شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سرانجام گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی قرائت شد. گزارشی که در مجلس هشتم به خاطر کارشکنی ها و تعابیر مختلف از برخی بندهای گزارش به صحن مجلس نیامد و در مجلس نهم علی رغم این که ۹۰ درصد اسناد آن گم شد! و نهایتا در زیر زمین تامین اجتماعی پیدا شد! بالاخره مجال یافت تا در مجلس قرائت شود.

در این گزارش .....

مشخص شد که چه مبالغ سنگینی از جیب کارگران و پرداخت کنندگان بیمه تامین اجتماعی به مقامات، شخصیت ها و حتی نمایندگان مجلس بذل و بخشش شده است. معلوم شد که از همشهریان آقای مدیر هر کس پایش به تهران رسیده ۵ تا ۲۰ میلیون تومان پول گرفته است. آشکار شد که صدها شرکت از مجموعه شستا به بابک زنجانی ابر بدهکار نفتی واگذار شده است.

اما نکته جالب و مهم گزارش این که، اسامی گیرندگان هدیه های میلیونی خوانده شد، به جز نمایندگان مجلس! همان هایی که اصلی ترین وظیفه شان نظارت بر اجرای قوانین است آن هم با دو بازوی اصل نود و دیوان محاسبات.

حالا اسامی این ناظران و وکیلان ملت، محرمانه مانده تا کسی از فضاحت آنان باخبر نشود اما مردم می گویند؛ مدرش شهید راه نظارت بود و زندگی اش را همه دیدند؛ او چون حاضر نشد وکیل الدوله رضاخان شود، شهیدش کردند.

آنها بر این باورند؛ نماینده ای که از دولتمردان، پول یا هدیه بگیرد، دیگر نماینده مردم نیست، او عنوانی جز “وکیل الدوله” در مجلس ندارد. کسی که حاضر شود رقم هایی از ۵۰۰ هزار تومان تا حداکثر ۵ میلیون تومان! حق سکوت بگیرد، واقعاً باید به حال این افراد افسوس خورد!

مردم از هیئت رئیسه می خواهند تا اسامی متخلفان را رسانه ای کنند تا سایر نماینده مجلس در معرض اتهام تعدادی اندک قرار نگیرند. این اسامی را می خواهند تا در دور یعدی انتخابات مجلس، به افراد خودباخته و سرسپرده و کسانی که صدای مردم نیستند رای ندهند. می گویند، هیات نظارت مجلس بر نمایندگان و قوه قضائیه بدون تعارف و مماشات با نمایندگان متخلف و خاطی برخورد کند.

نظرات  (۱)

نمایندگان محترم اعلام کرده اند که پولها و کارتهای هدیه ای را که دریافت کرده اند . صرف خود نکرده اند بلکه این پولها را در حوزه های انتخابیه شان صرف رسیدگی به امور فقرا کرده اند . البته ناگفته پیداست که چنین کمکهایی (حتی در صورت واقعی بودن) کوچکترین ارتباطی به رای آوردن این نمایندگان در دوره بعدی انتخابات مجلس ندارد !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">