شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

مدیون منین اگه فکر کنین تصور برخی از شهروندان اینه که این همه به رخ کشیدنهای مقام اولی در سالهای ماضی توسط ادارات و تبریک گفتنشون به همدیگه ، کوچکترین ارتباطی به فرا رسیدن زمان تعویض برخی از مدیران و علاقه ی بیش از حد شون به میز و صندلیشون داره . اصلا ماها که همچین فکری نمیکنیم و چون عادت داریم مثبت اندیش باشیم ، همیشه تصورمون بر اینه که مدیران ادارات فقط از سر شوق خدمت به مردم همیشه در صحنه ، و بدون هیچگونه چشمداشت ، مثل شمع می سوزند و نور می افشانند ! (البته آخرین اخبار حاکیست که قراره برخی از این مدیران گاز سوز بشوند) و گاهگاهی هم برای اینکه تبریک دانی مردم خالی نباشه ، قهرمان شدنشون در سالهای قبل رو به خودشون و ما ملت شریف تبریک میگن و صد البته بنر هم میزنن ، والا امکان تعویض برخی از اینها کوچکترین ارتباطی به موضوع نداره و افرادی هم که گاهگاهی دور هم جمع میشن و دنبال راهکار برای ابقای فلان مدیر هستند کاملا بصورت خودجوش ! و فقط برای رضای خدا اقدام میکنند !

اما ....

خوب بود که عزیزانی که بصورت خودجوش ! اول شدن خودشون رو به ما تبریک میگن! در ذیل اون بنر هایی که فقط اعداد 90 به بالا در اون نوشته میشه ، اگر جا بود می نوشتن که این نظر سنجی ها رو کی انجام داده ، چه جوری انجام داده و نتیجه اش رو کی باید تایید کنه ! مردم یا خود آقایون ؟(بقول علی دایی)


باور می کنین سایتهایی مثل "کیتکو"  و "بلومبرگ" و امثالهم چندین بار برای مسئولین ادارات شهرستان نامه نوشتن تا این روش نظر سنجی منحصر بفرد رو که همه ی نتایجش بین نود تا صد باشه به اونها هم یاد بدن ولی اوشون قبول نفرمودن ؟!؟


خوب یادمه یکی دو باری مراقب کنکور بودیم و بعد از جلسه ی امتحان فرم های نظر سنجی رو جمع میکردیم و اونهایی رو که مثلا نوشته بودند نور محیط کافی نیست ازشون جدا می کردیم و برگه ی سفید جاشون میذاشتیم ! یکی اومد اعتراض کرد ! گفت چرا برگه ی سفید ؟ لا اقل یه تشکر از خودتون بنویسید روش که شاید تشویقی چیزی واستون بیاد !


من نمیدونم وقتی رضایت مردم از ادارات صد در صد هست ، اینهایی که میان بیرون از ادارات و لعن و نفرین میکنن یا زبانم لال افحاش (جمع فحش) چارواداری می دهند احتمالا یا جزو اجنه و ارواح هستند یا از سیاره ی پلوتون آمده اند یا اصلا چنین افرادی وجود ندارند و ما فقط تصور میکنیم که چنین افرادی رو دیده ایم ؟


روال نظر سنجی که در ادارات بسیار جالبه . برگه ای که باید علامت بزنید و بدهید دست کسی که مستقیما کار شما دست ایشونه ! مطمئنا آدم باید اکالیپتوس خورده باشه که در چنین شرایطی ریسک کنه و اوضاع واقعی ادارات رو بنویسه !


