شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


قبل از اینکه هر گونه قضاوتی بکنین لطفا مطلب رو تا انتها مطالعه بفرمائید تا معنی مهندسی معکوس ! رو بهتر متوجه بشین:


در پی انتشار عکس محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز ، که در آن ، دستان احمدی نژاد در میان دست های مادر چاوز است ، موجی از انتقادات علیه رئیس جمهور اصولگرای ایران به راه افتاد که چرا نه قواعد شرع را رعایت نکرده و نه ، مقررات دیپلماتیک کشور را ؟!

واکنش حامیان دولت به انتشار این عکس ، چند مرحله ای بود:

1 - ابتدا سعی کردند در تماس با رسانه های داخلی ، عکس را حذف و از انتشار آن جلوگیری کنند. با این حال ، آنها دیر جنبیدند و عکس ، در کل رسانه ها منتشر شد.

2 - سپس در صدد توجیه برآمدند. شبکه ایران در این باره نوشت که احمدی نژاد مانند مردم شرق آسیا ، دستانش را به هم فشرده بود ولی شگردش کارگر نیفتاد و مادر چاوز دستانش را به دور دستان احمدی نژاد گره زد.

3 - متعاقب این اقدامات ، مقامات دولتی ، کل ماجرا را منکر شدند. در همین باره ، صالحی وزیر خارجه ، گفت که اصلاً چنین چیزی وجود نداشت و میرتاج الدینی ، معاون رئیس جمهور هم مدعی شد که عکس را تغییر داده اند! با این حال ، میرتاج الدینی ، متعاقب این تکذیب ، واقعیت را گفت: از آنجایی که بنده و دکتر صالحی شاهد ماجرا بودیم، رئیس جمهور طبق معمول دست های خود را در مقابل هم فشرد و به عرض تسلیت به مادر چاوز پرداخت، اما به دلیل اینکه حال مادر چاوز دگرگون شده بود، با ابراز تأثر شدید ناگهان دستان خود را بر دست رئیس جمهور گذاشت اما احمدی نژاد دست‌هایش را می‌کشید. (شبکه دولتی ایران)

4 - اما با مزه ترین روشی که به کار بردند ، فتوشاپ عکس "احمدی نژاد و مادر چاوز" بود ؛ بدین شکل که با فتوشاپ ، عکس یک پیرمرد را جایگزین عکس مادر چاوز کردند و با ارسال آن به رسانه ها ، مدعی شدند که اصل عکس ، "احمدی نژاد و پیرمرد" بوده و عکس "احمدی نژاد و مادر چاوز" فتوشاپی بوده است!




این در حالی است که اندک تأملی مشخص می کند که کدام عکس جعلی و کدام اصلی است:

الف - عکس احمدی نژاد و مادر چاوز را رسانه های معتبر جهان ، از رویترز گرفته تا فرانس پرس و حتی رسانه های ونزوئلا ، منتشر شده است. این یک اصل بدیهی رسانه ای است که هیچگاه خبرگزاری های معتبر جهان ، عکس فتوشاپی منتشر نمی کنند.
اگر عکس ، فتوشاپ بوده ، باید به فتوشاپ کار آن ، جایزه ویژه داد که توانسته است یک عکس فتوشاپ را به همه رسانه های جهان ، با آن همه "کارشناس فنی عکس" ، قالب کند!

ب - عکس احمدی نژاد و پیرمرد ، تا کنون در جایی دیده نشده است. این چه عکسی بوده که ناگهان امروز صبح پدیدار شده است؟! معلوم است که عکس ، جدید الاحداث(!) است.

ج - احمدی نژاد در مراسم چاوز ، کت مشکی ، پیراهن روشن با خطوط آبی و مهم تر از همه ، آن شال سیاه را بر گردن داشت. در عکس پیرمرد نیز همان لباس ها را می بینید. لذا عکس پیرمرد فتوشاپ است. نگاهی به عکس های دیگر احمدی نژاد در مراسم چاوز بیندازید ، خواهید دید که لباس های احمدی نژاد همین است.

د - این چگونه فتوشاپی است که عکس اصلی ، کیفیت پایین تری از عکس فرعی دارد؟ به عکس ها نگاه کنید: عکس احمدی نژاد و مادر چاوز ، کیفیت حرفه ای دارد ولی عکس پیرمرد ، کیفیتی نازل و دست دوم دارد.




ه - در عکس پیرمرد ، شکل لب های پیرمرد را ببینید! او دارد هوا را می بوسد؟!

جالب این که فتوشاپ کاران، در توضیح ادعای خود ، می گویند: نگاه کنید ، عکس ها عین هم هستند!
البته ، آنها درست می گویند؛ عکس ها عین همند ولی عکس اصلی همان عکس احمدی نژاد و مادر چاوز است و عکس جعلی ، تصویر پیرمرد است.

روش دولتی ها در مهندسی معکوس عکس احمدی نژاد و فتوشاپ جلوه دادن یک عکس معتبر جهانی ، هر چند می تواند ساده لوحان را فریب دهد ولی کارشناسان و اهل نظر را هرگز.



پیرمرد فوق کسی نیست جز البرادعی ! حتما هستند افرادی که قد و قواره وی را به یاد دارند ! در ضمن به عنوان حسن ختام مطالب لطفا عکس زیر رو هم ببینید . خیلی چیزا رو ممکنه تو ذهنتون جابجا کنه! این عکس فتو شاپی نیست و واقعیه ! البته یه قسمتهاییش خدایی تو این جریان بدرد خورد !




میبینین که تو عکس اصلی آقای دکتر لاریجانی و البرادعی که دارن روبوسی میکنن قدشون تقریبا یه اندازه هست و تازه البرادعی یه خورده هم بلند تره . درست ؟

حالا یک نگاه به این عکس بکنین .




محاسبه ی میزان قد البرادعی رو بخودتون واگذار میکنم ، همچنین تصور کردن شرایط بدنی البرادعی موقع بوسیدن رئیس جمهور ما
احتمالا پوزیشن آقای البرادعی چنین چیزی بوده  :


دولتی ها اگر راست می گویند ، هر دو عکس را به کارشناسی بدهند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.


۹۱/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">