید. وای که چه حالی میده اجرای قانون و عدالت.
پاسخ:
اگه اسماشونو میدونین یواشکی بمن بگین تا یه حالی بهشون بدیم تو وبلاگ
من که خودم از دست این شوربای شهر دلم خوووووووووووونه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای راضی احتمالا خبرهای مسابقات پرس سینه رو شنیدید

اعضای هیات بدنسازی 1 هفته جون کندند سالن رو  جارو کردن از دئیسش گرفته تا مسئولین دیگش و  مسابقات رو به شکل عالی در حد مسابقات گشوری برگزار گردند ولی نامی از این عزیزان برده نشد وهمه چیز به نام آقای ***** خورد واقعا به شهرمون متاسفم که از این چیزها به راحتی رد می شویم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز در لینک صفحه ای که فرستاده بودید اسمی از شخص نامبرده نبود. هر چند که در کشور ما این مسئله بسیار جا افتاده است و همانند اسب مسابقه ای که می دود اما جایزه را به صاحبش می دهند ، معمولا زحمتکشان اصلی هر قضیه در زوایای پنهان می مانند اما این را هم در نظر بگیرید که اگر اشکالی در روند مسابقات به وجود می آمد آیا از آن عزیزان یاد شده کسی انتقاد میکرد ؟ مسلما آن موقع تمام انتقادات متوجه مسئول مستقیم می شد. مسئولیت همیشه با اختیارات همراه است هر چند که زحمات اعضای تشکیل دهنده ی مجموعه نباید نادیده گرفته شود .
سربلند باشید
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۶ شبستر میزبان شایسته مسابقات پرس سینه استان
http://azarbb.ir/
آفرین به همشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">