شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


همینطوری داشتم متن خبر ها رو دوره میکردم که یکی از این اخبار خیلی بهم برخورد.


مطمئنم اگه کمی دقیق بشیم به خیلی ها هم مثل من ممکنه بر بخوره.


تصمصم گرفتم برای آقای عسگر اولادی نامه بنویسم


و نوشتم


هر چند که میدونم فرصت خوندنشو ندارن ........


قسمتی از متن خبر:


عسگراولادی در همین راستا اظهار کرد: تظاهرات دیروز بازاریان عزیز علیه روش ناپسندی که به هر بهانه‌ای رونق کسب و کار را در کشور گرفته است برگزار شد و فریاد اعتراض دیروز فریادی بود که باید به آن اعتنا شود؛ بنابراین ما از رئیس‌جمهور، رئیس دولت و نمایندگان می‌خواهیم به این فریادهای اعتراض توجه کنند.


آقای عسگر اولادی ، ما درست متوجه منظور شما نشدیم . اینکه این فریاد ها ، فریادهایی است که باید به آن اعتنا شود :


- یعنی اینکه اگر به بقیه فریادها اعتنا نشود اشکال ندارد ولی به این یکی باید اعتنا شود ؟


- یعنی اینکه باید اعتنا شود وگرنه.......؟  وگر نه چی؟  آیا این یک تهدید است؟


دلیل اینکه باید حتما (اختصاصا) به این فریاد خاص توجه شود چیست ؟ چون بازاریان پولدار تر از بقیه هستند ؟ چون ممکن است یک موقع خاطر نازکشان آزرده شود؟ چون اگر پول بازاری ها نبود غیرت رزمنده ها دوزار نمی ارزید ؟


آقای عسگر اولادی ، شما که سلطان خشکبار ایران هستید و پولتان از پارو بالا می رود  . بقول خودتان از همان اولش هم که بنز سوار بوده اید . اکثر بازاریان هم به یاری شم قوی اقتصادیشان ، نقدینگی ها را به چیزی ! تبدیل کرده اند که با افت ارزش پول ملی زیاد ضرر نکند . شاید قشر عظیمی از همین فریاد زنندگانی که فرموده اید ، از همین آشفته بازار سود های آنچنانی نیز برده اند . پس شما نگران چه هستید ؟


چرا زمانی که سی هزار کارگر برای وزیر کار طومار نوشتند و تقاضای افزایش حقوق کردند ، ولی از طومارشان به عنوان قاب دستمال هم استفاده نشد شما فریادهایشان را قابل اعتنا ندانستید؟ چون پول نداشتند ؟ چون راضی یا ناراضی بودنشان سرنوشت ساز نیست ؟ یا از دوستان بازاری شما کسی بینشان نبود ؟


آقای عسگر اولادی انقلاب و نظام ، وامدار شما و دوستان حجره دار نیست. اگر انقلاب وامدار کسی باشد ، وامدار مردان مردیست که نه از دو زار دهشاهی سرمایه و در و دکانشان ، بلکه از قطره قطره  ی خونشان گذشتند تا شما بتوانید در امنیت کامل خشکبار صادر فرمائید و دوستان بازاری بتوانند تعداد صفرهای حسابهایشان را در امنیت اقتصادی اضافه کنند و زمانی که یکی از این صفر ها به خطر بیفتد بیایند بیرون و سطل آشغال آتش بزنند و بقول شما فریادهایی بزنند که باید !! هم به آن اعتنا شود .


اشتباه نکنید . حرف من و شما یکیست . من هم به اوضاع اقتصادی معترضم و افرادی مثل من چون دارائیشان یک میلیونیم شما هم نیست پس یک میلیون برابر بیشتر از شما از این وضع ضرر کرده ایم. اما برای قشر و قاطبه ی خودمان حاشیه خاصی در نظر نگرفته ایم که باید !  به اعتراضات ما اعتنا شود و اگر به اعتراض بقیه اعتنا نشد مسئله ای نیست !


آقای عسگر اولادی عزیز . شما عمری را در کنار امام گذراندید و حتما بیاد دارید که چه گفتند . مطمئنم که بیاد دارید . اما برای محکم کاری یکبار دیگر هم من یاد آوری میکنم :


یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد. امام (ره)


اگر اعتراضی هست . شما حق ویژه ای ندارید  . دوستان و هم صنفی های شما هم همینطور . هر زمان که به اعتراض کارگری در کوره پز خانه های قرچک ورامین اعتنا شد ، آن موقع به فریاد های این آقایان هم اعتنا باید بشود .


آقای عسگر اولادی ، توصیه این برادر گمنام و کوچک خود را بپذیرید و خود را از صف مردم جدا نکنید . که بر سر آنهایی که خود را تافته جدا بافته انگاشتند ، دیدیم و شنیدیم که چه رفت ........


زیاده حاجت جسارت و تمهید مرارت نیست

حمید راضی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">