شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

در چند روز گذشته  آقای رئیس جمهور  قرار بود با مردم حرف بزنند . طبق معمول انتظار داشتیم مجری نام آشنای سیما جناب آقای دکتر حیدری ! نیز تصادفا در صحنه باشند و با تکان تکان دادن سر ، حرفهای آقای رئیس جمهور را تایید فرموده و لبخند بزنند .


اما وقتی مصاحبه شروع شد و دیدیم خبرنگاران دیگری هم در صحنه حضور دارند خوشحال شدیم . گفتیم ممکن است ایندفعه غیر از صحبت در مورد پیشرفتهای بی نظیر کشور در سایه دولت مهر ، نیمچه حرفی هم در مورد مشکلات مردم ( منظور مردم همیشه در صحنه میباشد) بمیان آید و چاره ای اندیشیده شود .


اما رسانه ی ملی ما ، تشخیص داد که بعضی از حرفها را نباید مردم گوش کنند و ببینند ! باز هم جای ما تصمیم گرفت و بخشی از مصاحبه ی رئیس جمهور مردمی ما را حذف کرد !


اما دنیای الان که میدونین اسمش چیه ؟ دنیای ارتباطات !

اون قسمت از مصاحبه رو که عزیزان صدا و سیما ، ما رو برای دیدنش نامحرم دونستند میتونید در ادامه مطالب دانلود و مشاهده بفرمائید . انشاء الله در پست بعدی در مورد مطالب عنوان شده در این قسمت مصاحبه نیز داد سخن سر خواهیم داد ....



لینک دانلود


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">