شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

مطالبی را که در ادامه خواهید خواند توسط یکی از خوانندگان خوب وبلاگ (که اظهار کرده اند دانشجوی دانشگاه پیام نور بنیس هستند) برای من توسط ایمیل ارسال گردیده است .  هر چند که نهایت ادب و متانت در مطالبشان رعایت شده است ، در برخی قسمتها تغییر جزئی در مطلب ارسالیشان (صرفا به لحاظ نگارشی) داده ام. انتشار این مطلب  ، به معنای تایید یا تکذیب آن از طرف وبلاگ نیست .

مطمئنا طبق روال قبلی منتظر پاسخگویی از طرف مسئولین این دانشگاه خواهیم بود هر چند که من و شما نیک میدانیم که این انتظار چقدر طول خواهد کشید.....


آن روز در آن سنگرها می دیدیم...



امروز در این سنگر ها می بینیم ....



روز دوشنبه در وبلاگ مثلا جهانی آقای ......... مطلبی در خصوص بازدید امام جمعه محترم شبستر و فرماندار از دانشگاه پیام نور بنیس منتشر شد که خشم من و همدانشگاهی هایم را برانگیخت. از آنجائیکه هر مطلبی از طرف آن دانشگاه با امضای ریاست - کارکنان - اساتید و دانشجویان ! منتشر می شود و چون بخوبی میدانیم که چنانچه نظری برای وبلاگ فوق ارسال شود ، به طور اتوماتیک ! یک تشکر از نویسنده وبلاگ به آن اضافه شده و افتخار!!!!!!!!!!!!!! منطقه معرفی میشوند و هر گونه نظر انتقادی به قلم ایشان تعویض می گردد، خواستم از طریق این وبلاگ به مردم عزیز اطلاع رسانی نمایم تا برخی برای بالا رفتن ، پا روی سر دانشجو و استاد نگذارند و بدانند این دانشجویان ،همان دانشجویان پیرو خط امام زمان انقلاب هستند و نخواهند گذاشت تا در محیطی که به نام علم و دانش آراسته است، افرادی برای دنیای خویش از نام مقدس دانشگاه و دانشجو و بسیجی مایه بگذارند .

هر چند که نیک می دانم که ریاست و کارکنان آن دانشگاه هیچ گاه پاسخی به این مطالب نخواهند داد و طبق روال همیشه خود را به کوچه ی بیخبری و بصره بی بصری خواهند زد و تمام آن دانشجویانی که بصورت خیلی خود جوش زبان به مدح و ثنای ایشان گشوده اند هیچوقت جرات پاسخ به اذهان عمومی را نخواهند داشت اما بر خود فرض میدانم که چون یک انسانم و چون دانشجو هستم ، نگذارم  شعور من و مردمی که نجابتشان زبانزد دنیاست ، بازیچه ی دنیا خواهی عده ای خاص شوند.
چند سوال دارم که مطمئنم سوال خیلی از دانشجوهاست:

1 - در قسمت نظرات مطلب فوق اولین سوالی که پرسیده شده ، در مورد متراژ اعلام شده ی آن مجتمع است . آیا ریاست دانشگاه فوق اندازه گیری را بر حسب واحد هایی بغیر از سیستم متریک بیان کرده اند ؟ اعداد اعلام شده کدامش صحیح است ؟

2 - در مطالب عنوان شده است که 80 درصد هزینه را وراث مرحوم بیاضیان و 20 درصد باقیمانده را مسئولین دانشگاه پرداخت کرده اند ! مسئولین دانشگاه این هزینه را از جیب خودشان پرداخت کرده اند که سعی در ثبت آن بنام خودشان دارند؟ به این سوال رک و راست پاسخ بدهند که هزینه توسط دانشگاه پرداخت شده است یا مسئولین دانشگاه؟؟؟

3- تا آنجاییکه من میدانم این مجتمع در دهه فجر سال 91 افتتاح شد (با ماهها تاخیر) و در آن زمان رئیس دانشگاه آقای ولیزاده بوده اند و آقای طایفه در آن زمان رئیس دانشگاه نبوده اند . چرا الان ایشان سعی دارند که ساخت این مجموعه را بخودشان نسبت دهند؟ وقتی ایشان رئیس دانشگاه شدند که آن مجتمع ساخته شده بود و استفاده از آن هم آغاز شده بود. پیشنهاد میکنم یکبار هم مراسمی ترتیب بدهند تا بابت ساختمان اصلی دانشگاه و گلخانه آن هم از ایشان بابت ریاست بی نظیرشان از طرف دانشجویان خیالی تقدیر و تشکر بشود تا شاید عطش تشکر و مطرح شدن ایشان کمی فرو بنشیند !
 
