شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

هر چه سعی کردم که با رئیس جمهور جماعت شوخی نکنم دیدم نمیشه. چند روز قبل با یکی از عزیزان خودجوش ! که در مراسم تولد رئیس جمهور قبلی حضور فعال داشت ، مناظره ای کردیم که متن آن به سمع و نظر و بصر ! شما خوانندگان عزیز وبلاگ می رسد . البته بعد از اتمام این مناظره گریزی هم زدیم به دولت کلید تا کسی فکر نکند که انتقاد از عملکرد دولت قبلی حتما و حتما به معنای تایید تام و تمام عملکرد دولت فعلی است .



گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد از زبان امام دروغ بگه.
گفتم: البته چون آقای احمدی نژاد کلا معنی راستی و دروغ را در این دوره دچار تحول کرد!

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد بگه امام با مرگ بر امریکا مخالف بود .
گفتم: و خیلی حقایق دیگر را نمی شد گفت

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد بگه شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه باید حذف بشه گفتم: ولی خودش 11 روز خانه نشینی کرد و سد را شکاند

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد به اصول انقلاب توهین کنه.
گفتم: چون به اندازه ی کافی [!] با رفتارش اصول انقلاب زیر سوال رفت

گفت :یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، مفاسد تو خونه موش ۱۰ میلیاردیشون می لرزیدند.
گفتم: چون آقای رحیمی رییس مبارزه با مفاسد اقتصادی [!] بود و خدا را شکر که 3000 میلیارد تومانی ها و خاوری ها و بیمه ایها در همین دوره پرورش یافتند

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کشوری جرأت نمی کرد به ایران و ایرانی توهین کنه و جام تقلبی بهمون بده.
گفتم: فقط جرات می کردند که قطعنامه بدهند تا قطعنامه دونشون پاره بشه و بعد معلوم بشه که کاغذ پاره نبوده

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود،رهبری با قدرت از مقاومت و استقامت حرف میزد.
گفتم: اما در آخر کار، برای رفع کوتاهی های ناشی از شعارهای دولتی ها، به استراتژی نرمش قهرمانانه رسیدیم

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی تو خوابم نمیدید بتونه از نرمش حرف بزنه.
گفتم: اما حالا که همه از خواب بیدار شده اند می بینند چه ویرانه ای تحویل گرفته شده به نام مقاومت

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، نوچه های آقایون برای آقایون خونه موش می خریدند.
گفتم: ولی نمی دانستند که آقایانی تازه به دوران رسیده ره چهل ساله را یک شبه پیمودند ماشالله

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد ۱۱ سپتامبر را واقعی بدونه.
گفتم: اما وقتی رفت جرات کردند خیلی واقعیت های دیگر را هم بگویند

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد فتنه گرها را مسئول کنه.
گفتم: اما وقتی رفت اصلا انگار خود فتنه ی اصلی رفته و متهمان قبلی همه وزیر شدند

گفت :یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی تو دنیا جرأت مناظره باهاش نداشت.
گفتم: البته رغبت نداشت، وگرنه یک بار هم که شده با داخلی ها مناظره می کرد

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود،کسی جرأت نمی کرد بگه این ماه یارانه نمیدیم .
گفتم: چون قرار بود بر خلاف قانون هر پولی هست غیر قانونی بین مردم پخش بشه

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نداشت بگه من به بانک مرکزی اجازه نمیدم دلار ارزون بشه.
گفتم: چون همه ی بالا پایین ها رو انداخته بود به گردن جمشید بسم الله، خیال راحت

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، خبرگزاری یک کشور جرأت نمی کرد از سخنگو کاخ سفید مصاحبه بگیره.
گفتم : و این طور موارد «ارزش» تلقی می شد و اسم خود را می گذاشتند «ارزشی»

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، وزیری جرأت نمی کرد کار مردمو بزاره و بدنبال کارای شخصیش بره.
گفتم: اما چون کاری نبود، همه با هم می رفتند سفرهای استانی و حتی با فک و فامیل سالی چند بار سفر خارجی، به ویژه نیویورک رو خیلی دوست داشتند

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، روزنامه های زنجیری جرأت نمی کردند با لابی صهیونیسم همصدایی کنند.
گفتم: چون خودشون با عنوان جعلی «ملت اسرائیل» دوستی می کردند و دوست بازی و از این حرفا

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، صهیونستها هر شب خودشونو خیس می کرند.
گفتم: و وقتی می پرسیدی چرا دارید آب بازی می کنید، می گفتند تا این دولت و مواضعش هست، هر شب برای ما عیده

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، کسی جرأت نمی کرد خط مقاوت را تهدید به جنگ کنه.
گفتم: اما وقتی رفت کلا موضوع جنگ و تهدید در حال رفتن به گاوصندوقهاست