در ثانی ، پارسال که اول شده بودین گوش فلک رو کر کردین که ما اول شدیم ! علم کردن اول شدن سال 91 ، در نیمه ی دوم سال 92 چه مفهومی میتونه داشته باشه؟ جز اینکه ذهن های منتقدی مثل من رو متوجه این موضوع بکنه که این مسئله بعد از تعویض استاندار داره اجرا میشه و مستقیما به امکان تعویض احتمالی برخی از مدیران برخی از ادارات ربط داره ؟


واقعا انتظار دارین من باور کنم که در صد رضایت مردم از شهرداری و بنیاد مسکن و ثبت اسناد و ....  بالای 90 درصد هست؟ و بالاتر از اون باور دارین مردم بعد از اینهمه مار خوردن و افعی شدن معنی تبریک اول شدن مسئولان به مردم ! را از طریق خود ادارات متوجه نشوند ؟


اگه واقعا اهل نظر سنجی هستین میخواین یه نظر سنجی مخفی تو فضای مجازی بذاریم که متصدی نظر سنجی کانه شمر بالای سر ارباب رجوع نایستاده باشه ؟ هستییییییییییییین؟؟؟؟؟  میدونم که نیستین دیگه ... 


میدونم که در اینجور مواقع همگی تشریف می برین تو این کوچه


اما جهت اطلاعتون از اینکه سیاه کردن ماها به این سادگیا هم نیست یک عکس از مغازه جد بزرگوار براتون میذارم . بقیشو خودتون حساب کنین تا آخر......



خوش بود گر محک تجربه آید به میان           تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

نظرات  (۲۱)

سلام آقای راضی
جهت اطلاع شما عرض میکنم که این اعدادی که میبینید در اون بنر ها نوشته شده کمکی است برای اینکه کمی ذهن ریاضی شهروندان به کار بیفتد. در ریاضیات جدید مبحثی داریم به عنوان مکمل اعداد . مثلا مکمل 2 یا مکمل هشت. در این تابلو هم مکمل صد اعداد واقعی نوشته شده و خواننده ی محترم باید عدد نوشته شده را از 100 کم کرده و نتیجه را به عنوان عدد واقعی منظور کند . مثلا عدد 98.5 بیانگر این است که باید 98.5 از عدد 100 کسر شده و عدد 1.5 به عنوان نتیجه واقعی که نشان دهنده ی میزان رضایت مردم است در نظر گرفته شود .
پاسخ:
بنظر من شما خیلی آدم مثبت نگر و خوشبینی محسوب میشین چون خود همون 1.5 هم هم از نظر من خیلی زیاده !

هفت نفر از خطرناک ترین افراد درادارات

 
-1-آدمی که می گوید، « هر کاری بخواهید برایتان انجام می دهم»

او قول هایی می دهد که فکر می کند شما خواهان شنیدن آن ها هستید، ولی هرگز نمی تواند آن ها را عملی کند او می گوید که می تواند شما را با یک مشتری خوب مرتبط کند، و در حالی که شما خود را برای برخورد را با یک مشتری فرضی آماده می کنید، او برای عدم توفیق خود در تحقق بخشیدن به قولی که داده عذر و بهانه تراشی می کند. هرگز نمی توان راهی یافت که حتی برای یک بار هم به چنگ این گونه آدم ها نیافتیم، ولی اگر دفعات بعدی در دام این ها بیفتیم هیچ عذری نخواهیم داشت

 2
-آدمی که مدعی است همه چیز می داند

این گونه آدم ها، به زعم خود، دایره المعارف متحرکی هستند، که هر چیزی را، لااقل یک بار دیده، شنیده یا تجربه کرده اند. هیچ چیزی برای آن ها تازگی ندارد. این جور آدم ها به عنوان « کعب الاخبار» سازمان خود شهرت دارند. ولی باید حواستان را جمع کنید که می توانند شما را گول بزنند. آن ها مغز یک کامپیوتر سریع، اعتماد به نفس یک قهرمان، و حس ششم یک مار را دارند. تنها عبارتی که نمی توان در قاموس آن ها یافت عبارتند از ، « به کمک نیاز دارم» ، « اشتباه کردم» و « نمی دانم». آن ها دارای یک سری نظریات کلی و قالبی (کلیشه ای ) اند، و اگر از آن ها مشاوره ای بخواهید، به سوابق و نمونه هایی استشهاد می کنند که احیانا به گمراهی تان منجر می شوند