برای ادامه سوالات خواهش میکنم به عکس قسمت نظرات مطالب فوق نگاهی بیاندازید که من برای آگاهی مردم سرزمینم بعضی قسمتهای آنرا علامت زده ام.






4 - با کوچکترین دقت در ساعت درج نظر ها حتی یک بچه نیز متوجه می شود قضیه از چه قرار است. (از آنجائیکه میدانم بلافاصله این نظرات و شاید کل مطلب ، حذف یا تغییر داده خواهد شد . عکس آنها را گرفتم تا نتوانند بزنند زیرش که ما چون داشتیم از حسادت !!!! میترکیده ایم این حرفها را نوشتیم!)


(16:25 - 16:28 - 16:30 - 16:32 - 16:35 - 16:39 - 16:41 - 16:44 - 16:54)

(19:33 - 19:35 - 19:37)


کسی که یکبار در عمرش وبلاگ نوشته یا یک وبلاگ در عمرش خوانده باشد میداند که این زمان ها در نظر ها یعنی چه . جالب است که اگر اینطور دانشجویان بطور انفجاری ! دنبال محلی بودند تا از رئیس تقدیر کنند چرا بیش از 24 ساعت بعد از نوشته شدن مطلب یهو یادشان افتاده است و بلا فاصله هم قطع شده است ؟


5 - حتی بدون فکر کردن ! هم مشخص است که در نظر ها ، یکی یکی اسامی کارمندانی که باید مطرح می شده اند و گلند و بلبلند ! آورده شده و عجیب اینکه هیچ کدام از دانشجوهای خودجوش عاشق رییس و کارمندان ، حتی بطور تصادفی هم از یک نفر کارمند دوبار تقدیر نکرده اند (که نوبت به همه برسد !) بغیر از رئیس که دانشجوها بدون استثنا عاشقشند !


6 - غلطهای املایی و نگارشی که در متن نظر ها آمده است برای ما دانشجویان که با میزان ادبیات و سطح نگارش مسئولین دانشگاه بسیار آشنا هستیم معنی خاصی دارد !


جالب تر این است که خبرنگاری که ادعایش ........ زمین و آسمان را پاره کرده و برای هر نظر باید از نویسنده اسم جد و آبادش را بپرسد (بخصوص اگر خانم باشد) و گلایه کند که چرا برای تقدیر ، از اسامی مستعار و خلاصه (بصورت کاملا تابلو) استفاده شده است ، در این مورد خاص ! ابدا اعتراضی نکرده . ظاهرا فرصت برای این سوالات نبوده است ! و برای تهیه گزارش از ................ یکی از خانه های شرفخانه باید سریعا به محل می رفتند و زمانی برای این کار نبوده است .


این سوال برای من هم پیش آمده که ایشان که ادعا میکند دست تنهاست و به تنهایی و با صرف هزینه شخصی (البته با کامپیوتر و اینترنت فرمانداری!!!)  همه گزارشات را تهیه میکند ، چطور است که در تمام عکسها حتما باید چهره ایشان باشد . اگر دست تنهاست چه کسی در تمام لحظات آماده عکاسی از چهره زیبای ! ایشان است؟


7 - به اطلاع آقای طایفه و آن روابط عمومی دانشگاه میرسانم که پول ساخت این مجتمع 80 درصد توسط وراث مرحوم بیاضیان و 20 درصد از بودجه دانشگاه ( که از پرداخت شهریه توسط ما دانشجویان جمع می شود ) تهیه شده است نه توسط مسئولین دانشگاه!


