شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

هم‌زمان با نصب بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» در شهر تهران، گروه سیاسی تلویزیون به میان مردم رفت تا نظر مثبت مردم را درباره بیلبوردها جویا شود، نخست به بخش قابل پخش مصاحبه‌ها توجه کنید:


صداقت آمریکایی


یک خانم با موهای مش‌کرده که روسری‌اش دارد از سرش می‌افتد: نصب این بیلبوردها خیلی کار خوبی بود. از برنامه‌های آموزنده‌ی صداوسیما هم تشکر می‌کنم!


یک جوان با محاسن کوتاه و کتاب به دست: من نه از طرف خودم، بلکه از طرف تمام تشکل‌های دانشجویی، این حرکت رو تأیید می‌کنم!


یک مرد میانسال کارمند: من دیروز که پشت فرمون داشتم یکی از این بیلبوردها رو می‌خوندم، تصادف کردم، ولی در عوض آگاه‌تر شدم و به مقاصد پلیدشون پی بردم.


یک زن جوان که به دوربین نگاه نمی‌کند: امیدوارم آقای ظریف و آقای روحانی هم بیلبوردها رو دیده باشن.


یک جوان مو سیخ‌سیخی: ایول داره این کار،‌ آمریکا بدونه که ما جوونا ازش متنفریم!


مرد جوان معمولی: جای بیلبوردها در مترو خالی است، مسؤولان اقدام کنند.

 

صداقت آمریکایی


و اما چند برداشت درباره‌ی بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» که به دلایلی پخش نشد:


کاسب: راستش ما یه شب خواستیم تو پیاده‌رو جلوی دکون لامپ بذاریم، یک‌هو مأمورا اومدن گفتن مجوزش کو؟ قدغنه! حالا اینا که تو روز روشن کل شهر رو بیلبورد نصب کردن، مجوز داشتن؟


خانم: من معلم تاریخم،‌ آیا شهرداری اجازه می‌ده درباره‌ی صداقت بقیه کشورها هم کسی بیلبورد بذاره؟ مثلا صداقت روسی؟


پسر جوان: آفرین به استقلالی‌ها که برای پرسپولیس بازی کردن و فولاد رو بردن…


دختر جوان: من با صداوسیما مصاحبه نمی‌کنم…


پیرزن: مادر من اصلا مو ندارم، هی می‌گی حجابت رو رعایت کن… ولم کنین.


پیرمرد: بیل کلینتون که مال قدیمه پدر جان، الآن اوباما اومده که به روحانی هم زنگ زده… ها؟ بیل چی‌چی؟ بیلبورد؟


توصیه ی اکید نگارنده هم به طراحان بیلبوردهای خودجوش ! اینچنینی اینه که آقاجان ! جون مادرتون ، یا همون فارسی بنویسین خود عزیزان آمریکایی ترجمه اش کنن یا حتما بصورت خودجوش چند تا کلاس زبان شرکت کنین.....

نظرات  (۴)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام خدمت آقا مدیر سایت،حمید خان

ضمن اعلام اینکه همیشه خواننده مطالبتونم،به اطلاع می رساند که **** **** ***** و همچنین **** ***** **** به دادگاه جهت رائه توضیحات بابت شکایت **** *** فراخوانده شدند.در ادامه بعد از اخذ نتایج واضح شما را هم مطلع  خواهم نمود.

با تشکر-آشنا از **** **** *******

خصوصی  برای شما حمیدخان:

*** **** **** **** ** ****** ** ** **** **** ** ******* **** ******* ***** *******

پاسخ:
سلام

ممنون که به یاد ما هستین . اگر خبر جدیدی شد ما رو بی نصیب نگذارید لطفا
هزینه ی این بیلبورد ها از چه منبعی تامین شده است ؟؟؟؟

پاسخ : کسی نمی داند !
۰۶ آبان ۹۲ ، ۰۶:۲۶ شیرانی از فنوج
سلام مطالب زیبایی مینویسیدجناب حمیدراضی .موفق باشیداز شهرستان فنوج بهتان سرمیزنم
پاسخ:
سلام . شما لطف دارین . از شما تشکر میکنم اما ظاهرا آدرس وبلاگی که نوشته اید درست نیست چون پیغام پیدا نشدن وبلاگ میدهد . لطفا دوباره بفرستید. ممنون
جالبه که اینا در مقابل حرکت حساب شده رئیس جمهور اینطوری داد و قال راه انداختن ولی در مورد گرانیهایی که اگر یک موقعی زیر پوستی بود الان داره علنا اعلام میشه که ماشین قراره گرون بشه ، لال مونی گرفتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">