 
3- افراد « همیشه موافق» 

او برای هر پیشنهادی یک کلمه امید بخش و دلگرم کننده دارد، زیرا نمی خواهد خلاقیت و قوه آفرینندگی را در افراد خاموش سازد. عبارات مورد علاقه او عبارتند از، «موافقم»، «بگذار آن را بپرورانیم» و متاسفانه این پایان کار است. موافقت او هر پیشنهادی را در بر می گیرد، لذا یک چنین موافقتی عملا بی معنا است. اگر گوش به حرف او کنید که می گوید، « بارک الله، همینطور ادامه بده» وقت خود را به هدر داده اید، و چیزی نخواهد گذشت که بایگانی شما پر از پروژه های ناقصی خواهد شد، که اگر بتواند آن ها را به یاد بیاورد، شمایی تیره و تار از آنها خواهد داشت
 
4- محرم راز و یار دمساز

او در هر کاری فضولی می کند، خیلی حرف می زند، و کار همیشگی اش بدگویی، یاوه سرایی و پرگویی است. وقتی به شما می گوید، « می توانم سر نگهدار باشم» قطعات بدانید که نمی تواند. او برای هر بخش از اطلاعاتی که از شما بیرون می کشد، گویی مجبور است بخش از اسرار دیگران را افشا کند. اگر او علاقمند به بازگو کردن اعترافات و اسرار دیگران درنزد شماست، درباره شما و اسرار شما به دیگران چه خواهد گفت؟

 

5-  آدم های صرفا اداری

روسا معمولا این آدم ها را دوست دارند. آن ها تا دیر وقت کار می کنند، روی هر مساله جزیی سر و صدا راه می اندازند، و برای خود استانداردهای بالایی را در نظر می گیرند. البته مسایل را برای خود آسان می گیرند: تنها روی مسائل جزیی و بی اهمیت حساسند. آن ها در هر دقیقه از زور چه گیره های کاغذ ( کلیپس) را بشمرند، و چه به حساب و کتاب بپردازند، خر خود را می دانند و کار ندارند که اصلا حرکتی دارند یا به جایی می رسند یا نه. آن ها در بوروکراسی پیشرفت می کنند، و غالبا رییس شما می شوند. مواظب اینها باشید
 
6- آدم های بی استعداد ذاتی 

این گونه آدم ها به درد هیچ کاری نمی خورند.آن ها از راه انداختن و استفاده از دستگاه فتوکپی و یا ماشین قهوه عاجزند ( و نوعا از شما کمک می خواهند. ) لذا به طریق اولی نمی توانند کار کردن با کامپیوتر را یاد بگیرند ( و سیستم شما را کندتر می کنند. ) آ نها از عهده کنار آمدن با یک مشتری و ارباب رجوع معمولی بر نمی آیند ( و آن ها را معمولا به شما حواله می دهند). آنان برای هر « چیز مطمئنی» در دسترس اند، و در غیر آنصورت غایب

7- آدم های بی استعداد مقطعی

بزرگترین استعداد اینها در استخدام شدن و کار گرفتن است.دومین استعداد شگرف اینان هدف گیری نقاط کور شما با چرب زبانی اش است. آن ها را به ندرت می توان شناخت، مگر اینکه خیلی دیر شده باشد.