8 - در قسمت نظرات به خنده های بیمورد کارمندان قبل از ریاست اعجاب انگیز ! آقای طایفه اشاره شده است . کارمندان که عوض نشده اند. اینها همان کارمندان هستند و اگر آنروز میخندیدند کار بدی می کردند. آیا کارمندان دانشگاه هیچ بویی از ادب و تربیت نبرده بودند که به دانشجوها بطور بی مورد می خندیدند و آقای طایفه آمد و اینها را اصلاح کرد ؟


9 - ایکاش آقای طایفه بجای اینکه بخواهند از زحمات رئیس قبلی دانشگاه برای خود پله بسازند میگفتند که از زمان آمدن خودشان چه کاری انجام شده است (بغیر از اصلاح و تربیت کارمندان! ) . ایکاش همانطوریکه در عکسها نیز پیداست  ، از وضع زمین و زباله دانی دو رو بر همین مجتمع مورد ادعا نیز سخن می گفتند .


10 - مجتمع دیگری هم همزمان با این مجتمع شروع شده بود که البته پولش را آقای بیاضیان نمیداد . نمیدانم چرا احساس میکنم که در مرحله  فونداسیون مانده و تبدیل به زباله دانی شده است !


11 - ساعت شروع درج نظرات هم در نوع خودش بسیار جالب است . بعد از تمام شدن وقت اداری و صرف ناهار ! چقدر جالب است که این افرادی که قدر دانی داشت از ..... شان بیرون میریخت  چطور تا 24 ساعت بعد از درج خبر دوام آورده اند و بعد همگی بصورت همزمان و به فاصله ی یکی دو دقیقه انبار تقدیر خود را خالی کرده اند !


روی سخنم با تمام کسانی است که چنین کارهای سخیف مثل درج چنین نظراتی بصورت تابلو نئون! کرده اند . ( و حدس زدنش کار مشکلی نیست !) نمیخواهم بپرسم هدفتان چیست . چون هدفتان مشخص است و برای یک پله بالاتر رفتن ابایی از سوء استفاده از نام بسیجی و استاد و دانشجو و حتی مایه گذاشتن از فردی مثل امام جمعه محترم شبستر نیز ندارید. اما بدانید که کارتان را بسیار کودکانه انجام دادید . شاید بخاطر اینکه شعور این مردم آگاه و صبور را نیز در حد شعور خود انگاشتید . دوران این کارها زمانی بود که در شهر دو تا بیشتر باسواد پیدا نمیشد ! و ظاهرا خلاقیت شما برای کسب شهرت و مقام نیز در همان زمان درجا می زند. چنانچه پاسخی برای این سوالات داشتید و قانعم کردید در مقابل همه از شما عذر خواهی خواهم کرد و حلالیت خواهم خواست . منتها میدانم که چنین کاری صورت نخواهد گرفت و سلاح تخریب و تهدید و تکفیر به دست خواهید گرفت . میگوئید چنین نیست؟ بسم الله


تنها کلامی که بابت این توهین به شعور مردم و ..... فرض کردن آنها باید گفت این است که :شرمتان باد



نظرات  (۱۸)

