شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

آقای رئیس‌‌جمهور! (اگر اجازه دهید از واژ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های "مستقر" و "منتخب" استفاده نکنم.) جناب آقای روحانی رئیس‌‌ محترم جمهور! به عنوان یک شهروند از شما خواهش می‌کنم هرگز عبارت "نوکر ملت" را بر زبان نرانید.

 آقا باش و سر جای خودت بشین! راستش را بخواهید آقای رئیس‌ جمهور، با اینکه این عبارت را هزاران بار شوخی - جدی شنیده‌ام، اما معنای واقعی آن را با دولت نهم و دهم فهمیدم. اساسا یکی از دلایل مهم مقبولیت شما نزد مردم و رای اکثریت، فرار از فرهنگ نوکرم چاکرم بود. مردم از اینکه رئیس‌‌‌ جمهور، ناهارش را از خانه ببرد و بعد از ظهر روی زیلو کز کند و چرت بزند خوش‌شان نمی‌آید.

دنیا ، دنیای حرفه ای هاست...


دنیا دنیای حرفه‌ای‌هاست؛ مردم از یک فوتبالیست حرفه‌ای هم انتظار دارند خوب بخورد و خوب بپوشد و خوب بخوابد که موقع مسابقه، دروازه خودی و حریف را قاطی نکند. ماهم از شما انتظار داریم و می‌خواهیم که نان و پنیر نخورید. نان و پنیر را بگذارید برای ما که اگر چشم‌مان از گرسنگی قیلی ویلی هم رفت به جایی برنخورد. شما باید پیش از مذاکره و سخنرانی، خاویار وکره نوش جان کنید تا خدای ناکرده یک وقت آدم‌ها و صندلی‌های دور و برتان را توی هاله نبینید.

آقای رئیس‌جمهور! حتم دارم در "فراسوی نیک و بد" نیچه، این جمله را خوانده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید که گاه بدترین شکل غرور خود را در تواضع نشان می‌دهد. لطفا لبخند‌‌ تواضع نزنید و گردن تواضع خم نکنید. ما دل‌‌مان نمی‌خواهد شما پراید سوار شوید، سبزی مصرفی‌‌‌تان را توی باغچه بکارید. باور کنید مردم به این چیزها حساسیت پیدا کرده‌اند. به کلمه "خدمت" حساس شده‌اند، "عدالت" کلمه‌ای توخالی شده، لااقل اجازه دهید مدتی بگذرد تا دوباره این واژه‌ها بار بگیرد، معنایی پیدا کند.

واما مسئولین محترم شهر هم همینطور - نه واژه خدمتگزار مردم را بکار ببرید و نه مردم را سلاخی کنید . دو سه روزی که پشت این میز ها هستید بنشینید و بروید . والسلام

نظرات  (۲)

۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۲ آنا شبستری
اگه شما رییس جمهور یودید چه کار می کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
بقول اون دوستمون
اول یه شغل با حقوق وزارت کار برای خودم جور میکردم
داستان نخ نما شده ادعای خدمتگزاری نیز مثل بقیه شعارها خیلی وقت است دیگر رنگی ندارد . در میان مسئولین شهرستان خودمان هم کم نیستند افرادی که داعیه خدمت به مردم جهت رضای خدا ! را لقلقه زبان کرده اند اما هدفشان فقط و فقط پر کردن جیب خودشان است و والسلام. راستش را بخواهید این روزها باید به کسی که بیشتر خود را خاکی تر نشان میدهد و ادعای خدمت دارد بیشتر شک کرد . چون این تازه به دوران رسیده ها که کوچکترین سهمی در نظام و انقلاب نداشته اند و از اسلام و انقلاب فقط موی صورت و یقه دیپلمات به ارث برده اند مانند زالو دارند مردم را به انقلاب بدبین میکنند با کجرویهایشان . آقای راضی نمیدانم هدفتان چیست اما در خوشبینانه ترین حاالت میتوانم فکر کنم که درد مردم دارید و هدفتان آگاه کردن این ملت است . اگر چنین است برایتان آرزوی موفقیت دارم . دست حق یارتان . از اینکه میبینم وبلاگهای سخیف که دارند از صداقت این مردم سوء استفاده میکنند و برای خودشان دکه باز کرده اند ، تاثیری در محتوای سایت شما نگذاشتهاند تبریک میگویم به شما .
پاسخ:
ممنونم
من نیز از داشتن خوانندگان فهیم و سخندانی چون شما بخود میبالم . و ناخرسندم که با وجود اینچنین فرهیختگان سخنور ، چرا باید عرصه ی فرهنگ ما در دنیای مجازی اینقدر فقیر باشد . باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">