 

۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۸ فرهاد رنجبر
جالب اینست که اگر قصد بزرگداشت افرادی هست که نمونه شده چرا از خانم سنبلدوست که کارمند نمونه شده بود هیچ سخنی به میان نیامد ؟ بجای این بنر میلیونی نمیشد یک پارچه نوشته بیست هزار تومنی برای ایشان بزنند؟ چون تقدیر از ایشان برای هیچکس بقول خود شما "نان" نداشت همه در مورد آن سکوت کردند حتی وبلاگهایی که ادعای بیطرفی و حقیقت گوئیشان گوش فلک را کر کرده است . واقعا چرا ؟؟؟
پاسخ:
پاسخ بسیار کوتاه است و تاسف برانگیز ....
کسی نمی داند !
با سلام
مطلب شما در سایت گلشن راز باز نشر داده شد.
با تشکر

-------------------------------------

سایت گلشن راز آماده برگزاری یک نظر سنجی عمومی در این مورد در فضای مجازی است.

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۷ باز نشسته
سلام آقای راضی ممنونم از اینکه حرف دل مردم را می زنید
من خودم وقتی وارد ادارات می شوم حتما یکی از این کاغذهای نظر سنجی در مورد تکریم ارباب رجوع را میگیرم . چون خیلی به درد یاد داشت نوشتن می خورد. از مسئولین میخواهم این برگه ها را به تعداد نامحدود در اختیار مراجعین قرار دهند تا مشکل برگه یادداشت ما حل شود . چون برای آنها فرقی که نمی کند روی آن چه نوشته باشند . آنها در نهایت همیشه اول ! می شوند !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا مایه تاسف و مایه خنده است که ********* به مردم به دلیل اول شدن خودش تبریک میگه و ******* خودش رو اول اعلام میکنه در حالیکه برای جدول کشی 800 متری (جلوی جهاد تا اتش نشانی) امار 500 میلیون تومانی میده بعد میبینن خیلی ضایع شده به 50 میلیون کاهش میدن در حالیکه 5 میلیون هم برای این امر زیاد است و .............
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۲۴ دانشجوی دانشگاه آزاد صوفیان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام خدمت آقای راضی

باید به عرض جنابعالی و همشهریان عزیز برسانم اینجانب با تبلیغات گسترده در سطح منطقه و اعلام 40 درصد تخفیف وارد دانشگاه آزاد ****** شدم ولی بعدا متوجه شدم که این موضوع توسط آقای ******* ( معاون وقت دانشگاه آزاد صوفیان) مطرح شده تا سبب فریب افراد جهت ورود به دانشگاه شود و بعد از یک ترم چون دیگر کار از کار گذشته بود  به تحصیل ادامه دادیم و زیر بار فشار شهریه ماندیم. همینک ایشان مجددا در دانشگاه آزاد ***** که ریاست آنجا را برعهده دارند اینکار را انجام می دهند و وعده تخفیف و نمره بالا را به ورودیهای جدید می دهند تا کارایی و مدیریت خود را نشان دهند.
اگر سایتهای مختلف را ببینید تقدیر و تشکر فراوان از ایشان خواهید یافت مثلا وبلاگ ***** که با پول هر کاری را انجام می دهد و تبلیغات اینگونه افراد را انجام می دهند.

همه ما میدانیم که نمازجمعه شبستر ساعت 30/12 شروع و حوالی ساعت 14 تمام میشود اما سایت شبستر نیوز  ذهن امام جمعه شبستر را از غیب خوانده و قبل از آنکه حاج آقا محمدزاده لب بسخن بگشاید و خطبه های اول و دوم را برای نمازگزاران بخواند ایشان خطبه ها را در سایت خودش قرار داده است تا ثابت کند بجای آنلاین قبل لاین است باور نمیکنید به این آدرس و تاریخ و ساعت مراجعه نمائید اگر با خواندن این انتقاد اصلاح یا حذف نکند

http://shabestaronline.ir/?p=985

 

 

کد خبر: 985
تاریخ انتشار: ۱م آذر ۱۳۹۲  ساعت۱۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش خبرنگارشبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته که درمسجدجامع شبستر برگزار شد گفت :مهم ترین مسئله در نهضت امام حسین (ع) شناخت بروز دشمنان و دوستان آن حضرت می باشدو .............................