سلام آقای راضی
راستش را بخواهید باورم نمیشد که مطلب مرا منتشر کنید و الان یکی از دوستان تلفنی به من اطلاع دادند. خوشحالم که به دروغ حساسید و گلایه دارم که چرا نامه ی مرا اینقدر خلاصه کرده اید و افشاگری ها اصلی را که هدف من بود حذف کرده اید. از شما بعید است
همین الان به آن وبلاگ می روم و نظری درج میکنم که چنین مطلبی اینجاست که مسئولین دانشگاه بهانه نیاورند که ما ندیده ایم . میدانم که نظر من تایید نمیشود و به احتمال قوی تبدیل به یکی از نظرات تقدیر و تشکر از افتخار منطقه ! و مسئولین دانشگاه خواهد شد. بخاطر همین هم اینجا اعلام کردم که مردم بدانند با چه افرادی طرف هستند. من نظرم را بنام پاشایی در آن وبلاگ خواهم گذاشت.
پاسخ:
سلام
دوست گرامی . مطالبی که برای آن سند (عکس) فرستاده اید قابل انتشار بودند و من منتشر کرده ام . اما قبول بفرمائید که در بعضی جاها جانب انصاف را رعایت نکرده بودید . نمیدانم راست بودند یا نه ولی در هر حال تهمت بدون سند و مدرک به شخصی در هر موقعیتی برای این وبلاگ مقدور نیست
چیکارشون داری آخه ؟ بذار حالشو ببرن و تو عوالم خودشون سیر کنن دیگه . بذار دلشون به همین خوش باشه و رویاهاشونو تو اینترنت برآورده کنن . اصلا اینترنت برای همینه دیگه . همه میتونن دکتر بشن . خوشگل بشن . باسواد بشن . پولدار بشن . افتخار منطقه !! بشن . و مهمتر از اینکه با مدیریتشون محبوب قلوب مردم بشن. زیاد خودتو ناراحت نکن آقای دانشجو. این چیزایی که گفتین همه مردم میدونن . شاید ایشون چون دیدن یقه دیپلمات و ریش و چفیه دیگه کسی رو خام نمیکنه استراتژی رو عوض کردن. ولشون کن بذار تو عالم خودشون خوش باشن. بنظر من همه اینا رو میشناسن و ما باید بجای اینکه به چنین آدمایی فکر کنیم ، به مسائل مهم تر بیاندیشیم.
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۵ حسین -------> پاشایی
حدستان درست بود آقای پاشایی . من رفتم یدونه از این نظرهای افتخار منطقه گذاشتم که فوری تایید شد ولی چون شما قبلش هشدار داده بودی و نمیتونست با نظر تو افتخار منطقه بشه اصلا تاییدش نکرد. خدایی حال میکنم اینجوری دست ریا کارها رو میشه
احسنت به این تیز بینی و دقت نظر
هر چند از اول هم معلوم بود که چه کسانی دستشان با هم در یک کاسه است ولی همین که ریاست ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان فرضی دانشگاهی که تا در سایت مثلا جهانی گربه ای عطسه کند بلافاصله با بیست تا نظر پشت سر هم حضور به هم می رسانند در چنین مواردی صدایشان در نمی آید .
اشکالی ندارد . این از ارزش کار شما چیزی کم نمیکند ولی بگذارید مردم بدانند که پشت این تبلیغات پر سر و صدا و حاضر شدن در هر عکسی چه نقشه ایست . آنهایی که با پیراهن بدون یقه و استفاده از نام امام جمعه و شهید رجایی و باهنر و بسیج و خیرین خواب فرماندار شدن می بینند بدانند که بقول رهبر انقلاب ، خوابی پریشان و غیر قابل تغییر است . مردم به حدی از آگاهی و شعور رسیده اند که سره را از ناسره تشخیص دهند . آیا این آقایان که ادعا میکنند این کار ها را انجام داده اند مجانی کار کرده اند ؟ آیا برای خوشرویی و لبخند زدن برای دانشجویانی که نان زن و بچه شان را همین دانشجوها تامین میکنند انتظار تقدیر دارند ؟
بنازم به همت دکتر لک که دانشگاهی را با یک اتاق گرفت و به آن عظمت تحویل داد و هر کس که صبح زود به دانشگاه میرفت میدید که ایشان باغچه های آنجا را بیل می زدند و ذره ای هم ادعا نداشتند.
آنوقت این روابط عمومی این دانشگاه به ما پاسخ بدهد چرا نهال های شناسنامه داری را که به قیمت گزاف خریدند و در حیاط دانشگاه کاشتند ، یکساعته لودر آمد و صاف کرد و رفت و کسی هم صدایش در نیامد؟
آقایان بدانید که مردم میفهمند و توهمی که شما دارید که خیلی انسانهای مهم و مقبولی هستید رویایی بیش نیست.
پاسخ:
من که همین الان آرزو کردم تا روابط عمومی و حتی روابط خصوصی دانشگاه هیچوقت به این مطالب پاسخ ندهند ( چون علی الظاهر پاسخی هم ندارند) که ما از این نوشته های غرا و بیانات شیوای خوانندگان لذت ببریم.
قلمی فوق العاده دارید و من حتما انتظار دارم در بقیه مطالب وبلاگ نیز ما رو از نظرات ارزشمندتون بی بهره نگذارید.
من هم به جناب آقای دکتر لک -مرد بی ادعای علم این منطقه- سلام و درود میفرستم و آرزو میکنم یک میلیاردم خلوص و بی ریایی و بی ادعایی ایشان در مسئولان فعلی تبلور پیدا کند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام  کارای این وبلاگ خیلی جالبه و اینا هم به خاطر لوح تقدیر هستش راستی میدونین مدیراین وبلاگ عاشق لوح و شام و ناهار و **** * *** * *** هست ?ضمنا اینترنت فرمانداری جیب شخصی هست? اگه یه روزی فرمانداری برین میبینین همه رو میکشه که بیاین وبلاگ منو نگاه کنین در انتخابات کاندیداها رو دعوت میکرد که عکس بدین تبلیغتون کنم  کسی که بعضی شهرها و روستاها رو فیلتر میکنه و به بازدید کنندش توهین میکنه
پاسخ:
در مورد تو هین به بازدید کننده ها و تغییر نظر خوانندگان من هم با شما موافقم که در شان یک مدیر وبلاگ نیست ولی در مورد تبلیغات جمع کردن به نظر من اشکالی ندارد. وقتی وبلاگ شخصی هست چه عیبی داره که صاحب وبلاگ تبلیغ هم بزنه . این رو من ایراد نمیدونم . چون کاندیدا ها که رو زمین و زمون تبلیغات میدادند و عیبی هم نداشت که ایشون برای تبلیغات تو وبلاگشون فعالیت بکنند . البته دروغ چرا؟ ایشون محسناتی هم دارند که امیدوارم با ارزش قائل شدن بیشتر برای مردم ، بیشتر در دل مردم جا باز کنند تا دفتر مسئولین. بقول معروف
عیبش چو بگفتی ....... هنرش نیز بگوی

