شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


امروز تصمیم گرفتم حالا که بازار معرفی اخلالگران داغه من هم از قافله عقب نمونم و نام چند تن از اخلالگران بازار ارز رو به همراه تصاویرشون بدون هیچگونه ملاحظه ای در این وبلاگ منتشر کنم .



دیگه زدیم به سیم آخر ....   هر چه بادا باد ...... اگه ندیدین حلال کنین






1- شرک: وی که غولی سبزرنگ بوده است و به دلیل همین رنگش هوادار یکی از جریانات سیاسی شده، به دلیل عدم بُرد در انتخابات، کلا عقده ای شده و قصد داشت به هر طریقی شده انتقامش را بگیرد. وی این روزها با اخلال در بازار ارز نشان می دهد جقدر کینه ای است.







 

۲- گوریل انگوری: وی نیز یکی دیگر از مفت خورهایی بوده است که با مال مردم خوری گردن کلفت کرده است. وی که به انگور و فرآورده های آن علاقه وافری دارد دائم الخمر بوده و چندین بار به دلیل جرایم غیراقتصادی دستگیر شده که هر بار توسط "بیگلی بیگلی" از زندان فراری داده شده است! 







۳- مارکوپولو: وی ذاتا پرخرج بوده است، وگرنه با قیمت دلار در این روزها، یک نفر چرا باید اینقدر گردش برود؟!







۴و ۵- پت و مت: هر چند این دو نفر از دلسوزان در بازار هستند و هدفشان کمک به وضع موجود و ترکیدن حباب دلار و سکه بود، اما متاسفانه هر کاری که می کردند برعکس جواب می داد و هی قیمت ها بالا و بالاتر می رفت!





 


۶- کوزت: نامبرده یک تبعه بیگانه بوده که بصورت غیرقانونی به کشور وارد شده است اما متاسفانه بعد از دوستی با فردی به نام "ژان والژان" به یک خانه فساد برده شده است. گفتنی است وی در قبال ارائه خدمات(!) تنها دلار دریافت می کرده است که همین عمل او منجر به حباب بیشتر برای دلار می شده است! 







۷- میگ میگ: ایشان در گذشته با فیلمبرداری از صحنه های تندروی اش، اقدام به ترویج تندروی و تخلف از سرعت مطمئنه می کرده است. اما این روزها اقدام به واردات پورشه به کشور می کند تا هم جوانان را اغفال و باعث تندروی آنها شود و هم دلارهای مملکت را صرف موارد غیرضروری کند. 








۸- پسرخاله: وی از رفیق های فردی به نام "کلاه قرمزی" می باشد. نامبرده در گذشته همواره با بیان اینکه "نون بگیرم، نفت بگیرم؟!" به دنبال مشتری برای فروش نفت بوده است. از او به عنوان یکی از بزرگترین مافیای نفتی نام برده می شود. او این روزها نفت می فروشد و به جای دلار از آنها یورو می گرفته که این امر منجر به کاهش دلار در بازار می شده است! 







۹- داداش کاییکو: وی یکی از زورگیران نامی بوده است که با جعل عنوان اقدام به این کار می کرده است. وی در سر چهارراه می ایستاده و به زور دلار افرادی که اقدام به خرید دلار می کردند را می گرفته! و همین کارهایش باعث ایجاد احساس ناامنی و در نتیجه بالا رفتن بیشتر قیمت دلار می شده است.





 


۱۰و۱۱ - تام و جری: این دو دشمن دیروز، که تا قبل از این مدام توی سر و کله ی همدیگر می زدند، این روزها برای ضربه زدن به اقتصاد کشور با یکدیگر متحد شده اند. تام سر کوچه کشیک می دهد و جری به صرافی ها زنگ زده و نرخ دلار را هی بالا و بالاتر می برد!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">