پاسخ:
سلام
دوست عزیز این مسئله ممکن است مربوط به ساعت سرور باشد . در ثانی ممکن است وبلاگ نویس قالب مطلبی را آماده کند و بعدا آنرا تکمیل کند که در چنین مواردی ساعت اولیه ملاک قرار میگیرد . اگر هم که ایشون این نظر رو خوندن خودشون میگن چرا اینجوری شده ولی خوب حرفهای یک نفر رو که نمیشه اینقدر دقیق از قبل حدس زد که . این نظر نشان از دقت و تیزبینی شما دارد که لازمه ی زندگی امروزه ی همه ی ماهاست . ایکاش مدیران ادارات هم یکهزارم دقت نظر شما رو داشتند
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۷ خان چوبان
واقعا آدم خندش  میگیره  وقتی  همه دارن مینویسن و  سالها میگذره  و روال ادامه داره 
با سلام خدمت حمید خان،
در مورد مطالب ارائه شده می خواهم چند مورد براتون از صدق دل بنویسم:
1-تحلیل کلی  شما واقعیت دارند و هیچ کس نمیتونه بگه از ادارات و کارو عملکرد مدیران راضی هستند.
2-این بنر و انتشار آمار جدول هیچ ربطی به ماندن و یا نماندن مسئول ارشد شهرستان و مدیران ندارد.
3- منیع ارائه جدولی که انتشار دادین را زیر همان بنر نوشتن.لطفا نترسید و از نزدیک برین اونم بخونید تا بعد از مطالعه بدونید که موضوع بند 2 درسته.
4-آقای راضی من از دوستداران شما بخاط قیافتون نه بلکه بخاطر مطالب بجاتون هستم،منتهی در این موضوع دقت شما کم است.اینم بدلیل دل پر از مسئولینه که باید همیشه دلتون بدون کینه باشه تا خوبتر ببینید و خوبتر و کاملتر قضاوت کنید.
پاسخ:
سلام دوست گرامی
اون منبع رو من هم خوندم ، اصلا بحث سر این نیست که آیا این اعداد و ارقام مستند هستند یا خیر و نیز بحث سر اسم منبعش نیست. لطفا مطلب رو یکبار دیگه مطالعه بفرمائید. صحبت من سر نوع انجام نظر خواهی است . مطمئنا نظر ارباب رجوع باید از خود ارباب رجوع پرسیده شود اما به چه صورت ؟ وقتی من به اداره ای مراجعه میکنم و نظر سنجی کاملا علنی است بخاطر انجام شدن کارم و رودربایستی که بدلیل آشنایی دارم ، نظر واقعی ام را درج نمیکنم. نظر سنجی باید مخفی و آزادانه باشد . انگار شما بخواهید برای مجلس نماینده انتخاب کنید : نظرتان را باید علنی جلوی همه بنویسید و تحویل خودشان بدهید . قبول بفرمائید که رای گیری در این شرایط نتیجه ی واقعی نمیدهد .
چیزی که من میبینم اینست که من خودم که جزو این مردم هستم و آدم پر توقعی هم نیستم ، خدمات ارائه شده در ادارات را بسیار پایین تر از آنی که باید باشد ، میبینم. و با هر کس هم که حرف بزنم همین نظر را دارد (قریب به اتفاق) و آنجا که عیان است چه حاجت به بیان است؟
هر کدام از این ادارات که نامشان آمده آیا حاضرند در یک نظر سنجی اینترنتی که رای گیری آن مخفی باشد شرکت کنند ؟ اگر جواب مثبت باشد و اعداد به دست آمده نصف همین مقدار هم باشد من رسما از تمام ادارات و مدیران محترمشان در همین وبلاگ عذر خواهی خواهم کرد. پاک کردن صورت مسئله راه حل مسئله نیست . اگر اینقدر که مدیران برای جلوه و بزرگنمایی کارهایشان تلاش می کنند یکدهمش انتقاد پذیری داشتند باور کنید کشور ما الان بزرگترین قدرت اقتصادی جهان بود ....
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۸ روابط عمومی ادارات شبستر
با سلام خدمت مدیر وبلاگ شبستر از زاویه ای دیگر،
خواهشا قبل از مطالعه منبع ذکر شده در این بنر زود قضاوت نکنید.
این طرح سنجش رضایت مندی توسط جهاد دانشگاهی استان و مدیریت توسعه منابع انسانی  استانداری اعلام شده است.هیچ استانی و نهادی در استان نمی آید خودش را در اخر از همه بسنجد و فرمانداری شبستر را اول اعلام کند.کتاب انتشار یافته را بیابید و بعدا مطلب بنویسید.
با تشکر