در مورد لوح و شام و ناهار هم که ماشاالله تمام مسئولین همینطوری عمل میکنند . خود من هم بدم نمیاد منو شام دعوت کنند

گر حکم شود که مست گیرند ........ در شهر هر آنچه هست گیرند
والا من به اندازه کافی در مورد اقای جهانی اینجا صحبت کردم که برخی هم امدن گفتن چیکارش دارید و برای منطقه زحمت میکشه و نباید تخریبش کنیم ولی واقعا هر کسی ذره ای در کارهایش تعقل نماید متوجه میشود که مایه ابروریزی منطقه است به جای انکه مایه افتخار باشد
پاسخ:
تخریب نیست که . وقتی عیب مومنی را مومن دیگر بگوید در حقیقت به او خوبی میکند و همه ی مردان خدا همیشه شاکر کسانی بودند که عیوبشان را گوشزد کند . البته مردان خدا خودشان را افتخار منطقه و بهترین ! نمیدانستند !
در روز خبرنگاران به همه خبرنگاران استان از طرف استاندار لوح داده بودند ولی در شبستر بنرزده بودند خبرنگار نمونه در بین 22 شهرستان جالبه
پاسخ:
ظاهرا این مورد واگیر دار هست چون بعضی خبر نگاران دیگه هم چنین توهمی در مورد خودشون داشتن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
امروز من هم رفتم نظری در خصوص خبر دزدی منتشر شده تو سایت نصف جهانی گذاشتم و اعتراض کردم که چرا قبل از اینکه قاضی جکم بده تصویر بدون پوشش متهمی منتشر میشه . این اختیار رو حتی پلیس هم نداره و قاضی باید چنین دستوری بده که معمولا برای 4 تا پخش فکسنی چنین کاری نمیکنن . احتمالا ایشون قاضی هم بودن و ما خبر نداشتیم و چون طبق معمول نظر من که خیلی مودبانه و منطقی هم بود (ولی جواب نمیتونست بده) تایید نشد و نظر افرادی که مثل *** اومده بودن به به چه چه نوشته بودن ردیف شده بود .
پاسخ:
iهر شخصی حق و حقوقی داره - شهروند عادی - اسیر - زندانی- بازداشتی - متهم و حتی مجرم و بالاتر از اون محکوم حتی محکوم به اعدام هم دارای حق و حقوقی هستند و میزان مجازات رو قاضی تعیین میکنه. اگر چنین مسئله ای که میفرمائید بدون دستور قاضی باشه خود این کار جرم هست و هیچ شخص دیگه ای سرخود نمیتونه تصویر کسی رو به اتهامی که ثابت نشده منتشر کنه و برای دستگیری اونها فراخوان هم بده . و اگر قاضی یا باز پرس هم دستور چنین کاری بده باید این دستو در کنار تصاویر قید بشه . اما حیف و صد حیف که مردم ما از حقوق قانونی و همینطور میزان اختیارات قانونی خودشون اطلاعات زیادی ندارن و چنین حرکتهایی انجام میشه و .....
جالبه . بلافاصله بعد از اینکه این نظر رو اینجا گذاشتم ، وشون هم یه قسمتی از نظر من رو تایید کردند. البته با حذف بیش از 90 درصد . اینجاست که معلوم میشود ما ایرانی ها تا زور بالای سرمان نباشد کار نمیکنیم ....
پاسخ:
لطفا جمع نبندید دوست عزیز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام حمید خان،

