شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


در ادامه طرح‌هایی چون اهدای 1000 متر زمین به هر ایرانی، رئیس جمهور ایران می خواست آب دریای خزر را به کویر مرکزی ایران بریزد که رئیس مجلس نگذاشت و این مصوبه دولت را مغایر قانون دانست.


بنابراین برای اینکه پروژه های عمرانی مملکت نخوابد، ما طرح های زیر را به عنوان جایگزین طرح انتقال آب دریای خزر به کویر اعلام می داریم:


طرح انتقال کوه‌های یخ قطب شمال به بندر لنگه!

با اجرای این طرح ضمن خنک شدن آب و هوای منطقه، می توانیم آب شیرین لازم جهت شرب و زراعت را تامین کرده و شوره‌زارهای اطراف منطقه را به جنگل آمازون تبدیل نماییم.



طرح انتقال ابرهای جنگل ابر به غار کتله خور!

از آنجا در حال حاضر دوستان خدمتگزار مشغول از ریشه کندن درختان جنگل ابر هستند، به نظر می رسد تا چند صباح دیگر نه خبری از جنگل باقی بماند و نه خبری از ابر! بنابراین با انتقال ابرهای جنگل ابر به غار کتله خور زنجان، علاوه بر استفاده بهینه از ابرهای این منطقه، می توانیم باعث آبیاری در غار کتله خور شده و آنجا را شبیه غار علیصدر نماییم. سپس درون آن قایق انداخته و از هر نفر 8000 تومان بگیریم و اینگونه تولید ناخالص ملی مان افزایش می یابد!



طرح انتقال بادگیرهای یزد به توکیو!

با توزیع باد بزن میان اهالی یزد، دیگر بادگیرهای آنجا به درد کسی نمی خورد! بنابراین می توان آنرا از جا کند و به توکیو منتقل نمود تا جلوی وزش باد و طوفان را گرفته و مانع از ایجاد سونامی دیگری در ژاپن شود. با این کار صادرات غیر نفتی‌مان به شکل اعجاب انگیزی افزایش یافته و موجب رشد اقتصادی کشورمان می شود.



طرح انتقال میدان نفتی پارس جنوبی به شاه عبدالعظیم!

طرح انتقال میدان نفتی پارس جنوبی به شاه عبدالعظیم، حداقل دو فایده عمده دارد: فایده اول آنکه مانع برداشت بی رویه قطر از این میدان مشترک می شویم و فایده دوم اینکه با انتقال این میدان بزرگ نفتی به شاه عبدالعظیم، زحمت و هزینه‌های لوله گذاری و انتقال نفت از جنوب به مرکز کشور به شدت کاهش پیدا کرده و هر زمان که بخواهیم می توانیم با طی مسافتی کوتاهی از این میدان عظیم انرژی، گاز و نفت برداشت کنیم.



طرح انتقال خلیج فارس به دریاچه ارومیه!

با اجرای این طرح علاوه بر آنکه دریاچه ارومیه از مرگ حتمی نجات پیدا می کند و پر آب و پر بار می شود، دسترسی اعراب نیز به خلیج فارس قطع شده و دیگر نمی توانند ادعایی در مورد این خلیج همیشه ایرانی داشته باشند. (برای محکم کاری می توان جای قبلی خلیج فارس را آسفالت کرد و سر راه تنگه هرمز عوارضی گذاشت.)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">