شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

حتما شما هم در جریان هستید که امر تسهیل ازدواج و رفع موانع و مشکلات (البته بصورت جهادی) ، بیست سی سال است که در دستور کار مسئولین دلسوز قرار گرفته و این عزیزان نیز موانع معروف را یکی یکی مثل دونده دو با مانع پشت سر می گذارند و امر ازدواج را اینقدر سهل و آسان کرده اند که نه تنها جوانان عزیز در ایکی ثانیه ازدواج میکنند بلکه متاهلین عزیز نیز به فکر افتاده اند که با استفاده از این شرایط استثنایی دوباره زن بگیرند !

الغرض ! با خبر شدیم که تنها مانع باقی مانده نیز با ید توانای دوستان در وزارت ورزش و جوانان حل گردیده است . خبر را در ادامه مطالب بخوانید :


مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره موسیقی ازدواج در سال آینده خبر داد.

مسعود امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان توجه به هویت ایرانی - اسلامی در همه ابعاد زندگی جوانان است.

وی با بیان اینکه ازدواج جوانان این روزها به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل شده است،افزود: جشنواره موسیقی ازدواج با تمرکز بر دغدغه خانواده ها و توجه به هویت ایرانی - اسلامی در بخش موسیقی برگزار می شود.

امینی ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره، به زودی فراخوان لازم منتشر می شود تا افراد علاقه مند به حوزه شعر و موسیقی در سراسر کشور در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته مدیر کل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان، یکی از اهداف جشنواره شناسایی استعدادهای جوانان سراسر کشور در بحث شعر و موسیقی بومی - ایرانی است. ضمن آنکه پس از داوری، آثار منتخب مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و تمامی آثار در قالب یک بسته فرهنگی به جوانان در شرف ازدواج اهدا می شود.

بسیار خوشحالیم که کلیه مسائل مربوط به ازدواج از جمله همسر یابی و خرید آینه شمعدان  و خرید طلا و برگزاری مراسم و جهیزیه و مهریه و حنابندان و پا تختی و سالن و هتل و سفره عقد و عروسی و فیلمبردار و عکاس و عاقد و محضر و وام ازدواج  و مسکن و هزار و یک مشکل دیگر حل شده  و فقط این یک مورد مونده بود که اونم بسلامتی حل شد .

البته مشکل کمی هم نبود هاا......... شما تصور کنین که آدم بخواد ازدواج کنه و موسیقی جشنواره ازدواجی نداشته باشه !  حتی تصورش هم وحشتناکه .

القصه . جوانان عزیز و دم بخت . دیگه الان نمیتونین بهانه گیری کنین . مشکل موسیقی بود که درست شد . حالا اگه ازدواج نکنین دیگه بهونه ندارین و ممکنه خدای نکرده مردم فکر کنند که .....

خودتون میدونین که : در دروازه رو میشه بست ، در دهن مردم رو نه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">