حالا میدونی این مدیر جهانی چقدر *** *** *******!!!

از ایشون خیلی موارد دوستان من به عرضتان رساندند.منتهی مورد بحث اصلی نبوده.حالا خیلی مونده ایشونو بشناسین......

من خودم میگم این خبرنگار ،مزایا یی برای مردم شهرستان بویژه بندر خشکیده ساحلی شرفخانه هم دارند،اما *** * ******* ***** ***** ** ******** ******

اماا ینم بگم تا مسئولین خنده رو بله بگو برای ایشان***** ****** هست،از این سوتیها خیلی خواهیم داشت.مسئولین با پولای بیت المال برای خودشان تبلیغات می کنند و کسی جرات گگفتن اینو ندارد..کدام قضاوتی و در کدام دادگاهی جز دادگاه پروردگار برای این مسئولین بی مسئول رسیدگی خواهد شد؟!

***** **** یک صبحانه می دهد ،علیه افراد  قضاوت می کنند!!!.پول بعدی + نهار بعدی = مصاحبه های بعدی...فکر میکند مردم هم اینارو نمی فهمند.آیندگان قضاوت خواهند کرد.

برادر و دانشجوی بسیجی بدون کارت و با عمل و مخلص،فقط می تونم بگم خدا رحم کند بخاطر خون شهداء بر این مردم .....

-ایشان در چند روز قبل خبری علیه شهردار و درست کردن جو علیه شهردار موسویان خبری را منتشر کردند.اما 20 دقیقه بعد این خبر را برداشت.ایشان اگه *** ***** نبود،این کار را نمی کرد.چرا چون همه و یا شایدم بیشتر شما بدانید که ایشان بیمه خود و **** را از ******* شبستر میگیرد.و در همه عالم داد و بیداد میزند که من بدون حقوق زحمت می کشم.خبرنگاری برای علاقه خودمه و نه شغل؟!!(شما گفتی و ما باور کردیم،** *************)

یک عکس هم برای شما از **** **** ***** ***** ** ***** ** ****** ** ***** ******* *** ********* ** *** **** ** **************** **** *** **** *** *** ** ***** ** ** ***** ** **** **** ***** ***** *********** **** **** ****** ***** ********

 

با تشکر-آشنا به امور روز شهرستان

پاسخ:
عکسی که گفتین کو پس؟
به ان نظر که دراون وبلاگه دقت کنید:
به گفته مسئو لین محترم(لاریجانی و.... ) دریاچه ارومیه خشک باید گردد.


