شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

اومدم که برای اومدن استاندار و افتتاح چندین طرح عمرانی ازشون تشکر کنم ولی تو مسیر که داشتم میومدم برخوردم به این مطلب :



استاندار: با ذره بین هم بگردید در بیمارستان شبستر بیمار پیدا نمی کنید

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساخت و سازهای بی مورد و غیر ضروری باعث هدر رفت بیت المال می شود که این امر زمینه بی اعتمادی مردم به مسئولان را فراهم می کند.

احمد علیرضا بیگی در کارگروه بهداشت استان با انتقاد از هدر رفت بیت المال به ویژه بی توجهی های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ساخت بیمارستانهای استان، افزود: همواره شاهد رسیدن گزارشات ناهنجاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی هستیم که به دلیل ساخت و سازهای نامناسب، ساختمان ها یا نیمه کاره می مانند و یا پس از ساخت تخریب می شوند که این نشان از ناکارآمدی در نیاز سنجی مناطق مختلف است.

وی با اشاره به بلااستفاده ماندن بیمارستان شبستر گفت: در بیمارستان شبستر اگر با ذره بین هم جستجو کنید دریغ از حتی یک بیمار که به آنجا برای درمان مراجعه کرده باشد که این از جمله موارد ناکار آمدی و عدم نیاز سنجی در احداث بیمارستان در مناطق مختلف است.

بیگی خاطر نشان کرد: باید موقعیت هر منطقه سنجیده شود و پس از آن اقدام به احداث بیمارستان ها کرد تا این چنین با بی برنامه ریزی ها و اسراف خیران را ناامید نکرده و دست حمایت آنها را کوتاه نکنیم.


اینم آدرسش : http://ahrabnews.blogfa.com/post-4.aspx


آقای استاندار عزیز حوصله چند کلمه حرف حساب رو دارین؟ تشریف بیارید ادامه مطالب.....



آقای استاندار شما مطمئن هستین که همه چی اونجا مرتبه و فقط مشکل مراجعه بیمار داره؟ یکی از دوستان همین 23 بهمن مراجعه کرده برای دکتر اورتوپد . بهش گفتن بیست روز دیگه وقت ویزیت بهتون میدیم و اگه براتون مقدور نیست میتونین عصر تشریف ببرید مطبشون !!!!! اگه هم ناراحتی دارین به اسفل السافلین

پولهای زیر میزی که دکترا برای عمل میگیرن- ناهماهنگی بین بخشها - نبود متخصص - نبود یک پرستار خانم در شیفتهای شب برای اجرای طرح تطبیق و هزار و یک مشکل گفته و ناگفته دیگه داره اون بیمارستان که ذره بین شما نتونسته بیماری پیدا کنه -چون بیمار برای درمان دردش میره بیمارستان -  اگر فرصت میکردید و موقع تشریف فرمایی برای افتتاح و بریدن روبانهای رنگی ، به همراه ذره بین میرفتیم مطب خصوصی همین دکترها، اون موقع مشخص میشد که نیازی به ذره بین نیست چون از شدت ازدحام بیمار نمیتونستین از در مطب تو برین .

تو همین وبلاگ ها بگردین میخونین که یک بیمار رو به موت به خبر نگار منطقه آقای احمدی زنگ زده و  گفته دکتر مرخصیه و کسی نیست بدادش برسه

اینم آدرسش : http://ahadahmade.blogfa.com/post-360.aspx

آقای استاندار عزیز: ساختمون و تجهیزات ، جزو سخت افزار بیمارستانه و نرم افزارش که پزشک و کادر درمانی باشن مکمل روند درمانن و اگه شما مطمئنید که همه چیز مرتبه و با ذره بین نمیشه بیمار پیدا کرد پیشنهاد میکنم در همین بیمارستان رو تخته کنیم یا ازش بعنوان ساختمان اداری یه اداره پرکار دیگه استفاده کنیم موافقین؟

و اما مردم خوب و صبور و انقلابی شبستر : خیلی خوشحالم که همتون اینقدر سالم و سلامتین که بیمارستانتون خلوته - ایشالا همیشه سالم بمونین و منت دوا و دکتر نکشین - قربون همتون

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
جمال صورت و معنی ز امن صحت توست
که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
در این چمن چو درآید خزان به یغمایی
رهش به سرو سهی قامت بلند مباد
در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد
مجال طعنه بدبین و بدپسند مباد
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند
بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی
که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">