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، امریکایی ها برای یه نگاهش له له میزدند.
گفتم : اما حتی حاضر نشدند به یکی از نامه های مکررش به اوباما جواب بدهند، حتی آنها را نمی خواندند

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، مردم احساس غریبی با دولتشون نمی کردند.
گفتم : اما وقتی داشت می رفت به کسی رای دادند که آن عملش با شعارش غریبه نباشد

گفت : یاد اون کسی بخیر که رهبری بهش گفت قطار انقلاب رو به ریل اصلی برگردوندی.
گفتم: و به تدریج از آن حامیان تقریبا هیچ کسی باقی نماند، هیچ

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، حتی یک بارم از اصول کوتاه نیومد ولی بهش میگفتن منحرف …
گفتم: ما که نگفتیم، خودشان به منتخب خودشان گفتند! ما که از ابتدا گفته بودیم

گفت : یاد اون کسی بخیر که با افتخار لباس رفتگر به تن می کرد.
گفتم: اما رفتگران هم فهمیدند که هر چه بود شعار بود

گفت : یاد اون کسی بخیر که تا وقتی بود، همه میدونستن باید تمام مشکلات را سر کی بشکنند.
گفتم : هر چند زیر بار نمی رفت و به گردن دیگران می انداخت

گفت : یاد اون کسی بخیر که حذف کردنش تنها نقطه ی اشتراک جریانات سیاسی شده بود.
گفتم: چون همه به این نتیجه رسیدند که به قول فرزندش: «پدرم اشتباهی بود»

گفت : یاد اون کسی بخیر که هر سال با بچه یتیما افطار می کرد.
گفتم: و حتما صدها دوربین ثبت می کرد که ریا نشود!

گفت : یاد اون کسی بخیر که در مقابل استکبار سخت تر از کوه بود و در مقابل مردم لطیف تر از حریر .
گفتم: هر چند نتیجه اش قهر با دنیا بود و کینه و نفرت و فاصله در داخل

گفت : یادش بخیر؛ یاد اون کسی بخیر که هر زمان هر جا که بود، فرج مولاشو از خدا می خواست و بعدش شهادت در رکاب مولاشو …
گفتم: و اصلا نمی دانست که کار دولت با انداختن نامه به چاه جمکران جلو نخواهد رفت

گفت : یادش بخیر ؛یاد اون کسی بخیر که برای همیشه ی تاریخ توی دل پا برهنه های جهان میمونه
گفتم: البته محمود غزنوی هم همیشه ی تاریخ در دل عالم و آدم ماندگار شد

گفت : یادش بخیر، کسی که تنها آمد ،تنهای تنها ماند و تنها رفت …
گفتم: و امید آن که او و امثال او دیگر هیچ گاه به عرصه ی مدیریت باز نگردند

گفت : یادت بخیر دکتر … .
گفتم: حالا باز هم یادش به خیر؟


و اما................

 
در حاشیه حمایت مصرانه وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از تولیدکنندگان مستضعف! و چراغ سبز وی به افزایش قیمت خودرو.......



و نگاهی گذرا هم به عملکرد دولت تدبیر و امید (کلید) از بدو تاسیس تا بحال ......




آقای رئیس جمهور..... لطفا همواره به یاد داشته باشید که مردم ایران اگر به کسی اعتماد کنند تا پای جان پشت سرش خواهند ایستاد . وای به روزی که اعتماد این مردم نجیب کمرنگ شود که برگرداندنش کاریست بسیار سخت .....قدر این اعتماد را بدانید .........قبل از آنکه خیلی دیر شود .........

نظرات  (۳)

واقعا هم صد روزی که آقای روحانی قول داده بود شرایط رو بهتر کنه تموم شد و هیچ اتفاق خوبی نیفتاد که هیچی . روز به روز هم وضع داره بد تر میشه و قیمت همه چی میره بالاتر و دولت هم از هر راهی که بتونه داره درآمد مردم رو کمتر و کمتر میکنه
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۵ مشاورین املاک شهرستان شبستر

با سلام سایت پر محتوایی دارید، از سایت ما هم دیدن کنید. می توانید ثبت نام کرده و آگهی های ملکی و غیر ملکی خود را در این سایت به صورت رایگان قرار دهید.

http://amlak-shabestar.ir/

هر کسی که می آید یک مشت شعار جدید و گول زنک گیر می آورد و می آید تحویل مردم می دهد و پس از انتخاب شدن هم رفت و حاجی حاجی مکه. آقای رئیس جمهور جدید هم وعده ی طرح صد روزه داد و خیلی وعده های دیگر . اما اوضاع هیچ فرقی که نکرد هیچ ، بلکه روز به روز دارد وضعمان بد تر و بد تر میشود . چکار می شود کرد ؟ دلمان فقط به این خوش است که چند هزار تا سانتریفیوژ داریم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">