پاسخ:
سلام
چون نویسنده ی کامنت همان نویسنده ی قبلی (همشهری ) هستند و با حفظ سمت به عنوان روابط عمومی همه ی ادارات هم انجام وظیفه میکنند نیازی به اطاله ی کلام و تکرار مکررات و توضیح واضحات نیست . همان پاسخی را که به نظر قبلیتان داده مجدد مطالعه بفرمائید . در ضمن باز هم تکرار میکنم که نظر مردم بایستی توسط مردم منتشر شود نه مدیریت توسعه منابع انسانی استانداری.
مطلبی هم که یادم رفت در پاسخ نظر قبلی بپرسم اینه که فرمودید بخاطر قیافه ی من مطالب رو نمیخونین بلکه بخاطر مطالبشه. مگر کسی از خوانندگان بخاطر قیافه ی من مطالبم را میخواند . اگر ملاک این باشد که ماشا الله تمام وبلاگ نویسان منطقه خوشتیپ تر و تو دل برو تر از بنده هستند که ؟؟؟!!
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۶ در پاسخ آقای روابط عمومی
سلام حمید خان
در جواب این دوستمون هر چند که پاسخ شما جامع و کامل بوده باید عرض کنم که گیرم که اول شده یه اداره ای. به ما چه ؟ چی گیر مردم عادی میاد فقط خودشون برای خودشون لوح تقدیر میدن و پاداش میگیرن. مردم عادی چه نفعی براشون داره که تازه به مردم تبریک هم میگن ؟ یه بچه هم میدونه که این تبریک یعنی مردم ما اول شدیم به ما تبریک بگین و ازمون حمایت کنین تا بیشتر بمونیم. در مورد چهره هم که ایشون گفتن بی تاثیر نیست . چهره یکی از وبلاگ نویسای شبستر رو آدم تو خواب ببینه از وحشت زبونش بند میاد. چهره هم خیلی موثره
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۲ شبسترنیوز
با سلام به عرضتان می رساند این نماز گزار  در نماز جمعه جمعه یکم آذر حضور نداشتند والا اگه چیزی اضاف نوشته باشیم میگفتین در ثانی آقای راضی خودشون خوب جواب دادن  ما خبر نماز جمعه شبستر رو عصر زدیم و اون مشکل از سروره   سوژه خاصی بهترازاین پیدا نکردین ؟ مگه امکان داره متنی رو که امام جمعه محترم نگفتن بنویسیم ؟ 
۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۵ جمعی از اقشار آسیب پذیر
ما "جمعی از اقشار آسیب پذیر" شبستر حمایت خویش را از بنر نصب شده درباره این ارزیابی را اعلام نموده و مانند قبل که بنر نصب کرده بودیم این بار بطور لسانی حمایت می کنیم و اگر انتقادها ادامه یابد، خودمان بنریی به مراتب بزرگتر را در سراسر شبستر نصب خواهیم نمود. با تشکر از تمامی مخاطبان
پاسخ:
سلام
خوب هیچکس در مورد این کار اعتراضی ندارد. بنر نصب بفرمائید . منتقدان هم نقد کنند . این یعنی عین آزادی
سلام تو چرا اینقدر میسوزی قراربود رئیس اداره ای بشی نشدی یا حتما شهردار ؟!
پاسخ:
سلام
نه کاکا من هیچکدوم قرار نبود بشم . من باید کسی میشدم که به همراه بقیه ، حقوق شهردار و رئیس ادارات رو تامین کنم که به آرزوم هم رسیدم.

