شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


پیشبرد امکانات شهری و رفاهی از طرف هر نهاد یا شخصی صورت بگیره تحسین آمیز و در خور توجه هست .

اما ....



اما اگر این امکانات درست و بجا استفاده نشن نه تنها کاربرد اصلی خودشون رو از دست میدن ، چه بسا که نتیجه عکس داشته و باعث سلب آسایش بشن .


احتمالا همه شما یادتونه که مسئولین شهری و شورای شهر در شاهکار قرن بیستم ! تعداد N تا سرعت گیر در خروجی شهر گذاشته بودن و باعث خنده  و تفریح دوست و دشمن و ایضا نثار فحش های آب نکشیده از طرف رانندگان به آباء و اجداد باعث و بانی میشد !


از این مورد ها تو شهر ما کم نیست


تشریف بیارید ادامه مطالب


اینجا یکی از خیابونهای بسیار پر تردد شبستره - اون چیزی که وسط بلوار مشاهده میکنید آبسرد کنه که احتمالا برای شادی روح یکی از اموات وقف شده


ولی بنده برای احراز کارآیی این آبسرد کن ، در یکی از روزهای گرم ، حدود نیم ساعت این آبسرد کن رو زیر نظر گرفتم - عملا چون وسط بلوار هست ، فردی که برای استفاده از این آبسرد کن اقدام میکنه با مشکل رفت و برگشت عرض خیابون مواجه هست و هیچ علامت هشدار دهنده ای هم نصب نشده.


باور کنید در همون نیم ساعت شاهد چندین مورد نزدیک به حادثه بودم . ولی قانون ما رو که وارد هستید؟ تا اتفاقی نیفتاده و کسی نمرده کسی مجرم نیست !


چه حکمتی در کار بوده که این آبسرد کن در پیاده رو مجاور قرار داده نشده خدا میدونه !


احتمالا حکمتش این بوده که چون مغازه داران ، پیاده رو و حتی خیابون مقابل محل کسبشون رو جزو ماترک غیر منقول ابوی محترم حساب میکنند ، اجازه چنین کاری رو ندادن و به دلیل تراکم بیش از حد ! امکان نصب آبسرد کن در محل دیگری نبوده!



اینجانب به حسب وظیفه شهری ! خود پیشنهاد میکنم شهرداری بابت نصب آبسرد کن های چند طبقه مجوز صادر کند . با این کار هم یه پولی از فروش تراکم آبسرد کن گیر شهرداری میاد و هم مشکل جا خالی ! برای نصب آبسرد کن برای شادی روح اموات حل میشه که اینقدر تن این درگذشتگان تو گور نلررزه!


عزت زیاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">