پاسخ:
هر مطلبی مینویسی باید منبع و مستندات نوشته ات را بنویسی والا به گفته مسئولین که معتبر نیست
باید بنویسی کدام مسئول ؟ تاریخ و مکانی و مراسمی که آن حرف را گفته باید شفاف بیان کنی
سلام
چون نظرم شامل تقدیر و تشکر از ایشان نیست و اهل چنین چاپلوسی هایی نیستم و دیدن اینکه نظر مرا عوض میکنند و برای خودشان تقدیر میکنند به همین خاطر برای سایت شما می نویسم چون میدانم که هر ده دقیقه یکبار میاید سایت شما را میخواند .
در خیلی از موارد پلیس افرادی مانند دزد و قاچاقچی را شناسایی میکند منتها چون به دنبال پیدا کردن مالخر یا سردسته باند یا همکاران آنها هستند ، آنها را مخفیانه تعقیب میکنند و در همین زمان نباید کاری کرد که آنها به موضوع حساس شوند. چه بسا که انتشار عکس آنها باعث شود تا مجرمین زود تر متوجه شوند و نقشه پلیس را عقیم کنند و از دست قانون بگریزند . اگر آن مغازه دار تصاویر دوربین را فقط به پلیس نشان می داد ممکن بود پلیس بتواند آنها را گیر بیندازد منتها الان تنها کسی که خبر دار نشده خواجه حافظ شیرازی است و مطمئنا دزدان هم دیگر آفتابی نمیشوند . ولی باید برای درک چنین مسائلی باید یکذره فکر به کار برد و کسی که فقط به فکر این است که هر طور شده خودش را به زور مطرح کند و یک عکس هم از خودش بگذارد و کمی تعریف بشنود اصلا به عواقب اینچنینی فکر نمیکند .
از مردم میخواهم برای اینکه زودتر به حقشان برسند در موارد اینچنینی فقط به پلیس زنگ بزنند . چون اگر خدای ناکرده بچه ای را بدزدند و این شخص خبر دار شود فورا عکس خودش را با عکس خانواده و مظنونین احتمالی در سایت میگذارد و عاقبت چنین کاری را خدا می داند و بس
ضمنا از پلیس میخواهیم توضیح بدهند که آیا این شخص اجازه چنین کاری را داشته یا خیر . آیا همه میتوانند این کار را بکنند و با هدف مطرح کردن زوری خودشان ، امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند؟
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۰ امین (آذرقلم از تبریز)
سلام.
ممنون همشهری عزیز .
مطالب شما هم خواندنی بودند .
موفق باشید .
بشارت میدهم بر شبستری ها که به زودی از مایه ابروریزی اقای جهانی بین المللی خلاص خواهید شد 
پاسخ:
این چرا بشارتش اینقدر ناقصه پس؟ یعنی چه جوری؟
خب فقط بشارتش رو دادم که مقداری خوشحال بشید ولی در چنین موارد حساسی تا روزی که کار انجام نشده و حکم صادر نشده و ... نباید موضوع علنی بشه چون احتمال اخلال در کارها زیاد است فقط بدونید اقای جهانی با فرد دیگری جایگزین خواهد شد
البته اقای جهانی کارمند رسمی صدا و سیمای استان هستن و در این پست خود باقی خواهند ماند مثل 2-3 سال پیش که فقط به عنوان خبرنگار صداو سیما فعالیت میکرد ولی خبرنگار رسمی شهرستان که در فرمانداری مستقر شود فرد دیگری خواهد بود که ایشالا بسیار با سوادتر - موفق تر - مردم دار تر و ... از ایشان خواهد بود 
پاسخ:
نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااام

اون موقع من دیگه سوژه ندارم که !!!!!
به هر حال شهر بی سوژه نمی مونه و جهانی نشد قاره ای اون نشد یکی دیگه نگرون نباشید
پاسخ:
والا از وقتی دکتر روحانی رئیس جمهور شده دیگه سوژه طنز دولتی سخت گیر میاد . نه رحیمی هست . نه الهام هست . نه آقای بهمنی هست. حق داریم نگران باشیم . حالا امید بخدا ببینیم چی پیش میاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
  خیلی ***** **** جهانی .هرموقع میخوام بخندم به سایتش سر میزنم.راستی حمید خا ن از آب باریکه  چه خبر در مورد آب باریکه مطلب جدید نداری ی کم بخندیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">