ضمنا آقا یا خانمی که به اسم آشنا کامنت گذاشته بودن : اگر خودتون مایل باشید مطالبی رو که فرمودین میتونین به ایمیل Shabistarli@yahoo.com ارسال بفرمائید . لطف عالی مستدام

جای تاسف داره که همه فقط به فکر مقام و منصب خودشون هستن!!! چرا تقریبا هیچ کدوم از مسئولای شهرمون نسبت به این شهر دلسوز نیستن؟
خوب معلومه تو این شهر که همه همدیگرو می شناسن و مسئولین فقط با بند پ کار می کنن و یا چیزهای دیگر کسی جرات نمی کنه انتقاد کنه. همه ترجیح میدن تو اون برگه های مثلا نظرسنجی چیزایی بنویسن که دفعه بعد که کارشون به اون سیستم افتاد حداقل اگر کارشون راحت پیش نرفتم، کلا پیش بره
سلام برگه ای در کار نیست خانم نسیم . از تبریز چندروز دم در اداره میز صندل میگذارند و از مراجعین میپرسن . چرا نمیدانی اظهار نظر میفرمایی ؟ بعدش هم دم در بیرون اداره که نه رئیس و نه کارمندان اصلا نمی بینن
پاسخ:
و این یعنی تحولی شگفت آور در سیستم نظر سنجی از مراجعین !!!!!!!!!!!!!
حالا طوری میگن از تبریز اومده بودن که انگار بازرسای NPT بودن. اونها هم که جزو همینها هستند که . منظور اینه جزو افراد همون سازمان هستن دیگه . مایه اش یه صبحونه ی کاری ! دور همه . چیزی هم که تو ادارات زیاده صبحانه است . بعدش همه چی بخوبی و خوشی حل میشه و رضایت مراجعین هم میره بالای 90!
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۱۶ عیسی رنجبر روحانی اهل شبستر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باسلام وتشکر صمیمانه از وبلاگ انتقادی همراه باتوجه به آسیب های جامعه  خواستم نکته ای رابیان کنم وآن این که لطفادر انتخاب جمله بندی ها دقت نموده وبه معانی کلمات وبار معنایی آنها توجه نمایید .شما در جایی از یک تابلویی که روی تابلو کلمه علی چپ نوشته شده استفاده نموده اید چرا علی چپ!!! مگر علی چپ بود این چه جمله ایست علی چپ نبود بل که علی صراط مستقیم است این **** بودنند که چپ بودن گرچه مقصود شما حضرت علی (ع) نیست ولی مقصود جمله مجعول این است .علی مع الحق والحق مع علی همیشه موفق وپایدار باشید .

پاسخ:
سلام و با تشکر ازحسن توجه و نکته سنجی جنابعالی
عبارت "خود را به کوچه علی چپ زدن" یک ترکیب کنایی است و مفهوم آن اینست که شخص برای طفره رفتن از پاسخگویی مستقیم ، خود را به بی تفاوتی و بی اطلاعی بزند . یک ضرب المثل است و ارتباطی به مقام حضرت علی ندارد . همانطور که ضرب المثلی داریم که " اگه علی ساربونه ... میدونه شتر رو کجا بخوابونه" که صرفا یک تشابه اسمی بوده و ربطی به نام والای حضرت علی ندارد.
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام . می خواستم بگم اکه دارین نظر سنجی میکنین حتما در مورد اداره برق هم یه نظر سنجی بگیرید . چون وقتی انشعاب 250 هزار تومانی را یک شبه   1 میلیون و70 هزار میکنن حتما جای تقدیر وتشکر داره دیگه . جالبش اینجاست که من خودم به بازرگانی و فرمانداری تلفن کردم که این چه وضعیه فرمودن دستور از بالاست . در ضمن اگه گذرتون به *** ***** افتاد برای کوچکترین کاری حتما 1میلیون تومانی با خودتون ببرید چون کارتون زودتر راه میوفته .  وگرنه باید ماهها و هفته ها هی برین طبقه ی بالا و پائین . چون اگه همراهتون پول نداشته باشین پروندتون گم خواهد شد . در ضمن یه قانون جدیدی هم تازگی در ******* شبستر تصویب شده که در صورت مراجعه بابت استعلام وام بانک حتما باید بدهی همسایه ها و سازنده ی ساختمانتون را باید شما پرداخت کنین  واللا از پاسخ استعلام خبری نخواهد شد .  زیاد هم اعتراض کنین میگن ****** نیست برین هر وقت تشریف آوردن ******* بیایین . الحمدلله هم که مسولین   نمی تونن یه ****** جدید پیدا کنن . چون بنظرم قحطی ****** ......
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی عجیب است . در جوابیه ای که روابط عمومی یه جایی برای مطلب شما فرستاده شده گفتن که این نظر سنجی توسط یه جای دیگه انجام شده و کاملا عادلانه بوده . پس الان برای من معلوم شد که اینهمه نابسامانی و فساد اداری و هزار مشکل دیگر فقط چند درصد حساب میشده که مردم همیشه در صحنه به همه ادارات بالای 90 امتیاز دادن . جالبه هااااااااا. واقعا که من اینقدر که با این جوابیه قانع شدم تو عمرم قانع نشده بودم . الان فهمیدم که حاضر نبودن اکثر کارمندان سر کارشون ، میل کردن صبحانه ی دو ساعته در ساعت کاری ، دریافت رشوه ، برخورد بد با ارباب رجوع ، عدم آشنایی کارمندان به وظایف حوزه * کاری خودشون ، جلسات بی سرو ته که هیچ سودی بحال مردم نداره و هزار و یک چیز دیگه که میدونم اگه بنویسم سانسور میشه ، فقط و فقط زائیده ی تخیلات منه و چنین چیزایی اصلا وجود نداره و من تا بحال فقط خواب میدیدم و چون روابط عمومی اونجا میگه نیست و نظر سنجی معتبرشون! هم همینو میگه پس حتما نیست دیگه.
من از تمام عزیزانی که پوستشون تو این ادارات کنده میشه تقاضا میکنم حتما برن چشم پزشکی و اصلاح دید بفرمایند چون روابط عمومی گفته چنین چیزایی نیست ! ای کاش از قسمت روابط خصوصی ! ادارات فوق هم جوابی بهمون برسه !
پاسخ:
سلام
البته جوابیه فوق نیز به روش آشنای (شرتو کم کن بذار زندگیمونو بکنیم) ارسال شده و در آن کوچکترین اشاره ای به مسئله ی اصلی مطرح شده نشده است . دوست داشتیم مسئولان امر به این یک سوال جواب بله یا خیر بدهند که خودشان وجدانا قبول دارند که امتیاز تکریم ارباب رجوع در اداره شان مثلا 98 درصد است؟!؟
همچنین برایمان روشن نکردند که با وجود انتشار این آمار در سال قبل و تقدیر و تشکر از خودشان در همان سال ، دلیل علم کردن این آمار در برهه ی زمانی فعلی چیست؟
ضمنا این سوال نیز بی پاسخ ماند که چرا حاضر نیستند نظر سنجی مجازی بصورت "رای مخفی " انجام شود.
از آنجائیکه میدانم روابطهای عمومی هیچ جایی حاضر نیست با شمشیر زبان حق مناظره کند . ازشون تقاضا میکنیم جواب این سوالها رو هم برن تو وبلاگهای دیگه بذارن تا ما هم مطالعه کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">